Dan Opublikowano 3 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) Witam zakupiłem nowe autko e46m54b25 z lpg i niestety jest z nim problem na zimnym silniku wygląda to tak auto zapala i momentalnie gaśnie i tak z dwa trzy razy potem zapali i chodzi tylko że telepie silnikiem co jest odczuwalne na całym aucie ale obroty wtedy nie falują . jakiś raz też się zdarzyło że po przejechaniu krótkiego odcina 1-2 km występuje falowanie ale jak auto się chodź troszkę rozgrzeje wszystko już jest dobrze podłączałem już auto na komputer i wyskoczył błąd 77 i coś od cylindra 2 i 4 ale dziś jeździłem trochę i nie wywaliło żadnego błędu i teraz pytanie co to może być że takie objawy na zimnym jak ktoś ma pojęcie albo wie od czego to proszę o jakieś rady i pomoc w temacie Edytowane 3 Marca 2017 przez Dan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 3 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Prawdopodobnie wypada zapłon. Do sprawdzenia caly dolot i uklad zaplonowy i jeszcze sprawdz bledy dokladnie a nie coś tam coś tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 4 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Oki następnym razem będę dokładnie sprawdzał co wyskakują za błędy . A jak się ma sprawa z disą bo zaczynam to podejrzewać można ją jakoś sprawdzić ?? i czy mogą być przez nią takie problemy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 5 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Sprawdz czy przy odpalaniu sie przestawia i czy jak dodasz gaziu powyżej chyba 3.5 krpm to tez sie przestawia ewentualnie moze terkotac jak ma klapke rozd***coną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Wczoraj czyściłem krokowiec i ten zawór disa też wycągnołem i przeczyściłem klapka jest cała i wraca na swoje miejsce jest tylko trochę luz na niej sprawdzałem podpinają bezpośrednio pod akumlator i tylko jakieś cyknięcie a klapka ani drgnie tak ma być ? a dziś auto odpaliło o dziwo normalnie ale po chwili się zaświęcił eml a po jakichś 15km jazdy wywaliło check po 8 godzinach jak już wracałem autko znowu telepało na zimnym i też za drugim razem dopiero nie zgasł ale checka już nie było jak tylko wróciłem odrazu podpiąłem pod komp i wywaliło tylko błąd 77 NIeprawidłowaść,sygnał 2 ,przepustnica silnika wg czujnika przepływu masy powietrza. disa raczej nie działa cały czas jak by była otwarta ale to jeszcze sprawdzę jutro i jeszcze takie pytanie czy może tak być że przez dise mi wywaliło ten błąd i checka i takie problemy stwarza disa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Disa takich objawów nie powinna powodować. Spróbuj zrobić adaptacje przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 6 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Robiłem adaptacje przy tym czyszczeniu tego . To jak ten błąd 77 to będzie problem z przepustnicą ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Czyściłem przepustnice jeszcze raz zrobiona adaptacja i jest taka poprawa że auto nie gaśnie po pierwszym uruchomieniu ale nadal telepie silnikiem na zimnym . i co jakiś czas wyrzuca błędy na kompie EF wypadanie zapłonu -cylinder 2 i F1 wypadanie zapłonu-cylinder 4 czym się panowie teraz zająć bo chyba racja że to nie ta disa tylko że co to może być ktoś ma jakieś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 11 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Skasuj błędy,wymień świece(jak jeszcze nie zmieniałeś) i sprawdz.Jak nie pomoże to zamień cewki z 2 i 4 cylindra na cewki np.z 1 i 3.Zobacz czy dalej będzie błąd na 2 i 4 czy na 1 i 3.To wyeliminuje lub pokaże uszkodzone cewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 15 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Zrobiłem tak błędy skasowałem podmieniłem cewki wraz z świecami miejscami i dalej wyskoczyło na tych samych cylindrach a jakie świece najlepiej kupić do tego silnika z lpg ? a dziś zauważyłem takie coś że jak ten niby egr czy pompa dodatkowego powietrza taka puszka wielka coś tam działa to wtedy silnikiem właśnie telepie a jak to się wyłączy to silnik zaczyna równo już pracować czy to może być też problemem ktoś coś może o tym więcej powiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 16 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Masz na mysli pompę powietrza wtornego. Poczytaj na necie i wywal to ustrojstwo co do swiec do EL PI DŹI, czesto polecają DENSO K20TT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 16 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Tak jak pisze Xamie91,poczytaj jak wywalić ten szajs.Ja zawsze wywalałem wszystkiego rodzaju pseudo ekologiczne wynalazki(zaślepiałem EGR,odłączałem te pompy itp.)ale nie robiłem tego w BMW bo akurat moje nie