zielak Opublikowano 15 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 (edytowane) siemanko Jakie łączniki zamontować do e46 na zawieszeniu gwintowanym aby wytrzymały więcej niż 5tyś km?? Dotychczas zakładałem te ---> http://allegro.pl/meyle-hd-lacznik-stabilizatora-tyl-peugeot-406-i6082937714.html z peugeota 406 Ale już zaczyna mnie drażnić fakt,że nie wytrzymują więcej niż 5tyś km jazdy po Wrocławiu, na kołach 17cali... Jakie wy macie u siebie..? Z góry dzięki za pomoc Pozdrrawiam Edytowane 15 Stycznia 2017 przez zielak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Ja wczesniej nie wiem jakie mialem. Teraz mam te meyle hd. Juz 3tys zrobilem i gumy cale. Zobaczymy co bedzie po 5 tys. Wysłane z mojego LG-D410 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 (edytowane) Ja u siebie mam tylne z Peugeota 406 ale nie metalowe tylko takie grube plastikowe i nic się z nimi nie dzieje. Pozdro EDIT: o takie http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora-tyl-peugeot-406-95-04-tylny-i6675382178.html Edytowane 16 Stycznia 2017 przez Sajmonowski 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielak Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 (edytowane) 3 godziny temu, Sajmonowski napisał: Ja u siebie mam tylne z Peugeota 406 ale nie metalowe tylko takie grube plastikowe i nic się z nimi nie dzieje. Pozdro EDIT: o takie http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora-tyl-peugeot-406-95-04-tylny-i6675382178.html a ile już na nich przejechałeś ? jak z wytrzymałością ? a z jakiej firmy masz ? Edytowane 16 Stycznia 2017 przez zielak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Dnia 16.01.2017 o 15:48, zielak napisał: a ile już na nich przejechałeś ? jak z wytrzymałością ? a z jakiej firmy masz ? Firmy niestety nie pamiętam a jeździłem na nich od założenia Styling 63 tj. kwiecień 2015 do lipca 2016 bo teraz auto stoi i czeka na lepsze dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chexer Opublikowano 14 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Panowie, jakie z tyłu łączniki stabilizatora podejdą do e46 touring na gwincie MTS'a? Podejdą te z Puga 406? Czy zostawić ori? Pojutrze zakładam gwint i nie wiem czy na ori łącznikach z tyłu to podejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 14 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Panowie, jakie z tyłu łączniki stabilizatora podejdą do e46 touring na gwincie MTS'a? Podejdą te z Puga 406? Czy zostawić ori? Pojutrze zakładam gwint i nie wiem czy na ori łącznikach z tyłu to podejdzie A kolego z tyłu są łączniki? Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 14 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 A kolego z tyłu są łączniki? Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu TapatalkaJak masz stabilizator to i jest łącznik O tak wyglada Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chexer Opublikowano 14 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Exactly. Pytanie, czy przy zakładaniu gwintu należy je wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Z tylu zostaja ori, z przodu musza byc 16cm z tego co pamietam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chexer Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Ok, dzięki (y) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 A bez gwintu jak jest niska zawiecha (sprezyny + amorki ta tech.) tez sie daje krotsze łączniki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Ja nie dałem i mi poszły gumy w łączniku lemforder Dodatkowo mam poduchy od e36 wiec 0.9cm niżej jeszcze a mam Eibach Prokit Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Nie kojarzę żeby z tył był stabilizator, patyk, miech i banan, przód i owszem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 29 minut temu, BASTARS napisał: Nie kojarzę żeby z tył był stabilizato Stąd też było moje pytanie czy z tyłu są łączniki stabilizatora, chyba że w turasie są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Stąd też było moje pytanie czy z tyłu są łączniki stabilizatora, chyba że w turasie sąJa w sedanie mam, wymieniałem z tyłu pół roku temu bo mi pękł. Taki łącznik jak pokazałem kilka postów wyżej. Screen z realoem.com Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 jaja sobie robicie z tym brakiem stabilizatora z tylu czy tak na serio 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mymon Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 2 minuty temu, Broder napisał: jaja sobie robicie z tym brakiem stabilizatora z tylu czy tak na serio "Maxbimmer " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Były wersję bez stabilizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 a co to za wersje specjalne bez stabilizatora byly ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 A ja wiem czy specjalne. Kilka razy już widziałem E46 bez stabilizatora z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Zajrzyjcie lepiej pod swoje furki Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu82 Opublikowano 28 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Dnia 15.03.2017 o 10:58, Xaime91 napisał: A bez gwintu jak jest niska zawiecha (sprezyny + amorki ta tech.) tez sie daje krotsze łączniki ?? A właśnie bardzo dobre pytanie, bo ja nie zmieniałem na krótsze, przy zmianie sprężyn. Dnia 15.03.2017 o 13:42, dawid111 napisał: Ja nie dałem i mi poszły gumy w łączniku lemforder Dodatkowo mam poduchy od e36 wiec 0.9cm niżej jeszcze a mam Eibach Prokit Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Właśnie tez mam Eibach prokit, ale u siebie nic nie zmieniałem, czyli wychodzi na to, że powinienem zmienić ?? Jeśli tak to jakie najlepiej brać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Witajcie, ostatnio zmagałem się ze stukami z przodu auta. Występowały one podczas jazdy na nierównych powierzchniach, kamienie itp. Padło na łączniki stabilizatora. Wymieniłem na te krótsze czyli 160mm i stuki przy małych prędkościach na polnym kamieniu, takich drogach zniknęły ale przy szybszej jeździe i jak droga ma jakąś nierówność słychać głuchy stuk. Ktoś się z tym spotkał po wymienię łączników na te krótsze ? Zawieszenie mam obniżone, sprężyny Eibach do tego poduszki amortyzatora przód od e36. Dodam, że na starych łącznikach tego głuchego stuku przy szybszej jeździe nie było, stuk występował tylko na kostce brukowej, kamieniach itp. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Winne były prawdopodobnie nakrętki łączników. Jedna była całkowicie odkręcona i chyba przez to były stuki. Kupiłem te nakrętki z plastikiem i chyba spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.