Mateusz2989 Opublikowano 16 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Witam. Chciałem się przywitać ze wszystkimi. Jeżdżę BMW E46 (nigdy jej nie sprzedam) Mam pytanie jeżeli ktoś udzieliłby mi odpowiedzi będę wdzięczny, zrobiłem parę rzeczy w swojej BMce gdzie mogę wrzucić foty i je opisać. Z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 16 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Witamy, ale w sensie pochwalić się autem czy opisać jakiś problem, który nie wiesz jak ugryźć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz2989 Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Pochwalić się autem bo będę go troszkę przerabiał i doprowadzał go stanu wzorowego. Raczej problemów nie będę miał żadnych z bmka ponieważ jestem mechanikiem i dłubie u siebie w warsztacie. Chodzi mi tylko o dodawanie właśnie zdjęć i opisów co zrobiłem itp. Bo też mam zamiar kupić drugie ale e36 i go zrobić całkowicie pod siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 16 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 No to link do działu z naszymi autami masz w moim powyższym poście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz2989 Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Dzięki jeszcze raz Za niedługo wrzucę foty mojej e46 i będę wrzucał wszystko co będę w niej robił łącznie z nowym lakierem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz2989 Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Jakbyś kiedyś potrzebował pomocy to pisz śmiało 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...