Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


[E46 318i] Licznik wariuje


Seba97e46

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z autem, a mianowicie ostatnio zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Raz jadąc do miasta zaświeciły mi się kontrolki ABS, DSC i ręczny, przestał działaś prędkościomierz oraz ekonomizer. Zgasiłem auto odpaliłem jeszcze raz i problem zniknął, ale wracając po paru godzinach odpalam i zapalił się akumulator, DSC i ABS albo ręczny (nie pamiętam), więc wyłączyłem zapłon i odpaliłem jeszcze raz, to tym razem świeciły się kontrolki takie jak poprzednio i nie działał prędkościomierz i ekonomizer. Parę km przed domem wszystko zgasło i zaczęło działać..Dzisiaj wracałem z miasta to znowu nagle zapaliły się kontrolki (Akumulator, DSC i ręczny) i co najdziwniejsze tym razem nie działał obrotomierz, ekonomizer i wskazówka od temperatury wskazywała czerwone pole. Po ponownym odpaleniu problem ustał, lecz blisko domu zauważyłem że przygasło podświetlenie, wszystkie wyświetlacze były mało czytelne przez 5 sekund (radio, liczniki). Dodam też, że przy odpalaniu na sekundę mrugną kontrolki od ABS, DSC i ręcznego. Może ktoś mi powiedzieć co tą betę opętało? :) 

 

Screeny z Inpy:

 

Błędy z silnika

1_2017.jpg

2_2017.jpg

3_2017.jpg

4_2017.jpg

 

Błędy z DSC

 

11.jpg

22.jpg

33.jpg

44.jpg

55.jpg

Edytowane przez Seba97e46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pomoże? jutro chce jechać w małą trasę i nie chce żeby były jakieś niespodzianki na drodze. Zresztą to standard w tym przeklętym silniku N42... 

Zapomniałem dodać, że te kontrolki zaczęły się świecić od momentu chwilowego zaboksowania kołami podczas wjazu do garażu.

Wczoraj też wymieniłem czujnik ABS w lewym tylnym kole bo miałem drugi sprawny i dalej to samo, przed chwilą wracałem z miasta po zapaleniu silnika zapalił się ABS, DSC i ręczny na czerwono, nie działał ekonomizer i prędkościomierz.

Może mieć na to wpływ odpalanie silnika na włączonej klimatyzacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Pawel4freak napisał:

Ojciec miał identyczne objawy + ledwo działające radio. Okazało się, że jeden z poprzednich właścicieli porzeźbił kabel idący do aku przez co grzał się tak mocno że klema od temperatury się rozszerzała i nie było styku.

U mnie wszystko jest w porządku, klemy się trzymają, jedyne co to kilka miesięcy temu podłączałem gniazdko zapalniczki i USB pod 12V w radiu i pod te gniazdko miałem cały czas podłączoną kamerkę.

Ładowanie akumulatora 14,4V 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...