Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


525 tds e-34 jak to wzmocnić?


mozaik

Rekomendowane odpowiedzi

wszelkie modernizacje tego silnika raczej odradzane... chyba ze zrobi to ktos kto sie dobrze zna:) coniektorzy omijaja intercooler i daja rure z turbiny na sztywno, tyle ze nie wiem czy to cokolwiek daje... Co do dzwieku to na pewno mozna, tyle ze mi sie akurat 6 cylindrow i turbina podobaja:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszelkie modernizacje tego silnika raczej odradzane... chyba ze zrobi to ktos kto sie dobrze zna:) coniektorzy omijaja intercooler i daja rure z turbiny na sztywno, tyle ze nie wiem czy to cokolwiek daje... Co do dzwieku to na pewno mozna, tyle ze mi sie akurat 6 cylindrow i turbina podobaja:)

intercooler dodaje mocy a nie odejmuje wiec to co piszesz jest bez sensu...polecam zrobic program w firmie masters w katowicach...

pozatym dzwiek tzn co chcesz osiagnac? basu nie wydobedziesz pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wszystkie tlumiki sprawne? to nie wiem chyba ciszej sie juz nie da? dowalisz wiecej tlumikow to autko przestanie wogle jezdzic ja u siebie mam wszystkie tlumiki wyciete i rure 2.5 cala... jest dla mnie dzwiek dosc przyjemny ale kazdy lubi inny dzwiek wiec hehe

no coz...chciales diesla to musisz sie przyzwyczaic...zaslep sobie zawor egr to troche bedzie auto mniej palilo ... a jezeli wogle chcesz cos dlubac to jedz na strojenie tak do 170 km max pozniej silniczek moze juz nei wyrabiac z temp. pozatym wogle sprawdz czy jest szczelny i nie ma wyciekow... na diagnostyce sprawdz sprezanie na cylindrach pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u siebie mam 235 tys i smiga... silnik mam z 95 roku z e34 wsadzony.

wazne zeby nie przegrzac rozgrzewac przed ostrzejsza jazda i gasic silnik po ok 30 s po butowaniu albo i wiecej

wymieniac regularnie olej i sprawne miec wisko oraz nie przegrzewac

lubia jebac sie pompki paliwa w baku pompy wtryskowe i turbo a przedewszystkim pekac glowice i cieknac wtryski zwlaszcza sterujacy 4 z kabelkiem

jezeli nie zauwazysz zadnych wyciekow z silnika a autko nie bedzie sie grzac to jest wszystko ok

od czasu do czasu sprawdzaj poziom plynu chlodzacego oraz stan oleju...

pozdrowka:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzaj tez poziom hamulcowego i nie ignoruj mrugania kontrolki od jego braku, nawet jesli wydaje sie, ze plynu jest pod dostatkiem.

A tak z ciekawosci, wyswietlacz ilosci przejechanych km pokazuje wszystkie pixele?:>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzaj tez poziom hamulcowego i nie ignoruj mrugania kontrolki od jego braku, nawet jesli wydaje sie, ze plynu jest pod dostatkiem.

A tak z ciekawosci, wyswietlacz ilosci przejechanych km pokazuje wszystkie pixele?:>

tak dla zaspokojenia ciekawości :) ten wyświetlacz nie pokazuje wszystkich pixeli :) a co?

i jeszcze taka sprawa. jak można zdiagnozować czy awaria to pęknięta głowica czy tylko wydmuchana uszczelka? zauważyłem delikatny spadek mocy. można to jakoś sprawdzić, czy dopiero po rozebraniu? (nieciekawie byłoby kupić głowice za ponad 1000 żeby dowiedzieć się, że to uszczelka :shock: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...