Patollo Opublikowano 2 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Ostatnio zauważylem ze ucieka mi plyn chłopdniczy. Po dolewce problem sie pojawił. Do tego ostatnio w korku sam gaz mi się wcisnął i auto przyspieszać zaczęło!! To juz przegięcie. Zaczyna mnie wkurzać te auto. :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 3 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Sprawdź szczelność całego układu (węże, połączenia, chłodnica itp.). Jeśłi nic nie cieknie to zdejmuj głowice :wink: . Młej zabawy <bmw_1> . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
migra Opublikowano 3 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Przed zdjęciem sprawdź ciśnienie w cylindrach, alena 90% to uszczelka, albo uszkodzona głowica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 3 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Ostatnio zauważylem ze ucieka mi plyn chłopdniczy. Po dolewce problem sie pojawił. Sprawdz korek od chłodnicy czasami przez niego ucieka jesli jest zle dokrecony lub sam z siebie nie trzyma cisnienia u mnie przez niedokrecenie kiedys wywalił koło litra płynu i tez nie bylo widac wycieków tylko od razu plama na asfalcie. Do tego ostatnio w korku sam gaz mi się wcisnął i auto przyspieszać zaczęło!! Sprawdz linke gazu byc moze na koncu pancerz jest uszkodzony a wlasciwie taka plastikowa otulina i przez to linka sie zawiesza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolf141 Opublikowano 3 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 mozesz dla pewnosci zerknac na bagnet i korek wlewu oleju jak masz bialy osad na tym (cos jak galaretka) to bierz sie bracie za silniczek. mozesz obejzec jeszcze nagzewnice pod deska czesto jest wyciek tam ale go niewidac bo wsiaka w tapicerke . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 3 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 mozesz dla pewnosci zerknac na bagnet i korek wlewu oleju jak masz bialy osad na tym (cos jak galaretka) to bierz sie bracie za silniczek Z tym rozbieraniem silnika to spokojnie , ostatnio juz 2 osoby wymieniły bez potrzeby uszczelke pod głowicą :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fc kamieniec Opublikowano 3 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 cze mam podobny problem z moją e30, dlatego napisze posta tutaj, nie będe otwierał nowego tematu. Zauważyłem że jak mam dokręcony na maxa korek wlewu płynu chłodniczego to płyn mi ucieka i zbiera sie pod wiatrakiem. Jeżdze z niedokręconym do końca korkiem, ale to pół biedy. Bardziej zaczeło martwic mnie to, że kiedy byłem na ostatnim elmocie i podjeżdzałem pod walim to moja e30 zagotowała się i płyn zaczoł wręcz gotowac sie i uciekac z pod korka, strach było odkręcac. ps. naszczeście miałem płyn w bagażniku i uzupełniłem braki po ostygnięciu. Gdzie leży problem w moim aucie?? Korek, który nie odpowietrza to chyba nie wszystko?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.