Stifler Opublikowano 14 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Siemka. Naszła mnie wena na kolejny samochód . Chciałbym kupic e38 do 20 tys. Plus minus. Interesuje mnie v8 tylko który jest lepszy 3.5i czy 4.0. Proszę o opinie o tych silnikach. Jak byłem ostatnio u Czaksa to mówił ze 4.0 bez vanów. Też może i inni użytkownicy takiego modelu z tymi silnikami się wypowiedzą. Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1989 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 4,4 bez vanosów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NIEDZWIEDZ78 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) hmm ja mówię v12 a jak v8 to bez vanosa i 4.0 spalanie takie samo jak 3.5 a znowu 4.0 niewiele mniejsze od v12 Edytowane 14 Stycznia 2017 przez NIEDZWIEDZ78 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fado365 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Miałem 286km bez vanosów, ogólnie spoko jeździ, pali jak smok w porównaniu do poprzedniej e39 V8 i ja ( moja opinia i moje zdanie), nie wpakowałbym sie nigdy więcej w E38, jezdząc głównie po mieście i krajowych i będąc fanem ciasnych zakrętów i szybkiej jazdy :). Za duże krówsko żeby tym zwinnie pojeździć. Zastanów się może nad E39 V8, jest komfortowe ( oczywiście nie aż tak jak E38 ), ale jest bardziej "sportowe", fajnie jeździ w zakrętach, nie ma problemu gabarytowo w mieście Ot luźna sugestia Mam nadzieje że sie nikt nie obrazi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 proszę ja chyba będę miał 4.4 na sprzedaż za 14tys na Niemcu świerzaka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Miałem 286km bez vanosów, ogólnie spoko jeździ, pali jak smok w porównaniu do poprzedniej e39 V8 i ja ( moja opinia i moje zdanie), nie wpakowałbym sie nigdy więcej w E38, jezdząc głównie po mieście i krajowych i będąc fanem ciasnych zakrętów i szybkiej jazdy . Za duże krówsko żeby tym zwinnie pojeździć. Zastanów się może nad E39 V8, jest komfortowe ( oczywiście nie aż tak jak E38 ), ale jest bardziej "sportowe", fajnie jeździ w zakrętach, nie ma problemu gabarytowo w mieście Ot luźna sugestia Mam nadzieje że sie nikt nie obrazi A Ty nie miałeś e39 535i w manualu? To nie ma co porównywać do e38 740i w automacie. Nie pakuj się w m60b40, Czyli e38 przed 96 rokiem. Szukaj tylko i wyłącznie silników m62b44(od 04.96 do 09.98) lub m62tub44(od 09.98) czyli bez lub z vanosem. Chociaż według mnie i tak najlepszą opcją jest wybranie jak najmłodszego modelu. A silników m62tu nie ma co się bać. Vanos czy nie, rozrząd i tak Trzeba wymienić, tylko, że przy pierwszej opcji dochodzi regeneracja. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 m60 latasz i nic nie robisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) Z racji tego że mam zamiar kupić jakiś samochodzik jak opisałem wcześniej model e38 był na pierwszym planie ale chodzi mi po głowie jeszcze e30. czy ktoś może kojarzy to auto bo znalazłem na allegro z Wrocławia ? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e30-ID6yIQFb.html Oczywiście silnik mnie nie interesuje który jest w tym aucie bo od razu poszedłby swap na większy ale chodzi o bazę czyli karoserie itd. Cena nie jest duża a tak jak napisałem wczesniej że szukam do 20 tyś to został by zapas kasy na swap i inne dopieszczenia. Edytowane 17 Stycznia 2017 przez Stifler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 17 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Ciekawe jak podoga w tym E30. Zwaszcza przy tzw. kwadratach czyli miejscach technologicznych przy wahaczach z przodu. Do tego tylne kieszenie bagaznika po prawej i po lewej stronie. Jesli jest zdrowa to warto. Reszta to pierdoły. Grunt to zdrowa buda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Dokladnie obejrzyj co się dzieje pod dokladkami, chodzi mi o pasy z tylu i przodu. Zwróć uwage na kielichy a zwlaszcza na polaczenie ich z podluznicami, drzwi od spodu, przednie podszybie czy nie bylo kitowane. No i tak jak Lijo pisał. Miejsca na które obe chorowalyWysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Kolejna e30-stka mile widziana w naszym gronie Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Ze zdjęć odrazu widać ze przednie mc persony nie trzymają się na trzech tylko na dwóch srubach na górze kielichaWysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi