quad4 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Witam auto po kompletnym swapie przestało reagować i po próbie odpalenia jest zero reakcji. Próbowałem zakodowac ews w inpie jednak bez skutku, zdecydowałem się na zakup pakietu startowego kluczyk, pestka, ews, komputer jednak nadal bez zmian... Ktoś mógłby mnie nakierować od czego zacząć poszukiwania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zacznij od sprawdzenia czy wszystko jest prawidłowo podlaczone. A co za piec był wcześniej? Jest zero reakcji ale zaplon, stacyjka działa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) Tak dokładnie zapłon stacyjka działa. Z m62b35tub na m62b44tub znalazłem uwalony bezpiecznik w skrzynce z całą instalacja po wymianie nadal to samo, wrzucilem swój pakiet start, dokładnie komputer, ews, ta pętlę indukcyjna przy stacyjce i immobiliser. Bez zmian. Zastanawiam się czy zaprogramowanie w inpie kluczyka by pomogło lecz mój chiński kabel się wysral i nie działa ani z jednego ani drugiego gniazda. Pozatym po przełożeniu całego pakietu powinno zatrybic bez niczego ....:( Zmianialem wszystko na odłączonym Aku. Później jeszcze zawarłem klemy na chwilę Btw. Musi być wszystko prawidłowo podłączone bo przestało działać z dnia na dzień Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez quad4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Pewnie jakaś drobnostka, skoro pakiet startowy masz nowy to obstawialbym, że raczej coś mechanicznego, rozrusznik, brak masy, jakaś nie podłączona kostka. Może @Kamcio coś więcej wie jak z elektroniką. Spec w końcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Jak sprawdzić masę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) Moze przekaźnik od dme ? Na zachętę wrzucam zdjęcie co by zachęcić większość do wzięcia udziału w burzy mózgów. Ps. Zaczynała wyglądać , po problemach ze SWAPem, mechanikiem i jeszcze skrzynia teraz to mi robi sucz Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez quad4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Walczę cały dzień, sprawdzam napiecia, bezpieczniki... Wszystko wydaje się ok. Jedynie ten przekaźnik trochę mnie nie pokoi,przy okazji znalazłem arcydzieło mechanika który robił swapa, połączyłem te kabel na nowo, bez zmian. Niebieski przekaźnik od dme wydaje się działać . Podłączenie stacyjki też ...:-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Ze mnie żaden mechanik, także nie za wiele pomogę. Odwiedź / napisz do Czaksa, Dyzia, Leo. Może ktoś się jeszcze wypowie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Auto uziemione poddaje się no nic nie ma wyboru, trzeba to komuś oddać żeby poszukał głębiej. Mam nadzieję, że trafię na normalnego elektryka.. u mnie w zg nawet kilku specjalizuje się w BMW ... Tylko ciekawe ile mam szykować $$$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Może to głupie ale sprawdzałeś "na krótko" czyli zapięcie kluczyka w stacykję żeby immo zadziałało i zwarcie przewodów zadilających. Miałem tak kiedyś w innym samochodzie i poszłoWysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) Nie bardzo wiem które przewody miałbym zewrzec ;-> Coś się dzieje bo wrzuciłem kupiony zestaw startowy drugi raz i po przekręceniu stacyjki na pozycje start wyskakuje błąd mottornotprogram ;-\ Pompę paliwa mogę odpalić inpa Edytowane 13 Kwietnia 2017 przez quad4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Pomogę Ci to uruchomić, ale potrzebuje kompletnych informacji. rocznik auta, rocznik nowego silnika, rozumiem z tego co napisałeś że rozrusznik nie kręci tak? jakie błędy w dme i ews? sprawdzałeś w inpie czy ews widzi kluczyk? silnik z manuala czy automatu i co masz w aucie? najlepiej to zadzwoń bo pisania tu dużo, nr w podpisie. Pozdrawiam 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Jutro wszystko napisze i zadzwonię !-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Oryginał: GR70510 1998-11-05 Automat Silnik po swapie z zestawem start: GL91662 2000-03-23 Błędy: 148 ews 3.3 (jak wszystko działało też był) Zestaw startowy który kupiłem: GF10736 1999-03-09 Błędy 148 ews 3.3 133 sunspension check (mam zwykły zawias m) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 była wycieczka do ZG. Temat ogarnięty, polecam się na przyszłość 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Fajnie fajnie odpalilismy , pojechałem się przejechać od ronda do ronda i niespodzianka JEB........ KUR.... NIE może być nigdy za dobrze Szyba cała, szyberdach wgniecony a dach ma minimalna wgniotka czuć ja pod palcem Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez quad4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 To się nazywa mieć pecha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 no faktycznie pech straszny, ale dobrze że chociaż szyba ocalała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Żeby było śmieszniej dawca z którego wyciągnałem silnik też byl po otwarciu maski ale przy 200 więc nie było co zbierać ;-> pechowy silnik otwieracz masek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistakesxxl Opublikowano 31 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Witam, mam podobny problem jak quad4. Tez SWAP z 3.5 vanos na 4.4 vanos. Nie mogę odpalić auta. Jestem bezradny. Mogę liczyć na pomoc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.