robertczapla Opublikowano 5 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Witam Wszystkich mam wielki problem z autkiem kolegi który niedawno kupił e-30 z silnikiem m-40 z roku 92 Autko fajnie przyspiesza dosy ładnie pracuje ale tylko w zakresies obrotów do 4000 obr/min po przekroczeniu "magicznych"4tyś przestaje pracowa na jeden z cylindrów W autku juz wymieniliśmy popychacze zaworowe bo trochę klepały -świece -przewody -wyczyszczona kop i palec (jest jeszcze w niezłym stanie) Brakuje mi już pomysłów gdzie dalej szukac może Ktoś z Was miał już podobny problem i poradził sobie z nim PROSZĘ O POMOC ps.silnik zachowuje sie tak i benzynie i na gazie pozdrowienia..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks77 Opublikowano 5 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 A wałek rozrzadu nie był wytarty czasami ,bo morze kturas krzywka była wytarta i dla tego nie chce pracować na wszystkie cylindry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speede Opublikowano 5 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 no nie stety to wałek rozrządu panowie , mam ten sam problem , wałek już zakupiony dzwigienki oczywiście też, teraz trzeba dokonać zmiany , ale jakoś czasowy nie jestem ostatnio , naszczęście jeździ tylko trzeba uważać żeby nie przeholować na biegach bo jak zgaśnie jeden cylinder to później trzeba odpuszczać do niskich obrotów żeby znowu zaskoczył , nie polecam wyprzedzać z tą przypadłością (ryzykownie wyprzedzać !). Wałek na allegro ok 300 zł , dzwigienki od 35 zł w górę nawet do 50 zł za szt. No i oczywiście odrazu trzeba zakupić nowy pasek rozrządu bo starego nie można 2 raz zakładać. bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.