b129 Opublikowano 6 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Witam. Sprawa dotyczy bmw e30 m20. Kupilem ostatnio silnik 2.5 (poprzedni 2.0 )przerzuciłem go,zalalem plynem i zaczalem procedure odpowietrzania,zaznacze ze mam nowa pompe wody i termostat. W kanałach i wezach jest brazowa maz, nie mozna go w zaden sposob odpowietrzyc.do zbiorniczka wyrownawczego w ogole nie powraca woda,weze gorne sa miekkie tzn.nie dochodzi do nich woda,ogrzewania zero,jakos szybko sie grzeje,ale do czerwonego pola nie dojdzie za pierona,wskazowka stoi na 3-ciej kresce. Prosze o odpowiedz,czy mam kupic od razu uszczelke i wymienic, czy to moze o cos innego chodzi Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilii Opublikowano 6 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 widac ze ten motor chodzil na wodzie sproboj caly uklad przepukac pod cisnieniem wszystkie kanaly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 6 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 albo użyć specjalnego płynu do czyszczenia ukł. chłodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b129 Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Czyli jest sznsa ze to nie uszczelka padła,tylko naprzykład kanały sa pozapychane i niema swobodnego obiegu?W oleju wody niema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilii Opublikowano 6 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 jest taka mozliwiosc bo przez walnietą uszczelka plyn dostal by sie wszedzie do nagrzewnicy itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b129 Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Dzieki wielkie ,nerwy mi opadły,mam jeszcze pytanie:jak te kanały wyczyscic?porozkrecac wszystkie weze i lac wode szlauchem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilii Opublikowano 6 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 sproboj jeszce wyciągnac termostat nie raz nowy jest gorszy niz stary a bez termostatu masz wtedy caly obieg otwarty i powinno dzialac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 7 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 w mojej e30 było podobnie... to co wylało sięz mojej chłodnicy i układu można określić jako błoto:) ale potem wszystko było już ok więc polecam czyszczenie układu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b129 Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Układ juz wyczyszczony , ogrzewanie jest ale zamarza mi parownik i niemam sposobu aby go odpowietrzyc , parownik mam zamontowany u dolu kolo prawej lampy. Jak go odpowietrzyc??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 8 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Układ juz wyczyszczony , ogrzewanie jest ale zamarza mi parownik i niemam sposobu aby go odpowietrzyc , parownik mam zamontowany u dolu kolo prawej lampy. Jak go odpowietrzyc??? odpowietrz jeszcze raz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b129 Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 A jak odkrece ta srubke kolo termostatu to wylatuje woda pod cisnieniem,a w poprzednim silniku sie tylko saczyła,i niewiem co jest grane,jak jade to temp. trzyma na pionie, uklon_bmw, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 8 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Układ cały do płukania i jeśli temperaturkę(wskazówkę) masz w pionie podczas jazdya jak stoisz to leci na 3/4 to sprawdziłbym też działanie wentylatora(sprzęgła hydrokinetycznego-visco). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b129 Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Diagnoza:uszczelka pusciła na drugim garczku,i waliło kompreche do układu. Jutro daje głowice do polerki to sie wyjasni ostatecznie,ale na niej złych oznak na szczescie nie widac Trzymajcie kciuki Pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.