Adi_BMWe36 Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Pacjent E91 325i LPG. Jak odpalam auto (wiadomo na benzynie) przez jakieś 15s trzęsie trochę autem i nierówno pracuje i dzieje się to nie ważne czy na zimnym czy na ciepłym. Zapala się co jakiś czas chack. Błędy jakie wywala to P1131, P114D, P2196. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Może być kilka powodów. Nieszczelnosc w dolocie, przepływomierz, cewka, świece, odmaWysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi_BMWe36 Opublikowano 7 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Wiec tak odma była wymieniana 2 miesiące temu, świece pół roku temu. Co do cewek miesiąc temu miałem wypadanie zapłonu na 3 cylindrze, wymieniona cewka problem znikł. Więc co nieszczelność w dolocie ?? czy coś innego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 7 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Może nieszczelność. Psikaj plakiem w okolicy odlotu i słuchaj czy obroty nie wzrosną. Możesz też spróbować odpiac przepływomierz i zobaczyć czy lepiej pracuje, gorzej czy bez zmian. Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi_BMWe36 Opublikowano 7 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Jutro ogarnę odpięcie przepływomierza przed odpaleniem i dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi_BMWe36 Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Więc co zaobserwowałem. Po odpaleniu na podłączonym przepływomierzu auto chwilę kuleje, na odłączonym jest wszystko ok obroty ładnie równo i nie kuleje. Ale na odpalonym silniku gdy odłączę to silnik reaguje, gdy podłączę też jest reakcja. To sprawny w końcu przepływomierz czy nie ?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r4ll Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Zakładasz temat to rób to z głową. Napisz np. "N52 trzęsie na zimnym" lub coś w tym stylu. Przecież pisząc w ten sposób jaki zaprezentowałeś tematy wiecznie będą się powielać, bo jak ktoś w opcji wyszukaj ma znaleźć ten wątek? Ma przejrzeć wszystkie tematy o nazwie "POMOCY"?! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi_BMWe36 Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) To może od razu wpisze wszystkie błędy i objawy w temacie ?? bo nie tylko chodzi o trzęsienie autem na zimnym tylko po każdym odpaleniu poza tym są jeszcze błędy które komputer wywala. Edytowane 8 Marca 2017 przez Adi_BMWe36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r4ll Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) Nie pogrążaj się. Nie chodzi o popadanie ze skrajności w skrajność a o podstawy korzystania z forów internetowych. Piszesz coś, to zostaw dla potomnych, a nie oczekuj, że zlecą się forumowicze po to by Tobie pomóc i po otrzymanej pomocy się zawiniesz. Temat mógłby być kluczowy w informacje dla innych użytkowników ale tak zatytułowany po znalezieniu problemu przez Ciebie będzie po prostu śmietnikiem. Nikt tu nie zajrzy więcej bo nie będzie mógł go wyszukać i za jakiś czas ktoś znowu będzie zmuszony zakładać podobny temat. PS. Spokojnie kody błędów też byś zmieścił UWAGA SPOILER "N52 trzęsie na zimnym. Błędy P1131, P114D, P2196" Edytowane 8 Marca 2017 przez r4ll 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Oj ile razy tak miałem, że w temacie źle opisanym była odpowiedź Co do przepływomierza to wymontuj, przeczyść i pomierz jakie daje wartości. W sam naprawiam albo w internetach powinno pisać jakie ma mieć wartości. Teraz komputer w inpie wywali Ci błędy, że przepływka nie działa bo odpiąłeś na pracującym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi_BMWe36 Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Spoko nie ma problemu zmienię nazwę tematu, ale licze że skoro jesteś taki wrażliwy na szczegóły to wypowiesz się co do problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r4ll Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Niestety kolego nie wiem nic o silnikach N i nowszych. Sądzę, że koledzy udzielili odpowiednich wskazówek. Jeśli nie to polecamy oczywiście naszych forumowych mechaników. Nie zedrą a pomogą. Dziękuję za zrozumienie. Leo, Czakss, Dyziu. Mam nadzieję, że nikogo nie pominąłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Więc co zaobserwowałem. Po odpaleniu na podłączonym przepływomierzu auto chwilę kuleje, na odłączonym jest wszystko ok obroty ładnie równo i nie kuleje. Ale na odpalonym silniku gdy odłączę to silnik reaguje, gdy podłączę też jest reakcja. To sprawny w końcu przepływomierz czy nie ?Ja miałem falowanie, błędy sond i wypadanie zaplonow w m54. Po odpaleniu z odlaczonym przeplywomierzu silnik działał równo, bez błędów. Po odpieciu na pracującym gasł. Próba czyszczenia przeplywki skończyła się jej śmiercią. Silnik nie chciał odpalić jak była podłączona. Skończyło się na wymianie na nową. Więc możliwe że u Ciebie też przeplywka się kończy i dlatego obroty faluja i wywala błędy. Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi_BMWe36 Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Dnia 09.03.2017 o 13:18, Andrii napisał: Ja miałem falowanie, błędy sond i wypadanie zaplonow w m54. Po odpaleniu z odlaczonym przeplywomierzu silnik działał równo, bez błędów. Po odpieciu na pracującym gasł. Próba czyszczenia przeplywki skończyła się jej śmiercią. Silnik nie chciał odpalić jak była podłączona. Skończyło się na wymianie na nową. Więc możliwe że u Ciebie też przeplywka się kończy i dlatego obroty faluja i wywala błędy. Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Dzięki za info jeszcze przed zamówieniem nowej musze prześwietlić tylko dolot czy nie łapie gdzieś lewego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.