woz Opublikowano 10 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Do sprzedania dosc mocno doinwestowane BMW E46 325i Touring. Auto z 2001 roku. Nie jest to nówka salonówka, niemiec nie plakal kiedy sprzedawal, nie jest to jedna z licznych "igiełek" oferowanych przez handlarzy na allegro. Jest to 16 letnie auto z przebiegiem w okolicach 297 700km. Auto zakupilem od kolegi, który nie miał ani czasu ani chęci doprowadzać go do porządku. Był pierwszym właścicielem w Polsce. Auto od 2014r w kraju. Jak go wziałem przebieg miał w okolicach 296 600tys. Do wymiany były drzwi przednie i tylne (prawa strona) i inne drobiazgi, a ponieważ grzebania przy autach to moje nieuleczalne hobby, wziałem go i doprowadziłem do porządku. Cały wątek o aucie jest opisane w tematach które założyłem na dwóch forach BMW. Pod spodem wszystkie progi, podlużnice i podłoga nie naruszona. Na forum są wszystkie zdjęcia - również spodu. VEHICLE INFORMATION: VIN: WBAAW31030JV35513 Prod. Date: 2001-01-29 Type code: AW31 Type: 325I (EUR) Series: E46 (3 Series) Body Type: TOUR Steering: LHD Engine: M54 Displacement: 2.50 Power: 141kw / 192hp Drive: HECK Transmission: Manual Colour: ORIENTBLAU METALLIC (317) Upholstery: STOFF FLOCK RAUTEANTHRAZIT (E3AT) OPTIONS: S226A Sports suspension settings S235A Towing hitch, detachable S240A Leather steering wheel S249A Multifunction f steering wheel S261A Side airbags for rear passengers S279A BMW light-alloy wheel star spokes 45 S320A Deleted, model lettering S386A Roof railing S411A Window lifts,electric,front/rear S428A Warning triangle and first aid kit S434A Interior trim finishers S494A Seat heating driver/passenger S534A Automatic air conditioning S606A Navigation system Business L801A National version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S915A Dummy-SALAPA STANDARD EQUIPMENT: S520A Fog lights S548A Kilometer-calibrated speedometer S550A On-board computer S832A Battery in luggage compartment S851A Language version German 21.10.2016 - przebieg 296 500km: - nowe amortyzatory przód, wraz z łożyskami i mocowaniami (serwis wykonany przez poprzedniego właściciela 2 tyg przez moim nabyciem auta. Jest faktura na kwotę 1251PLN) 19.11.2016 - przebieg 296 690km: - wymiana oleju silnika (GULF 5W-40) - filtr oleju - filtr paliwa - filtr powietrza - filtr kabinowy - wymiana uszczelki podstawy filtra oleju - nowy przewód hamulcowy (tylne prawe koło) - wymiana płynu hamulcowego - wymiana płynu układu chłodniczego 03.01.2017 - przebieg 297 000km: - wymiana wlewu LPG (nowy wlew - pod klapką wlewu paliwa), nowy przewód miedziany + zaciski - serwis LPG (filtr FL, PL, regulacja instalacji, sprawdzenie szczelności) 18.02.2017 - 297 430km: - wymiana tulei metalowo gumowych wahaczy przedniego zawieszenia (prawa i lewa strona) - wymiana czujnika ABS tylnego lewego koła - wymiana czujnika zużycia klocków hamulcowych (przód) - wymiana czujnika poziomu oleju 20.04.2017 - 297 615km: - usunięcie korozji z klapy tylnej, nadkoli tylnych oraz progów w tylnej części - przygotowanie i polakierowanie ww. elementów - konserwacja podwozia oraz profilów zamkniętych - usuniecie otowru nieszczęsnego wlewu LPG ze zderzaka i lakierowanie Wszystkie części które zostały założone są nowe, na wszystko są faktury. Niemniej, są jakieś drobiazgi warte zainteresowania. Czasami się zdarza że na postoju obroty falują przez chwilę, a później jest ok. Zdarza się to bardzo rzadko, ale czasami występuje. Z tego co wyczytałem, to częsta przypadłość e46. Mechanik twierdzi, ze to albo jakiś czujnik albo zasyfiona przepływka. Stawiam na jakąś pierdółkę ponieważ występuje to dość rzadko. Samochód poza tym chodzi bardzo żwawo i do niczego nie można się przyczepić. Coś stuka w przednim zawieszeniu (prawa strona). Pojutrze jestem umowiony na kanal zeby zobaczyc co jest winowajcą (prawdapodobnie lacznik stabilizatora). No i jak to bywa w 16 letnim aucie - ślady i ryski na karoserii (nic poważnego). Maskę można byłoby przepolerować. Brakuje zaślepki zderzaka tylnego (do wkręcanego ucha - przy miejscu na zaślepke zderzak jest lekko uszkodzony). Gałka od zmiany biegów jest już "zmęczona". Rowniez skorzany mieszek koło dźwigni zmiany biegów jest pęknięty na skórze. Przy hamowaniu czasami czuć lekką impulsacje pod pedałem hamulca. Tarcze były sprawdzane - jeszcze są zdrowe ale ja ich nie wymieniałem za mojej kadencji, poprzedni właściciel też nie (jeździł mało) więc wina leży prawdopodobnie po ich stronie (felgi proste - zreszta pulsacja jest tylko przy hamowaniu, i tylko na cieplych tarczach. Rano tego nie czuć). Plastikowa ramka na spodzie szyby przedniej (ta pod wycieraczką) jest juz zmęczona życiem. Szyba przednia - ma dwa małe ślady od kamyczka. Ale tak jest od samego początku i nic sie nie powiększa. Osobiście mi to wogóle nie przeszkadza w jeździe i trzeba sie napatrzyć żeby to zauważyć. Wszystko starałem się ująć w zdjęciach. Auto ma aktualne badania techniczne oraz OC. Posiada również fabryczny hak odpinany który dodaje do auta. Fotele welur - bez żadnych pęknięć czy dziur - należałoby tylko porządnie wyprać. Radio działa - ma wszystkie piksele. Fotele grzane. Auto na oryginalnych felgach 17 calowych M-pakiet. Opony letnie 235/45 r17. Dorzucam drugi komplet oryginalnych 16 calowych felg BMW z oponami zimowymi. Powód sprzedaży to wyjazd zagranicę (niedowiarkom i osobom przekonanym, że to typowy tekst handlarski pokazuje wykupione imienne bilety). Poza tym auto praktycznie stoi nieużywane. Od czasu mojego nabycia, przejechałem nim połtora tysiąca kilometrów. CENA: - w takim stanie w jakim jest (pukanie w przednim zawieszeniu), na alu BMW 16 i oponach zimowych - 13900zl. - na alu 16 i zimowkach, z nowym lacznikiem stabilizatora (prawdopodobnie to jest winowajcą stukania) - 14400zl Za felgi 17 calowe Mpakiet i opony - + 1100zl. Z jednej strony sa d***erele do ogarnięcia, ale w każdym aucie 16 letnim bedą. Druga sprawa, ze tam jest mnóstwo nowych części które przejechały tyle co kot napłakał. Poniżej milion gazylion zdjęć. Zacznijmy od najgorszego - uszkodzenia: Spody drzwi: Środek: Piec: No i w całości: W temacie auta jest więcej zdjęć jak to wszystko wyglądało w trakcie robót, oraz od spodu przed konserwacją. W razie jakichkolwiek pytań smiało pisać lub dzwonić: 502 61 10 10 Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi