kempes221 Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Witam Serdecznie,zwracam się z pytaniem odnośnie tempomatu w e39. A więc od początku. Mam e39 i miałem w niej M52B20. Jest to wersja z przed liftu elektronicznego - 06/1998. Zrobiłem swap na M52TUB28. W 2.0 nie miałem tempomatu i tam tempomat był na linkę. W 2.8 tempomat jest sterowany elektrycznie. I teraz tak. Nie działał mi ABS i ASC ponieważ nie dało się podłączyć tego to silnika TU. Podłączył mi to pewnien magik gdzie zrobił to w sposób taki że dał starą przepustnice tzn tylko ją podłączył żeby udawała że jest ten stary silnik(bo w nowym steruje komputer silnika). Nie wiem do końca jak to działa ale działa. W każdym razie. próbowałem zrobić tak że podłączyłem multifunkcje wg instrukcji do komputera silnika i modułu komfortu. Po podłączeniu INPA i zrobieniu testu okazuje sie że wszystkie przyciski działają. Przy włączonym zapłonie ikona tempomatu się włącza (po nacisnięciu guzika na multifuncji) lecz po odpaleniu już nie.. Miałby ktoś pomysł jak to ogarnąć? Już nie wiem, może być przez to że silnik jest z poliftu a reszta nie i reszta nie jest kompatybilna? Pozdrawiam:)Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Na początek dział powitań by się przydał. A następnie pytanie co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.