Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Kandyn Opublikowano 19 Lutego 2017 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) Wymieniałem u siebie koszyczek lewarka zmiany biegów oraz plastikowe podkładki i zabezpieczenia "cięgna" zmiany biegów i postanowiłem zrobić kilka zdjęć bo może sie kiedyś komuś przyda Są to części numer: 7, 10, 11 Mój lewarek miał straszne luzy na boki gdy był na luzie oraz na biegu. Operacje wykonałem na kanale i miałem zdemontowany wał napedowy. Nie wiem, czy da sie to zrobić bez ściągania wału. Zaczynamy od demontażu gałki zmiany biegów. Chwytamy ja i ciągniemy mocno w górę. Jeśli nie chce zejść to możliwe, że ktoś kiedyś przymocował ja na klej. Gdy gałke mamy juz zdemontowaną, demontujemy mieszek. Tak sa umiejscowione cztery zaczepy: Dlatego naciskamy w krawędzie zaznaczone strzałkami: Mieszek mamy zdemontowany, więc wyciągamy gąbkę(czerwona strzałka), która jest wokół lewarka, oraz odkręcamy ozdobną ramkę- 2 śrubki na wkrętak krzyżakowy. Nastepnie odpinamy przełączniki szyb. Możemy zrobić to na 2 sposoby: Pierwszy to odpięcie samej wtyczki (białe kółko) lub wypiecie całego przełącznika z zaczepu postępując zgodnie z zaznaczonymi ruchami- zielone strzałki (1 i 2). Ja wybrałem sposób z wypięciem z zaczepu. Następienie wyciągamy gumową osłone lewarka. Idzie troszke z oporem. Po zdemontowaniu gumy widzimy biały koszyczek i jego gniazdo Teraz przenosimy sie pod podwozie, aby zdemontować "cięgno" nr.: Aby je wyciągnac odpinamy zawleczki nr.: 11 Cięgno: Mechanizm lewarka bez "ciegna" : Teraz wypinamy zawleczkę spinajaca mechanizm biegów ze skrzynią. Odpinanie idzie bardzo cięzko, poniewaz jest mało miejsca. Najlepiej podważyć zawleczkę jakims małym płaskim srubokrętem. No i mamy mechanizm biegów zdemontowany: Teraz wyciągamy lewrek wraz z koszyczkiem z gniazda. Aby to zrobic musimy plaskim wkretakiem lub płaskoczypcami nastawic koszyczek na odpowiednią pozycje w gnieździe- zsunąć blokady koszyczka z szerokich krawedzi gniazda w miejsca bez krawędzi. Jak uszkodzimy stary koszyczek to nic sie nie stanie. Gorzej jak uszkodzimy kulke lewarka. Jak koszyk wyjdzie z gniazda to wyciagamy kulke z koszyczka Aby koszyczek wyszedł z dźwigni musimy ustawic go na odpowiednie punkty Nastepnie przed zalozeniem nowego koszyczka smarujemy go smarem z teflonem (ja nie mialem, wiec dalem zwykly, aby nie bylo sucho) Nowy koszy zakladamy tak samo tylko w odwrotnej kolejnosci i blokujemy go w gnieździe. Nastepnie wymieniamy plastikowe podkładki i zawleczki "cięgna" nr: 10 i 11 Zakładamy po jednej podkładce Wkładamy w mechanizm i zakładamy podkładki z drugiej strony A następnie wpinamy zawleczki Teraz lewarek powinien być sztywniejszy. Edytowane 19 Lutego 2017 przez Kandyn 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz2989 Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Latający lewarek zmiany biegów w e46 to chyba standard i tradycja hahahaha nie znam nikogo kto by tego nie robił, mnie też to czeka do zrobienia. Denerwujący jest latający lewarek biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Przepraszam za OT Kamil czym malowałem schowki i tunel środkowy ? Boll'em strukturalnym ? Ja wczoraj odnowiłem swój zwykłym Boll'em do zderzaków plastikowych i wyglada jakby był ori Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 19 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Mateusz2989 napisał: Latający lewarek zmiany biegów w e46 to chyba standard i tradycja hahahaha nie znam nikogo kto by tego nie robił, mnie też to czeka do zrobienia. Denerwujący jest latający lewarek biegów Nigdy sie nawet tym nie przejmowalem bo nawet nie zwracałem uwagi na te luzy. Dopiero jak wsiadłem do kolegi e46, to zobaczyłem jak u mnie jest rozd***cone Teraz jest git. 15 minut temu, dawid111 napisał: Kamil czym malowałem schowki i tunel środkowy ? Boll'em strukturalnym ? Tak bolem strukturalnym. Schowki malowałem już 2 razy, a tunel raz. Musze powiedziec, ze nie wiem od czego to zalezy, ale co malowanie to wychodziła inna struktura. A szło z tej samej puszki. Tobie wyszła fajna, bardzo drobna. U mnie bardziej widac ta strukture. Ogolnie lepsze takie, niż obdarciuchy:) Wrzuc zdjecia z malowania do swojej galerii to tam bd pisac. P.S. gdzie kupiłeś taki sweter? Edytowane 19 Lutego 2017 przez Kandyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Dokładnie lepsze takie niż podrapane. Następnym razem kup takie coś Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Super, rozkręcasz się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Kamil nie mam swojej galerii A sweter zrobiłem sam mieszanką Boll'a i Plastidipem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 To załóż. Juz bys mial co wrzucić ostatnio jeszcze eibach. Powoli by sie powiekszalaWysłano przy użyciu robota kuchennego Bosch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.