Stifler Opublikowano 23 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Siemka. Nosze sie z zamiarem kupna e46 lift z silnikiem 3.0i . Prosze o opinie kogos kto ma styczność z tym silnikiem , jak sie srawuje itd. O spalanie nie pytam bo to wiadome. Z tego co wiem i to mnie boli ze lubia pic duze ilosci oleju. Wczesniej jezdzilem e46 m52b20 i bylem zadowolony teraz jest e61 3.0dA ktore prawdopodobnie pojdzie na sprzedaz. Po zakupie e61 czegos mi brakowalo i to chyba dzwieku r6 benzyny dla tego szukam e46 lift w full opcji z benzynowym r6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_89 Opublikowano 23 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Pogadaj z Leo, chyba nikt nie zna tego silnika tak dobrze jak on. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 23 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Ja bym szukal dobrej sztuki z zajechanym motorem i podobno jakis patent z pierścieniami pomaga jakos na to wpierd....nie oleju. Moze @Leo cos podpowie. Chyba ze trafisz sztuke ktora akurat bedzie go złopać w "normalnych" ilosciach typu 2l-3l/10kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 23 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 @Stifler sprawdź kanał na YT Garażowe Hobby, koleś ma również M54 i przeprowadzał remont silnika bo też brał olej. Może coś dowiesz się z filmów Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 23 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Ten patent z pierścieniami to wywalenie tych z M54 i nabicie z M52. Czy to lepsze dla silnika tego nie wiem, nie wnikałem, na pewno pomaga na pobór oleju. Z bolączek M54 to disa i jak w każdym vanosy - chyba że trafi się sztuka po regeneracji, ale z tymi mechaniorami to nigdy nic nie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 23 Lipca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 (edytowane) Mialem e46 2.0i r6 i bylem zadowolony . Wiadomo ze wymiany na czas i dodatkowo disa ,odma ,swiece . Po zakupie 3.0i od razu wrzuce wszystkie te rzeczy nowe i od razu moze nowe vanosy i sprawazalatwiona. Ale nie kupie 2.0 r6 bo pali prawie tyle co 3.0 nie liczac co do Litra a roznica mocy kolosalna. Edytowane 23 Lipca 2017 przez Stifler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 23 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Bier 2.8 M52TU i bedzie z glowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 23 Lipca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Nie chce przed lifta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 24 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Picie to jedno ale też często gubi olej przez uszczelki pod podstawą filtra oleju, miski olejowej I pokrywy zaworów. Jak wyżej już koledzy napisali, częstymi dolegliwościami są vanosy I disy, ja też zmieniałem przeplywke. Miałem też jeden silnik z padnietymi panewkami. Kupiłem prawdopodobnie zalany jakimś doktorem i po zmianie oleju panewki zaczęły się odzywać, więc pewnie były dojechane wcześniej. Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 24 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 22 minuty temu, Andrii napisał: Picie to jedno ale też często gubi olej przez uszczelki pod podstawą filtra oleju, miski olejowej I pokrywy zaworów eee tam to każde M50/M52/M54 tak ma 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.