Dzesiu Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Witam, jestem na etapie doprowadzania nowego nabytku do idealnego stanu . Do wymiany mam 2 łączniki stabilizatora przód oraz czujnik ABS tylnego prawego koła. Wiem, że czujnik najlepiej ori ( po wymianie trzeba kasować błąd?) ale jakiej firmy wybrać łączniki? Czy trzeba po wymianie robić zbieżność? 2 sprawa dotyczy zmiany oleju z 10w40 na 5W30 . Bumka ( 520i M54 2,2 l) przejechała 9 tys km na 10w40 Valvoline maxlife (poprzedni właściciel taki zalał) , oczywiście ma być pełen syntetyk więc nie wiem czy robić płukankę i zalać 5w30 Valvoline czy kupić jakiś lotos 5w30 wymienić i za 500 km wlać 5w30 Valvoline? Jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Po wymianie czujnika będzie trzeba kasować błąd.Po wymianie łączników nie trzeba robić zbieżności.A olej po prostu bym wymienił na odpowiedni. by Tapatatatalakatalk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Co do czujnika to DELPHI polecam. U siebie w e46 wymieniałem niedawno i spokoj jest a koszt 3 razy tanszy niz ori ? 9tys to nie duzo ale tez nie wiadomo co bylo wczesniej. Plukanka zaden majatek, tego nie robisz co miesiac. Ja bym zalal plukanke i zalal liqui moly 5w40 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r4ll Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 W końcu znalazłeś upragnione e39, zakładaj galerię Również sugerowałbym płukanke zamiast wlewać byle co na 500km. I również z olejów polecałbym Liqui Moly / Amsoil / Millers 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Ja jezdzilem u siebie na castrolu 10w40 przez 10tkm. Wlalem plukanke Valvo i potem. Valvo max life 5w40. Po 10 tkm Total quartz 5w40. Oleju nie bierze jal na razie. Teraz bede wlewal 0w40 Fuchsa. Mam m52b25tu i 316tkm na liczniku. Takze polecalbym Ci teraz z rodziny Valvo Olej Valco Synpower 5w40. Bedzie powoli czyscil silnik. Bo valvo maxlife jest sredniWysłane za pomocą łapki na myszy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzesiu Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) Dziękuje Wam za poświęcenie czasu i cenne wskazówki. Bunia tylko 9 tys km zrobiła na 10w40 - tak wynika z książki serwisowej. Podsumowując : Łączniki stabilizatora będą TRW , Czujnik ABS - Delphi - dzięki Xaime91, Zdecyduje się na płukankę i olej Valvo Synpower 5w40 - dzięki Kandyn Co do galerii oczywiście będzie jakoś w weekend i nie mogę doczekać się najtu w niedziele:) ( bo będzie nie?) Edytowane 21 Marca 2017 przez Dzesiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Naturalnie ze bedzie Co do czujnika to nie klamalem z ceną jakby co do e46 lewy tylny w aso 570zł po rabacie kolezanki 430 jakos zł ? delphi 120zl nie wiem jak to sie ma do e39 a strzelam ze bardzo podobnie ;)) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzesiu Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) Już się umówiłem do CzAkSsa na piątek:) Mam jeszcze pytanie co do multi kierownicy , u mnie jej brak ( urok bmw - czujniki ciśnienia w kołach ,rolety w bocznych szybach a multi brak) . Jak kupie kierę z e39 multi 2 nabojową ( polift) to będzie to działać p&p? będzie działać sterowanie z kierownicy, tempomat itd? czy trzeba to jakoś zaprogramować? Edytowane 21 Marca 2017 przez Dzesiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Powinno działać odrazuale pewny na stówe nie jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 24 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Sterowanie na kierze zależy od doprowadzonej wiązki. Jeśli Tempomat masz na osobnej manetce to albo odpuszczasz albo trzeba będzie doprowadzić to do kierownicy ale tu nie wiem jak zachowa się komputer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzesiu Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Dziękuje za wskazówki @JJ-730. Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam się Was tu: Czy amory ze sprężynami mtechnik z V8 podejdą do zwykłego zawiasu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.