sauber87 Opublikowano 5 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Panowie rok temu sprowadziłem e36 318i z niemiec powymieniałem sobie wszystkie płyny oprócz wspomagania i chłodnicy paski klocki tarcze nie wymieniłem świec czy to może mieć wpływ na przyspieszenie i moc takiego autka ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 5 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 za moc to gluwnie filtry odpowiadaja a nie jakosc plynu chlodniczego swiece tak o ile niepali ci na jeden gar najlepiej wymienic lub sprawdzic czy nie sa czasem juz zurzyte kostz siecy to okolo 30 - 40 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sauber87 Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 No to że płyn chłodniczy nie ma wpływu to wiem spokojnie aż takim jelonkiem to nie jestem a jak poznać czy nie pali jeden gar ???? tak najprościej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 6 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 odpal silnik i zostaw autko na biegu jalowym az silnik sie nagrzeje i kreska tem bedzie idealnie w pionie. niegazuj go wogule do tego momentu. kiedy temp juz wzrosnie usiadz za kierownica zostaw otwarte drzwi i sluchaj silnika i patrz na obrotomierz. Dodawaj gazu tak rzeby obroty odrazu wchodzili na 3000 - 4000 i odrazu puszczaj gaz zeby obroty sie ustabilizowaly i tak w kulko. miedzy czasie sluchaj silnika jak bedzie wchodzil na te wyzsze obroty i bedzie robil mniej wiecej tut tut tut tut tut tut () przy wchodzeniu na wyzsze to niepali na jeden gar autko powinno ci wchodzic bez problemu orazu na wysokie obroty bez zadnego zawachania. Mam nadzieje ze ci jakos wytlumacze ale trudno napisac jak brzmi dzwiek bez jednego gara ale tyle moge ci pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 6 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 albo odpal, na wolnych niech pochodzi i wykręć świece, zobacz czy jednakowo wyglądają, jak wogóle nie pali na jeden gar to ta świeca będzie zalana benzyną, a jak jest złe spalanie to będzie okopcona-czarna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 6 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 załóż grubą rękawicę i gdy silnik chodzi ściągaj po koleji kable ze świec i słuchaj czy się zmienia praca silnika :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sauber87 Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Dzięki chłopaki pomotam coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.