Pershing Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Dzisiaj zauważyłem problem w mojej E36 , mianowicie kiedy jadę na jednym biegu ze stałą prędkością obrotową silnika , momentami silnik jak by nie dostawał paliwa , przerywa , dusi sie. W momencie dodania gazu przyspiesza normalnie - prawie bo trochę za słabo jak na swoje 2.0 150KM , zastanawiam sie czy to tylko kwestia wymiany filtra paliwa , czy może coś innego wodę mąci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 mam ten sam problem ze swoja E36. 318 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoCureK Opublikowano 14 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Dzisiaj zauważyłem problem w mojej E36 , mianowicie kiedy jadę na jednym biegu ze stałą prędkością obrotową silnika , momentami silnik jak by nie dostawał paliwa , przerywa , dusi sie. W momencie dodania gazu przyspiesza normalnie - prawie bo trochę za słabo jak na swoje 2.0 150KM , zastanawiam sie czy to tylko kwestia wymiany filtra paliwa , czy może coś innego wodę mąci ? Witaj, przyczyn tego stanu może być co najmniej kilka. na początek Sprawdź czy masz wystarczającą ilość PB w baku. Druga może pompa już umierać i daje i niedaje Pb do silnika. Inna rzecz to syfy z polskiej benzyny. Mogą przytykać filtr na pompie lub przed silnikiem. Można filtr ściągnąć i przepłukać/założyć nowy. Można też zalać z 1/2 litra dykty do zbiornika. Wiąże ona wodę i jako alkohol rozpuszcza wiele dodatków od podrabiaczy paliw. Inna rzecz to świece ich stan/nagar, przerwy itp. Może też być cekwa na poszczególnych świecach (kończy się0, palec od cewki do świecy, też z czasem się wypala i kruszy powodując niestałość napięcia na świecy. Inne rzeczy to filtr powietrza (stary brudny). Zawieszający się/kończący przepływomierz, który dawkuje odpowiednią do skład mieszanki ilość powietrza. No w końcu nieszczelności za przepływką. Zmruszała i dziurawa guma (łapie lewe powietrze i telepie silnikiem). Sprawdź czy pierścienie mocujące gumy z powietrzem są dobrze dokręcone. Ta więc sprawdź sam co możesz (a z tego wiele można samemu oblukać) Pozdrówka i do dzieła. Proste no nie?? No na końcu może być że sterownik silnika (komp) się już sypie. No może jeszcze sonda lambda, czujnik temp płynu itp. No ale to na potem (na diagnostykę i kompa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.