danieltca Opublikowano 23 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) Witam. Mam auto 320 cd 150 KM przebieg 320 000 po chip i mam jeszcze dwa pełne katy. Jeden zaraz za turbina i drugi środkowy. Pytanie czy wycinac oba czyli wyrzucać wnętrza i zaspawac czy nie ruszać tego wogole. A drugie pytanie to czy będzie bardziej kopcic jak wytne oba bo i tak już puszcza dymka czarnego przy przyspieszaniu. Edytowane 23 Marca 2017 przez danieltca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 23 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Przy tym przebiegu to dziwne że jeszcze są, może tylko same puchy, a może ktoś wymieniał. Ja u siebie wyciołem środkowego jak auto miało 6lat około 120tys, a przy około 210tys wyprułem środek z tego za turbo i zaspawałem, domy i tak puszcza jak to dyszel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Ok. Powiem Ci ze miałem 320d przed liftem i bez chip przebieg 315000 i tylko minimalnie puszczala dymka przy deptaniu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 23 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Na trasie u mnie też jest minimalnie najgorzej jak delikatnie jeździ się po mieście, to potem trzeba przycisnąć żeby fura się wysmarkała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 23 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Ja w e39 m57 to wszystko poszło wont ok 320 tys., a mam /miałem 3- nadworny mechanik dyziu zrobił cięcie wywalone i spawanie. Jest miodzio, a diesel musi kopcić. A jak się w pędzel da to bąki puści ładne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 To prawda że spaliny cofaja się jak mam katy i mogą mieć negatywny skutek na turbo ?? Pozatym z przebiegiem ponad 300 tys raczej nie spełniają swojej funkcji?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 24 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Katy się zapychaja jak dpf i spaliny mają "mało " miejsca do wejścia w niego i samochód jest słaby. Jak wytniesz to nic spaliną nie stoi na przeszkodzie i sobie ladnie wychodzą :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.