Seba97e46 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Witam, od 2 miesięcy jeżdżę ze świecącymi się kontrolkami DSC, ABS, ręczny. Na 99% padł sterownik pompy, ponieważ w Inpie pokazuje błąd pompy ABS (5DF0). Dzisiaj przyszła mi taka sama pompa, o takich samych numerach, podłączyłem, złożyłem, układ odpowietrzony. Kontrolki nadal świecą, w inpie błędu nie da się usunąć.. jak włączam zapłon to zgasną na sekundę i znowu się zapalają i w tym momencie błąd powraca. Próbowałem jakoś kodować w NCS Expercie jednak nic to nie daje, w Inpie również próbowałem zakodować numer vin DSC z czujnikiem skrętu (jakoś tak). Dodam, że za pierwszym razem sprawdziłem błędy to pokazało się ich aż 5, usunąłem, zostały 2, wtedy zakodowałem ten czujnik skrętu z DSC to został tylko jeden błąd, i to właśnie ten nieszczęsny błąd pompy ABS. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Ktoś wie co to może być? Może coś źle robię, albo to co kupiłem jest również zepsute? Dodam jeszcze, że podczas próby usuwania błędu lub kodowania sterownika kontrolka od ręcznego zmienia swój kolor na czerwony i zaraz z powrotem jest żółta. Problem ten powstał przez mój błąd bo zrobiłem chwilowe zwarcie na kabelkach od podświetlania nóg (wtedy też przez jakieś 30 min nie działało podświetlenie w suficie itp. ale wróciło do normy). Pomocy bo już nie mam głowy do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Ja swoj sterownik ABS'u zreanimowalem wlasno recznie i tez mialem blad pompy lutownica w dłoń i heja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba97e46 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 (edytowane) 10 godzin temu, Xaime91 napisał: Ja swoj sterownik ABS'u zreanimowalem wlasno recznie i tez mialem blad pompy lutownica w dłoń i heja W tym problem że ten sterownik nie jest odczepiany od pompy Ani nie da się go rozkręcić, trzeba ewentualnie rozcinać. Ale co mogło by być nie tak w tej pompie? Silnik to nieszczęsny N42B20 Edytowane 5 Kwietnia 2017 przez Seba97e46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Aaa chyba ze tak. No ja swoj odkrecilem i rozcialem. Nie wiem jak w N42 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba97e46 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 2 minuty temu, Xaime91 napisał: Aaa chyba ze tak. No ja swoj odkrecilem i rozcialem. Nie wiem jak w N42 Swoją starą pompę dzisiaj rozciąłem i poprawiłem troszke luty na płytce, tą co kupiłem wymontowałem i odsyłam do zwrotu bo wychodzi na to że jest tak samo uszkodzona. Zamontowałem moją pompę i niestety nadal ten sam problem. Żadna z pomp nie wydaje żadnych dźwięków, które by wskazywały że działają. Trudno chyba muszę szukać kolejnej, sprawnej. Myślę jeszcze czy coś innego może byc uszkodzone, ale nie mam już pomysłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 pomierzyłeś napięcia na sterowniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba97e46 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 4 minuty temu, grzesiek2304 napisał: pomierzyłeś napięcia na sterowniku? A jak mam to dokładnie pomierzyć, na odpalonym silniku czy zapłonie? Tam jest spora wiązka kabli i nie wiem gdzie jakie mają być napięcia. Od góry kostki są zalaminowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 podaj rocznik i typ silnika, masz DSC czy ASC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba97e46 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 34 minuty temu, grzesiek2304 napisał: podaj rocznik i typ silnika, masz DSC czy ASC? 2001r, silnik N42B20 318i, mam DSC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 odepnij wtyczkę i sprawdź zasilanie przy włączonym zapłonie na pinach: jeżeli masz DSC MK60: +12V na pinach 1, 4 i 32 masa na pinach 16 i 47 jeżeli to DSC MK20: +12V na pinach 12, 15, 42 i 43 masa na pinach 1 i 29 Jakie masz DSC sprawdzisz w Inpie lub na naklejce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba97e46 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 13 minut temu, grzesiek2304 napisał: odepnij wtyczkę i sprawdź zasilanie przy włączonym zapłonie na pinach: jeżeli masz DSC MK60: +12V na pinach 1, 4 i 32 masa na pinach 16 i 47 jeżeli to DSC MK20: +12V na pinach 12, 15, 42 i 43 masa na pinach 1 i 29 Jakie masz DSC sprawdzisz w Inpie lub na naklejce Ok, jutro dostanę się do wtyczki i dam znać. Moje to MK60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 ok, jak coś to zrób screena lub zdjęcie z opisem błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba97e46 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) 20 godzin temu, grzesiek2304 napisał: ok, jak coś to zrób screena lub zdjęcie z opisem błędu Witam ponownie, a więc tak, na pinie nr. 4 i 32 jest napięcie 12V, na pinie nr. 1 nie ma nic Screen z inpy: Edytowane 6 Kwietnia 2017 przez Seba97e46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba97e46 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Ktoś pomoże? Ja już wyłożyłem ręce i czekam aż się stanie cud.. Podpiąłem dzisiaj na krótko zasilanie z akumulatora po ten pin nr. 1 i nic to nie pomaga, słychać tylko z pompy jakieś ciche cykanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 na pin 1 idzie stałe zasilanie z bezpiecznika 61. przywróć zasilanie, przejedź się kawałek, skasuj błędy i daj znać czy jest jakaś zmiana 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba97e46 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 13 godzin temu, grzesiek2304 napisał: na pin 1 idzie stałe zasilanie z bezpiecznika 61. przywróć zasilanie, przejedź się kawałek, skasuj błędy i daj znać czy jest jakaś zmiana Nie wiem jakim cudem tego bezpiecznika tam nie było, ale teraz wszystko działa ? Te auto zawsze będzie dla mnie wielką zagadką. Dzięki bardzo kolego za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 5 godzin temu, Seba97e46 napisał: Nie wiem jakim cudem tego bezpiecznika tam nie było, ale teraz wszystko działa ? Te auto zawsze będzie dla mnie wielką zagadką. Dzięki bardzo kolego za pomoc haha to niezle 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Dnia 9.04.2017 o 13:05, Seba97e46 napisał: Nie wiem jakim cudem tego bezpiecznika tam nie było, ale teraz wszystko działa ? Te auto zawsze będzie dla mnie wielką zagadką. Dzięki bardzo kolego za pomoc Proszę bardzo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 18 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 (edytowane) Mam bardzo podobne problemy po zakupie auta . Sprawdzałem napiecia na wtyczce od pompy ABS i są na tych pinach po 12v czujniki ABS szczytują prędkość z każdego koła więc co może być ? pompa ze sterownikiem do wymiany czy da się to jakoś naprawić pompa jest ATE 34.51-6 759 073 Edytowane 18 Września 2018 przez Dan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom 3 Opublikowano 5 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 U mnie po zaświeceniu tych kontrolek był winny czujnik konta skrętu, po kalibracji wszystko wróciło do normy .Magik z dobrym kompem ogarnia to w 15 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 5 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Problem został rozwiązany było trzeba tylko zrobić kalibrację czujnika kata skrętu w inpie po wymianie pompy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.