Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Nocne jazdy testowe


Xaime91

Rekomendowane odpowiedzi

I juz po jazdach...

jechalem 750xd (3l diesel, 3 turbiny, 400KM)

Bardzo przyjemnie przyspiesza, wrazenia z jazdy - super, niesamowity promien skretu (skretna tylna os), rewelacyjne trzymanie sie drogi i mega pewnosc za kierownica.

Osobiscie chcialem sprawdzic jak dzialaja swiatla w 7er. Zaskoczyly mnie bardzo na plus. Bardzo daleko swieca, bardzo jasno i rewelacyjnie "wycinaja" strumien swiatla z innych aut, czyli jedziemy na drogowych, wszedzie jasno, a gdy pojawi sie inne auto to tylko w tym miejscu robi sie ciemniej.

Ogolnie jestem zachwycony nowa "siodema", choc jest jeden minus - wogole nie czuc predkosci...

 

To juz trzecia 7er, ktora prowadzilem:

740e (hybryda) - przyjemnie, ale czegos brakuje

750xLi - najlepsze wrazenia akustyczne, dynamiczny, ale czuc ze jedziemy "limuzyna"

750xd - najbardziej dynamiczny (robiony przez M), przy kazdym "depnieciu" az sie wyrywa do przodu (sprawia wrazenie jazdy mniejszym autem)

 

Jakbym mial wybierac... mysle, ze 750 w benzynie

 

 

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po 520d. Światła w pełni ledowe świetna sprawa,  nic cie nie interesuje, oś skretna rowniez fajna sprawa, zawracanie bajka, sterowanie gestami. Rowniez potwierdzam ze nie czuć predkosci :D ale 190km w tej budzie to po prostu padaka straszna :D

 

Asystent pasa ruchu nie najgorzej dziala nawet ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pojezdzilem 3 2.0 GT 184 koniki i nie jestem jakos szczegolnie zachwycony ;)

Silniczek 4 cylidnrowy wykreca sie mocno i nie za ladnie wyje. Auto dosc slabo wyciszone drzwi nie maja ramek wiec juz przy 110km/h wyje w srodku tak samo jak w mojej 17 letniej cupejce;) Fotele jak na moj wzrost kapeczke niewygne ale to oczywiscie tylko opcja. Zadowolony za to jestem z zawieszenia miekkie przyjemnie wybiera dziury i nierownosci. W trybie sport elegancko wlatuje w zakrety. Naped na 4 kola robi robote. Przyspieszenie przy automacie tez jest calkiem spoko. Ogolnie calosciowo trojka wydaje sie jakas taka plastikowa jak na samochod za 200k;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem i polatałem nowe BMW seria 5 g30 hybryda. Silnik 2.0 turbo coś tam do mnie zupełnie nie trafia. Auto odpycha się całkiem ciekawie pomimo swoich gabarytów ale szału nie ma. Podobno można nim jechać do 140 na samym prądzie. Wygląd auta wewnątrz jak i na zewnątrz bajka, wszytko w m pakiecie :D W środku totalna cisza przy dociśnięciu gazu słychać te 4 drące się cylindry ale i tak jest jak makiem zasiał i to przy ponad 160km/h. Prowadzi się pięknie tylko trzeba się przyzwyczaić albo wyłączyć system który ma sprawiać że auto prowadzi się samo sam zacieśnia skręt jak idziemy w łuku i wynosi nas na bok itp...
Ogólnie auto Bajka jedyny minus to te 2.0 turbo gdyby było tam 3.0d albo jakaś rzędowa szóstka był by to kosior.
Cena 340tyś 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja pojeździłem 750 li 3.0 diesel 400 koni

jakość wykonania i komfort jazdy coś pięknego :uklon_bmw:

autko naprawdę dynamiczne 

śliczne zegary które zmieniają kolor w zależności od rodzaju jazdy czyli eco białe komfort niebieskie sport czerwone

i mi tylko na czerwono świeciło

możliwość ustawienia foteli kiery naprawdę bardzo zróżnicowana i dopasowuję się idealnie

skóra w dotyku mięciutka aż się kiery nie chcę puścić

polewkowa sprawa jeśli chodzi o parkowanie trzymasz przycisk i autko samo wszystko robi a małe nie było parkowanie idealne

asystent bezpieczeństwa tyle że szok praktycznie od wszystkiego

pojechałem 40 min szybciej i kobitka zresztą bardzo ładna i mila odrazu zabrała mnie na jazdę dlatego udało się pojeździć 50 min które bardzo szybko minęły

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem mieć jazdę 440i, ale przed jazdami nocnymi uległa wypadkowi i zmienili mi na coś takiego

20170808_201523.thumb.jpg.e27d5f76998f31e7882bee60c983fc8b.jpg

 

Auto bajka, przyspieszenie jest niesamowite, zmiana trybów jazdy jest mocno odczuwalna, od zmiany dźwięku układu wydechowego (w końcu pracuje na przepustnicach, a nie jest wspierana systemem audio) przez zmianę twardości po automatyczną zmianę ustawienia fotela, który poprawia trzymanie boczne. Dźwięk V8 w trybie sport to bajka. Jedyne w zakrętach czuć było, że auto jest ciężkie, ale odchodziło z zakrętu niesamowicie. Na s8 też ciężko było o konkurencję dla M550i, przy większych prędkościach czuć, że auto bardziej przykleja się do drogi, hamulce też dają radę. Ogolnie jestem mega pozytywnie zaskoczony zmianą auta i samym autem, tylko ta cena...

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Dudek napisał:

a ja pojeździłem 750 li 3.0 diesel 400 koni

Dudek - chyba: 750xd (750 li - to 4.4 V8 460 koni i w longu) ;)

 

 

17 minut temu, Kamil_89 napisał:

Ja miałem mieć jazdę 440i, ale przed jazdami nocnymi uległa wypadkowi i zmienili mi na coś takiego

20170808_201523.thumb.jpg.e27d5f76998f31e7882bee60c983fc8b.jpg

 

Pozazdrościć...

Edytowane przez sagui
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...