ma takich śmieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 To będę szukał a tak na szybko czy przez to mogą być takie problemy ?jak to jest zapchane czy nie szczelne czy coś w tym nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 16 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 17 godzin temu, Xaime91 napisał: Masz na mysli pompę powietrza wtornego. Poczytaj na necie i wywal to ustrojstwo co do swiec do EL PI DŹI, czesto polecają DENSO K20TT. tez polecam te swiece do lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 17 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 (edytowane) 9 godzin temu, Kandyn napisał: tez polecam te swiece do lpg a ja polecam świece dedykowane do tego auta w wersji do benzyny. U siebie w E34 przez 120kkm, które już przejechałem na LPG przerobiłem chyba wszystkie dostępne świece filturjące się po numerach OEM (pominąłem tylko 4 elektrodowe). Zacząłem od jakiś BOSCH, później były BERU, później BERU do LPG, później NGK, później te DENSO, później BRISK (do LPG ze zmniejszoną przerwą do 0,7 bodajże) i końcem końców stwierdziłem że najlepiej jest na filtrujących się po numerze OEM BOSCH'ach 2 elekrodowych do benzyny. Cenowo najlepiej, problemów nie ma i zapier.... Zanim zacznie się szukać problemów w świecach i cewkach co proponuje każdy gazownik jako pakiet startowy, ze swojej strony proponuje przejrzeć instalację LPG (wiązka, połączenia, wtryski, reduktor, ciśnienia gazu, ustawienia mapy gazu) zanim zacznie się kopać przy benzynie i cudować z wymianami. Edytowane 17 Marca 2017 przez efendi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 17 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Te denso polecił mi Toudi z bmw-sport. Jest gazownikiem, wiec myśle, sa sprawdzone. Mi normalnie auto smiga na nich. Tamte tez byly dobre bo okazalo sie, ze problem byl w czyms innym.Wysłane za pomocą łapki na myszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 No z świecami jeszcze czekam parę dni ale wybór padnie pewnie na te denso albo na boscha ale jaki to ma być dokładny model kolega ma jakieś irydowe boscha i też chwali . jutro może mi się uda może do końca zaślepić tą pompę powietrza wtórnego i ten zawór egr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 17 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 ja takie zamontowalem.: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Zaślepiłem ten egr pompę powietrza wtótnego wywaliłem całkowicie ale różnić nie odczułem. auto problem z telepaniem cały czas na zimnym jest ale check mi nie wyskakiwał błędy od wypadania zapłonu też mało co wyskakiwały a dziś w końcu wymieniłem świece na boscha irydowe bo znalazłem w dobrej cenie . tylko od razu po wymianie auto odpaliło dopiero za 3 razem bo tak to gasło momentalnie a po przejechaniu 1km wyskoczył check i wypadanie zapłonu 2 i 4 cylindrze skasowałem i ale auto się już troszkę zagrzało i jest wszystko dobrze .Ciekawe co będzie jutro rano jak auto znów będzie stało całą noc .a dodam że przy wymianie świec zauważyłem że troszkę się oleju zbiera na gwintach świec czy to może mieć na to wpływ ? pewnie uszczelka pokrywy zaworów trochę puszcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 (edytowane) Jesli masz olej w otworach na swiece czyli walnieta uszczelke pod deklem to pewnie mogą wypadac zaplony. U mnie mialem taka sytuacje w dodatku z niskich obrotów szarpał okrutnie. Do tego mialem fajki w nienajlepszej kondycji. Wymienilem wszystkie fajki na nowe NGK. Uszczelke, otwory na swiece ladnie poczyscilem i bajecznie sie zrobilo. U Ciebie moze jeszcze jakies lewe powietrze sie wdziera ?? Ale dziwne ze gasnie po odpaleniu ? Moze czujnik położenia wałka kończy zywot ?? Wrzuć fote starych świec Edytowane 8 Kwietnia 2017 przez Xaime91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 To szarpanie jest właśnie trochę . Tego oleju jakoś dużo w sumie niema znów. Lewe powietrze powierzchownie sprawdzałem . A fajki się wydają ok tylko jedna chyba wymaga wymiany końcówka gumy się zerwała troszkę . A jak sprawdzić taki czujnik czy już to jego koniec bo błędów nie wywala od czujników . Czyli warto zrobić ta uszczelkę dekla bo przez to te sporadyczne wypadania zapłonu mogą być . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 No u mnie tak było i fajki tez swoje robily. Po tym przestały zaplony wypadac. Ale jak wiadomo kazdy przypadek jest indywidualny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) Dziś pokażę kilka fotek z inpy wszystko na wolnych obrotach . A jedna z programu do LPG . Co o tym możecie powiedzieć ?? .Dziś checka nie wywaliło Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez Dan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.