Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


bmw nie pali e 30 316


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam powazny problem z moja bmka siedze juz przy niej kilka dni i dalej nie wiem co jest grane. iskra jest paliwo wtryskiwacze podaj a nie chce silnik zapalic.Cisnienie na cylindrach ma nie mam pojecia co jeszce moze jej dolegac.Na krotko w sensie jak jej dawkuje paliwo w kolektor to sie cos tam odezwie ale tylko wtedy.Acha nie wiem czy tak ma byc czy nie pompa paliwa zaczyna pracowac w momecie gdy zaczynam krecic, wlasnie nie wiem czy nie powinna zaczac pracowac po przekreceniu zaplonu. hellp pytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem najpierw padło zasilanie pompy paliwa jak sie z tym uporałem to teraz nie moge odpalić . Może ktoś wie gdzie mam szukać dalej , jest iskra paliwo też jest , bo mi nawet świece zalewa . Jak odepne przepływomierz to odpali na troszke dłużej ( 4/7 sekund ) i kiszka jak podłącze przepływke to wogule nie pali . Podmieniłem przepływke i to samo . Jak prubóje odpalić z gazem to czasami zagada ale tak jak by nie na wszystkich darach a z rury strasznie dymi na niebiesko zapach spalin jakby trabi przemknoł za plecami , już nie wiem gdzie szukać przyczyny tych objawów . Może ktoś sie już borykał z takimi objawami . Może to wina krokowca jak tak myślicie to gdzie on jest w silniku M10 jak wygląda . Wszystkie rady i sugestie sprawdze osobiście . Dzięki i pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no aliwko na listwe dochodzi nawet wyciagalem cala listwe z wtryskami i krecilem silnikiem wtryski podaja paliwko iskra jest jak nalezy, mozliwe zeby rorzad sie rzestawil

i nic nie byloby slychac?? musze jeszce zaplon sprawdzic wlansie sie zbieram na warsztat zobazymy co bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem najpierw padło zasilanie pompy paliwa jak sie z tym uporałem to teraz nie moge odpalić . Może ktoś wie gdzie mam szukać dalej , jest iskra paliwo też jest , bo mi nawet świece zalewa . Jak odepne przepływomierz to odpali na troszke dłużej ( 4/7 sekund ) i kiszka jak podłącze przepływke to wogule nie pali . Podmieniłem przepływke i to samo . Jak prubóje odpalić z gazem to czasami zagada ale tak jak by nie na wszystkich darach a z rury strasznie dymi na niebiesko zapach spalin jakby trabi przemknoł za plecami , już nie wiem gdzie szukać przyczyny tych objawów . Może ktoś sie już borykał z takimi objawami . Może to wina krokowca jak tak myślicie to gdzie on jest w silniku M10 jak wygląda . Wszystkie rady i sugestie sprawdze osobiście . Dzięki i pozdrowionka

zobacz , czy czasami nie pomyliłeś kolejności kabli :wink: bez przepływki auto odpala w trybie awaryjnym i dlatego tak dymi śmierdząco :wink:

PIT jak coś to mam na podmiankę kopułkę palec i kompa , możemy posprawdzać :D

Witam mam powazny problem z moja bmka siedze juz przy niej kilka dni i dalej nie wiem co jest grane. iskra jest paliwo wtryskiwacze podaj a nie chce silnik zapalic.Cisnienie na cylindrach ma nie mam pojecia co jeszce moze jej dolegac.Na krotko w sensie jak jej dawkuje paliwo w kolektor to sie cos tam odezwie ale tylko wtedy.Acha nie wiem czy tak ma byc czy nie pompa paliwa zaczyna pracowac w momecie gdy zaczynam krecic, wlasnie nie wiem czy nie powinna zaczac pracowac po przekreceniu zaplonu. hellp

M10 czy M40 :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...