E34-Patryk Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Mam problem. Chciałem pokazać,że 2litry w piątce wystarczy żeby pokręcić się na asfalcie i udało się tylko następnego dnia rano pod autem miałem wielką plamę oleju. Pojechałem do pracy i tam rozkręciłem troche oprzyrządowania,żeby wykukać skąd to kapie. Nie znalazłem,więc umyłem silnik i wróciłem do domu. teraz patrze,a tam dalej cieknie. Pod kolektorem ssącym jest taka listwa w której są przewody elektryczne,tak to wygląda że stamtąd kapie. Nie wiem jak sie do niej wlewa. Blok suchy,spod Głowicy nic nawet nie sączy,powiedzcie gdzie to się wydostaje ten olej? :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 jesteś ze szczytnej koło kłodzka? jak tak to szkoda że niewiedzialem bo wczoraj tam byłem,byśmy się spotkali i coś tam popatrzyli :wink: bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Tak ze Szczytnej. Najgorzej,że patrzyliśmy już tam we trzech u mnie na warsztacie(blacharz,mechanik i ja-lakiernik) i nikt nie wie skąd to leci,a nie chce rozebrać całego silnika żeby sie okazało że trzeba było np.jakąś rurkę założyć którą wydmuchało przy kręceniu autka na 6tyś.obr. pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 14 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 a silnik równo chodzi nic się nie dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Chodzi identycznie jak wcześniej. NIc kompletnie sie nie zmieniło oprócz tego że płynie ten olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 15 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Sprawdz sobie wężyk od odmy (podpięty jest od dołu do przewodu gumowego łączącego przepływomierz z przepustnicą) Sprawdż go na całej długości,chociaż wydaje mi się ,że nieszczelność tego wężyka a w konsekwencji nieszczelność za przepływomierzem spowodowałaby jakies wyczuwalne zmiany w pracy silnika(drgawki/nierówne obroty itp) Jesli czujesz w kabinie olej taki spalony to olej kapie na kolektor wydechowy a wtedy wypadałoby sprawdzić uszczekę pod pokrywą zaworów w tej cześci silnika od strony szyby i kolektora wydechowego(cięzko tam cokolwiek dostrzec na 1 szy rzut oka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Dziki, chyba trafił jeśli o tym samym wężu mówimy. Troche po czasie to czytam,bo dzisiaj z rana już zrzuciłem kolektor ssący i okazuje się że przez kolektor przepleciony jest gumowy wąż od odmy podłączony do pokrywy zaworów. Zrobił się bardzo twardy,jakby plastikowy i popękał(ułamał się). Stamtąd płynął olej,kapał na listwę z przewodami i kapał niżej. Temat zamknięty(mam nadzieję)a Dzikiemu dzięki wielkie za trafną diagnozę! Szkoda że za późno przeczytałem,ale dzięki! <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.