mozaik Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 pytabko mam jak mógłbym z mojego cuda wycisnąć więcej mocy? dodatkowe pytanie czy mogę wydobyć z mojej buni przyjemny dźwięk (wiadomo, że diesel ma charakterystyczny dźwięk i nic na to nie poradzimy ale może coś na wylocie zamaskuje ten dźwięk :mrgreen: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 wszelkie modernizacje tego silnika raczej odradzane... chyba ze zrobi to ktos kto sie dobrze zna:) coniektorzy omijaja intercooler i daja rure z turbiny na sztywno, tyle ze nie wiem czy to cokolwiek daje... Co do dzwieku to na pewno mozna, tyle ze mi sie akurat 6 cylindrow i turbina podobaja:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mozaik Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 no tak, dźwięk diesla nie jest odstraszający ale jakby to wygladało z końcówką akustyczną na tłumik lub może strumenica ? ( w sumie to nie wiem czy strumienica jest zakładana w dieslach bo narazie spotkałem się z tym tylko w benzyniakach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 wszelkie modernizacje tego silnika raczej odradzane... chyba ze zrobi to ktos kto sie dobrze zna:) coniektorzy omijaja intercooler i daja rure z turbiny na sztywno, tyle ze nie wiem czy to cokolwiek daje... Co do dzwieku to na pewno mozna, tyle ze mi sie akurat 6 cylindrow i turbina podobaja:) intercooler dodaje mocy a nie odejmuje wiec to co piszesz jest bez sensu...polecam zrobic program w firmie masters w katowicach... pozatym dzwiek tzn co chcesz osiagnac? basu nie wydobedziesz pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 14 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Dokładnie. TDSerek, wie co mówi,moc można sporo zwiększyć dzięki komputerowi,(chip tuning). A intercooler dodaje mocy,więc ominięcie go to głupota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mozaik Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 chciałbym osiągnąć bardziej płynny dźwięk no i może choć troche wyciszyć. dzięki wielkie chłopaki za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 15 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 masz wszystkie tlumiki sprawne? to nie wiem chyba ciszej sie juz nie da? dowalisz wiecej tlumikow to autko przestanie wogle jezdzic ja u siebie mam wszystkie tlumiki wyciete i rure 2.5 cala... jest dla mnie dzwiek dosc przyjemny ale kazdy lubi inny dzwiek wiec hehe no coz...chciales diesla to musisz sie przyzwyczaic...zaslep sobie zawor egr to troche bedzie auto mniej palilo ... a jezeli wogle chcesz cos dlubac to jedz na strojenie tak do 170 km max pozniej silniczek moze juz nei wyrabiac z temp. pozatym wogle sprawdz czy jest szczelny i nie ma wyciekow... na diagnostyce sprawdz sprezanie na cylindrach pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mozaik Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 spoko dzięki. zastosuje twoją radę. tak wogóle to autko prowadzi się jak marzenie uklon_bmw muszę też silnik dopieścić żeby mi jeszcze długo popracował ( 200tyś już przekroczone). pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 15 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 u siebie mam 235 tys i smiga... silnik mam z 95 roku z e34 wsadzony. wazne zeby nie przegrzac rozgrzewac przed ostrzejsza jazda i gasic silnik po ok 30 s po butowaniu albo i wiecej wymieniac regularnie olej i sprawne miec wisko oraz nie przegrzewac lubia jebac sie pompki paliwa w baku pompy wtryskowe i turbo a przedewszystkim pekac glowice i cieknac wtryski zwlaszcza sterujacy 4 z kabelkiem jezeli nie zauwazysz zadnych wyciekow z silnika a autko nie bedzie sie grzac to jest wszystko ok od czasu do czasu sprawdzaj poziom plynu chlodzacego oraz stan oleju... pozdrowka:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 sprawdzaj tez poziom hamulcowego i nie ignoruj mrugania kontrolki od jego braku, nawet jesli wydaje sie, ze plynu jest pod dostatkiem. A tak z ciekawosci, wyswietlacz ilosci przejechanych km pokazuje wszystkie pixele?:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mozaik Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 sprawdzaj tez poziom hamulcowego i nie ignoruj mrugania kontrolki od jego braku, nawet jesli wydaje sie, ze plynu jest pod dostatkiem.A tak z ciekawosci, wyswietlacz ilosci przejechanych km pokazuje wszystkie pixele?:> tak dla zaspokojenia ciekawości ten wyświetlacz nie pokazuje wszystkich pixeli a co? i jeszcze taka sprawa. jak można zdiagnozować czy awaria to pęknięta głowica czy tylko wydmuchana uszczelka? zauważyłem delikatny spadek mocy. można to jakoś sprawdzić, czy dopiero po rozebraniu? (nieciekawie byłoby kupić głowice za ponad 1000 żeby dowiedzieć się, że to uszczelka :shock: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.