Wojtas Opublikowano 9 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 PYTANIE : czy moge założyć M10 gaźnik do auta M10 wtrysk 318i. Chodzi o to że mam teraz na wtrysku z uszkodzonym blokiem i mam do kupienia m10 1.8 na gaźniku. Czy po przełożeniu kolektorów wszystko inne pasuje? czyli głowica i osprzęt. Albo kupie M10 na wtrysku. Kto ma pisać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 9 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 witam wymień blok i po kłopocie ja to już przerabiałem , głowice od gażnia sobie zostaw bo może sie przydać a blok pasuje .Powodzenia mi sie udało :mrgreen: <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 No wolałbym same kolektory przekręcić bo mniejsze koszta , w sumie tylko o tą głowice chodzi czy pasuje. A tak to zawsze uszczelki, planowanie itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 10 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 witam nasz uszkodzony blok to go wymień , a głowica od gaźnika ma kilka szczegułów kturymi sie różni np: rozstaw szpilek kolektorów , napęd pompy paliwa . Ja za uszczelke płaciłem 60 zł inne założyłem stare bo nie były uszkodzone a osłone rozrządu na silikon uszczelniłem . W tych silnilach demontaż dłowicy ma nizszy koszt bo nie ma potrzeby kupowania nowych śrub mocujących głowice tak jak to jest w M40 .Mnie robocizna i materiały wyszla 300 zł . Koszt silnika gaźnikowego 300zł . Goły silnik wyjmowaliśmy we trzech i dało rade , musisz pamiętać o ustawieniu koła zębatego i łańcucha w takim samym położeniu jak zdemowałeś bo inaczej popierdolą sie fazt rozrządu a wtedy to jest więcej roboty o wiele więcej , no chyba że dasz bryke do warsztatu to wtedy sie niczym nie martwisz .Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Oki o to mi chodzilo. Swoją drogą jeszcze nie wiem czy głowica żyje bo nie rozebrałem tego. Jak wał wyszedł bokiem to jest rebus jak reszta. Dzięki wielkie już wiem na czym stoje . [ Dodano: 13 Maj 07, 10:50 ] No już kupiony m10 na wtrysku. A w głowicy jeden zawór sie skrzywił a pozatym gładzie na krzywkach już nie były nadające sie i taniej było qpić cały silnik+głowica. Teraz misja swap i w droge. Swoją drogą nie opłaca sie kupować za 400zł bloku i zakladać głowicy jak za 600-700 kupujesz wszystko do założenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.