ostryist Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Witam wiem że temat się powtarza ale szukać to jakaś rzeźnia każdy co innego gada wiec: Jade sobie autem po odpaleniu 130 przekładając manualnie biegi ale postanowiłem zrzucić na D i przestać się bawić zrzucam dojeżdżam do tyłu Szmeclwagena i zaczynam ko wyprzedzać kick downem auto zrzuca na 4 bieg (wiem bo sprawdzałem) kreci go do około 3800 i traci moc nie ma nawet siły przerzucić na 5 podleciałem do domku po inpe a tam taka niespodzianka Pomocy!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Żadna niespodzianka... To tylko błędy wszystkich świec żarowych... Jakie ciśnienie paliwa pod obciązeniem?Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Umnie było tak samo tylko wylaczalo turbine. Nie wiem jak u ciebie czy też się wyłącza. Powodem był elektroniczny nastawnik turbiny.Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostryist Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 no powiem ci tak nie robił mi tego prędzej dopiero jak zregenerowałem całą skrzynie 6HP26 dzwoniłem do gościa od skrzyn powiedział że to skrzynia na 100000% nie jest bo to jest tak inteligentna bestia że by zaraz coś wywaliła jakby był najmniejszy prześlizg ale powiem tak odpalam rano jadę do 120 jest elegancja czy jade na d czy DS czy też przekładając M1, M2, M3, M4 na M4 (4) dochodzi do 3700 - 3800 i tak jakby nie miała siły biegu przerzucić (oczywiście na bucie) jak lekko dodaję gazu bawiąc się i przerzucając ręcznie z M4 na M5 i M6 to jedzie ale bez szału kur...wa żebym nie dbał o auto ale ja ją dosłownie pielęgnuje codziennie wrzuciłem 5000 w skrzynie na bieżąco ją przeglądam jak coś się dzieje odrazu robię ale MAM JEJ DOŚĆ pomóżcie wie ktoś coś gdzie w okolicy Chojnic ja zrobić raz a dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostryist Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 patrzcie sami leje na 4 a na 5 coś nie dolewa ale czy to ma taki wielki wpływ ?? tak czy siak dwa do regeneracji ale chyba kupie nowe (używane) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 No korekty wtrysków lipnie wyglądają, ale z tego co piszesz to wygląda na problem ze skrzyniąWysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostryist Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 9 minut temu, grzesiek2304 napisał: No korekty wtrysków lipnie wyglądają, ale z tego co piszesz to wygląda na problem ze skrzynią Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka Kurcze skrzynia w grudniu odebrana i nie ma żadnych oznak jej uszkodzenia nie szarpie nie faluje biegi zmienia ok nie gadaj mi tak bo aż mnie gotuje ;( ale na wszelki wypadek pojadę w poniedziałek pogadać ze skrzyniażem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostryist Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostryist Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Heh dodam ze rano jest OK dopiero po przejechaniu jakiś 10 km zaczyna takie jaja robic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 8 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Na filmie widać ze w momencie awari ekonomizer nie dociaga do 20 przy takim bucie. Może Odpiac kostkę od przeplywomierza i zobaczyć wtedy co się dzieje.Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały Polkowice Opublikowano 8 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Ja bym spróbował odpiąć przepławkę.Ja jak miałem popsutą przepływkę to miałem problem z rana ze zmianą biegu 2 na 1 (odczuwalne szarpania) po wymianie problem znikł , oczywiście przepływka oryginalna bo podróby nie polecam bo bema widzi błędy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały Polkowice Opublikowano 8 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Przed chwilą, Mały Polkowice napisał: Ja bym spróbował odpiąć przepławkę.Ja jak miałem popsutą przepływkę to miałem problem z rana ze zmianą biegu 2 na 1 (odczuwalne szarpania) po wymianie problem znikł , oczywiście przepływka oryginalna bo podróby nie polecam bo bema widzi błędy Chyba że będzie coś z zaworami n75 od turbiny chyba że masz elektroniczne sterowanie turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostryist Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Panowie A powiedzcie mi jak wywaliłem Klapki to Wężyk podciśnienia od Gruszki klapek powinien być zaślepione czy zostawione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostryist Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Panowie A powiedzcie mi jak wywaliłem Klapki to Wężyk podciśnienia od Gruszki klapek powinien być zaślepione czy zostawione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 8 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Panowie A powiedzcie mi jak wywaliłem Klapki to Wężyk podciśnienia od Gruszki klapek powinien być zaślepione czy zostawioneZaslepiony musi byc bo podcisnienia nie bedzie.Wysłane z mojego Lenovo YT3-X50L przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały Polkowice Opublikowano 8 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Ja zostawiłem gruszkę .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostryist Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 A więc są dwie wersje albo się przywiesza wtrysk albo nastawnik turbiny sie zacina skrzynia wykluczona na momencie nie wywala błędu więc została wykluczona na dzień dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 9 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 U mnie nastawnik turbiny jak się blokował to obroty do 3 tys. Ale biegi zmieniał . No i brak turbo wtedy. Wiec wydaje mi się ze to nie nastawnik Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostryist Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 tak biegi zmienia ale jak mu gazu odpuszcze jak but to nie ma siły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 9 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Zobacz czy w momencie gdy to się dzieje czy geometria chodzi. Niech ktoś gazuje i patrz co się dzieje. Jak nastawnik to w bykowie gdzie turbiny robią mają takie zregenerowane. Ja dałem 300 i jest okWysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostryist Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Diagnoza: Turbina nie pompuje tak więc naprawiamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostryist Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 hmm turbo wymienione intercooler i dwie ruru dochodzące do niego a dalej brak dołu obstawiam jakieś podciśnienie ma ktoś jakiś schemat całości podciśnienia do 525d ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostryist Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 na impie 0 błędów ista również ich nie wywala poprostu w inpie pokazuje po prawej stronie że turbo nie pompuje jak powinno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 29 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Sprawdź czujnik który jest na kolektorze ssącym czy nie jest zatkany sądzą. U mnie był zaklejony i po czyszczeniu moc z dołu wróciła. Może pomoże jak nie to szukać dalej Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom 3 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Sprawdź elektrozawór sterujący turbo( Pierburg ), drugi taki sam jest od egr pod kolektorem.Obejrzyj od spodu wężyki podciśnieniowe przy turbo, zbiorniczku podciśnienia i elektrozaworku.Wężyki podciśnieniowe pod kolektorem ssącym.Jak nie były dawno wymieniane to najwyższa pora.Gumowe przewody parcieją i nie widać gdzie łapią lewe powietrze.Może coś nie łączy lub jest zatkany zawór ciśnienia który znajduje się z tyłu kolektora ssącego przy ścianie grodziwej na podszybiu.Sprawdź zbiorniczek podciśnienia pod turbiną czy jest szczelny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.