dycu7 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Witam od jakiegos czasu borykam sie z dosc powaznym problemem odnosnie szarpania na gazie. ale moze zacznijmy od poczatku. Mam silnik m43btu19 i stosunkowo niedawno zalozylem gaz, a dokladniej 3 lata temu. generalnie wszystko bylo w porzadku ale od jakiego czasu na gazie zaczal szarpac i zaczalem jezdzic coraz wolniej. Do tego stopnia ze na autostradzie nie jedzie szybciej niz 100 na godzine i do tego strasznie szarpie. po przelaczeniu na benzyne jest znaczaca poprawa. bylem u gazownika i probowalem juz wszystko. mialem uszkodzony czujnik polozenia walka rozrzadu, wymienilem i dalej to samo. gazownik powiedzial ze moze to kwestia swiec, wiec je wymienilem na nowe i dalej nic. on sie podpial do komoa i zadnych bledow nie widzi, i dziwne to jest ze tak sie dzieje. wszystkie filtry od gazy wymienilem 2 miesiace temu. wiec ostatnio sprawdzalem ajk bedzie reagowal na benzynie i tutaj sie okazalo ze tez nie ma rewelacji. samochod ledwo sie rozpedza do 160 km/h a jeszcze nie dawno jechal duzo szybciej, nie ma tez takiego przyspieszenia jakie powiniem miec, moze mi pomozecie, czytalem ze moze to byc wina albo dolotu albo cewki zaplonowej albo zawor egr. ostatnio mi tez zaczal gubic olej. okazuje sie ze to wina wyrobionego kola pasowego, czy to mozliwe przez to?? bo nie zamierzam wymieniac silnika ani kupowac zbednych rzeczy. moze ktos z wroclawia sie na tym zna i moglby rzucic okiem albo chociaz cos podpowiedziec bede wdzieczny za kazda sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Jezeli na kompie nic nie wyskakiwalo to cewke można wykluczyć. Na początek sprawdzil bym układ dolotowy czy elementy gumowe są szczelne, a nastepnie stan silnika po przez pomiar kompresji. Piszesz ze kolo pasowe jest wyrobione czyli jak? Ma bicie czy poprostu uszczelniacz nie trzyma?Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycu7 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 przez to ze olej leci mi juz dwa razy wymienialem w tamtym miejscu uszczelke, i jak sie okazuje to nie jest wina uszczelki. mechanik obstawia ze kolo sie wyrobilo i trzeba kupic juz nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Co do koła to zależy czy zrobił się duży rancik od uszczelniacza.. Jezeli nie to wystarczy polerka miejsca pracy uszczelniacza i prawidlowe osadzeWysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 19 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Jeśli nie ma błędów w sterowniku PB to jest możliwość,że źle ustawiony gaz rozkalibrował mapę benzyny. Możesz zrobić "reset" sterownika i pojeździć 100-200 kilometrów na benzynie nie przełączając na gaz i zobaczysz różnicę lub nie. Komputer możesz zresetować na dwa sposoby: odpiąć klemę i poczekać 10min, lub zdjąć obie klemy i zewrzeć je POZA akumulatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.