Komancz1905 Opublikowano 4 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Witam Posiadam BMW e46 320 d 1999rok 2.0 diesel 136km Auto cięzko sie zbiera nie ma mocy takiej jak ma mieć trubo chodzi kolektor czysty egr czysty czujnik doladowania powietrza czyszczony pompa wtryskowa nowa swiecie robione kolo pasowe nowe paski nowe nie wiem co tu jeszcze pisać pomoże ktoś? błedów nie ma a auto jak jest na 4 biegu cięzko sie zbiera ma mula nie ma płynności jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 4 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 1.Sprawdź wężyki podciśnieniowe 2. rozbierz elektrozaworki - zdejmij plastikowa oslonke i wyczysc sitko, ja dodatkowo u siebie rozcinalem jeszcze pierścień ktory mają i możesz zajrzeć tez do środka 3. Przeplywke odepnij i zobacz efekt, można tez ją ostrożnie przeczyscic 4. Pompka podcisnienia Ogólnie wpisz w ggle ścieżka odzyskiwania mocy 320d, uzyskasz tam kilka wskazówek. Komp nic za bardzo nie pomaga w diagnozie w tym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidusmile Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Z tego co kiedyś rozmawiałem z różnymi mechanikami to mówili, że te modele przedliftowe w dislu właśnie mają takiego zmula... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Też kiedyś miałem taką zamuloną 320d przedlift. Zmieniałem przepływkę, podciśnienia, turbinę. Nic nie pomogło. Jak kupiłem, tak sprzedałem. Miała takiego muła, jakby turbina nie działała. Jak już sie rozbujała to nawet jechała, ale poniżej 2k masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HQ-AERO Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 A sama turbina nie ma wycieków, nie włączył się ani razu tryb awaryjny? Bo swego czasu miałem taką przypadłość, po czym chodziło normalnie i stopniowo zamulało. Turbo było do regeneracji, plus wadliwe wężyki podciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Temat chyba umarł. Siostro, defibrylator! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HQ-AERO Opublikowano 27 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 (edytowane) Trochę szkoda, że temat umarł bo nie sądzę aby diesel 2.0 136km po prostu zamulał, nie ma mowy o usterce technicznej producenta, wiec ewidentnie problem jest po Twojej stronie. Daj znać jeżeli zaglądasz jeszcze na forum czy udało Ci się to rozwiązać i co okazało się przyczyną. Edytowane 27 Lutego 2017 przez HQ-AERO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 27 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 A może zapchany katalizator ? Kiedyś wywaliłem w samochodzie i dech dostał jak nie z tej ziemi. A ogólnie silniki 2.0d przed fl nie cieszą się dobrą sławą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 27 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Na silniki 2.0d przed liftem powinna być ogłoszona akcja serwisowa BMW, żeby je wszystkie powymieniali chociaż na polifty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fortnight Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Dnia 27.02.2017 o 15:57, cziko napisał: A może zapchany katalizator ? Kiedyś wywaliłem w samochodzie i dech dostał jak nie z tej ziemi. A ogólnie silniki 2.0d przed fl nie cieszą się dobrą sławą. Stawiam na to. Końcowe katy potrafią skutecznie stłumić nawet moc m57... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fortnight Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Dnia 27.02.2017 o 15:57, cziko napisał: A może zapchany katalizator ? Kiedyś wywaliłem w samochodzie i dech dostał jak nie z tej ziemi. A ogólnie silniki 2.0d przed fl nie cieszą się dobrą sławą. Stawiam na to. Końcowe katy potrafią skutecznie stłumić nawet moc m57... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fortnight Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Dnia 27.02.2017 o 15:57, cziko napisał: A może zapchany katalizator ? Kiedyś wywaliłem w samochodzie i dech dostał jak nie z tej ziemi. A ogólnie silniki 2.0d przed fl nie cieszą się dobrą sławą. Stawiam na to. Końcowe katy potrafią skutecznie stłumić nawet moc m57... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.