radzio Opublikowano 15 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 mam taki problem,dzisiaj na miescie jak pojeżdziłem troche cos zaczeło mi stukac metalicznym dzwiekiem z silnika,na wolnych obrotach stukało a po lekkim nacisnieciu gazu troche ustawało.otworzyłem maske i dochodził odgłos z głowicy.teraz pali mi tylko na pięć cylindrów,myslałem ze to swieca,ale wymieniłem i okazało sie że nie,paliwo podaje bo swieca sie robi mokra i iskra tez na niej jest.nie pali dalej na trzeci cylinder od przodu,pomóżcie co to może byc?z góry dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilii Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 sprawdz kompresje na początek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 16 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 sprawdziłem cisnienie na wszystkich cylindrach,na trzecim brak cisnienia a na pozostałych prawie max,chyba zawór poszedł sie jebac.ciekawe teraz koszt jaki mnie to wyniesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilii Opublikowano 17 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 a czy przegrzales motor zawor jak by sie rozlecial to mogl narobic nie zlego rabanu <motor zlom>a koszt nie wiem pewnie duzy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 nie przegrzałem bo temp była w połowie,a na pieciu normalnie jechał,i to nawet nic juz nie stukało,to było chwile jakby cos wrzucic do cylindra i tyle.chyba wyleciało w tłumik.w sobote bedzie głowica w górze to bedzie wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu Opublikowano 17 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 dzwigienka zaworowa pekla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 pokrywa zaworów ściągnietai nic nie było nie tak,ale na trzecim garku zero cisnienia,wiec chyba zawór jednak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilii Opublikowano 17 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 jak dzwigienka by pekla to zawor byl by zamkniety i wtedy kompresja by byla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 a może ten zawór był nadpalony i jak wdepnełem troche wiecej to sie skubaniec wyłupał i kawałek wywiało do wydechu,takie wersje tez słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 19 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 no bez rozebrani chyba się nieobejdzie :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 19 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 radzio, spróbuj na chwilke przed badaniem cisnienia w tym cylindrze dolać oleju 50 ml przez otwór świecy zapłonowej i wtedy zmierz ciśnienie. Jeśli ciśnienie sie zwiększy (tak o 3 - 5 bara od tego co teraz masz to znaczy ze to pierścienie padły a zawór masz ok Jeśli będzie niewielka różnica tak do 1 bara to znaczy ze coś z gniezdami lub samym zaworem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 juz wiem wszystko,po zdjeciu głowicy okazało sie że cos wpadło do cylindra i popierdoliło tłok i głowice a 2 zawory wydechowe lekko zgiete sa i dlatego był brak cisnienia.ale na szczescie tłok dziury nie ma i głowica tez,wymiana tylko zaworów zgietych i dalej śmigam.tylko sie zastanawiam co tam wpadło.swieca cała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 23 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 hmm sprawdz elementy przy przepustnicy lub pierścien mocujący sitko przepływomierza.Może to wpadło? wogóle dziwna sprawa z tym wpadnięciem czegokolwiek do cylinrda :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 24 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 w m43 często się to dzieje jak gaz walnie.wdmuchuje klapkę z kolektora dolotowego i robi ''sito'' :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 24 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 w m43 często się to dzieje jak gaz walnie.wdmuchuje klapkę z kolektora dolotowego i robi ''sito'' a radzio, nie ma czasem M50? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 24 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 w m43 często się to dzieje jak gaz walnie.wdmuchuje klapkę z kolektora dolotowego i robi ''sito'' a radzio, nie ma czasem M50? heh wiem co ma :wink: chodzi mi tylko o to że w m43 sie tak dzieje bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 24 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 heh wiem co ma chodzi mi tylko o to że w m43 sie tak dzieje bmw_beer bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 już bedzie ok,dzisiaj jade odebrac autko wkoncu:).dobry mechanior,za robote tylko 200zł chce hehe,a robiłe jeszcze lepsze fury.zawory udało sie uratowac,jakos wyprostowali i gniazda frezowali u fachowca jakiegos co sie tym zajmuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 25 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 witka tanio nie znaczu dobże ja bym te zaworki zmienił na nowe a gniazda raworów dotarł a nie frezował mam fachowca od głowic u niego taka robota to koszt żędu 350 złotych i ja jestem zadowolony wiem że robota została zrobiona dobże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.