Danielo Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Dzisiaj odpaliłem bunie i po krótkiej drodze temperatura wskoczyła na czerwone pole. Wróciłem do domu i sprawdziłem poziom płynu który był niski . Więc dolałem płyn do kreski max i odkręciłem odpowietrznik na chłodnicy odpaliłem i jedyne co buchnęło z odpowietrznika to tylko para a w zbiorniczku nie ubyło płynu. Ponadto też nie działa ogrzewanie w sensie że nie leci ciepłe powietrze . Moje pytanie jest takie czy to może skończyła żywot pompa wody czy może coś jeszcze. Liczę na waszą pomoc w diagnozie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Identyczne objawy miał mój sasiad, tyle,że w 2.0. Problem rozwiązany przez wymianę termostatu, wyczyszczenie chlodnicy no i wiadomo odpowietrzenie układu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1989 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 m52 ma czeste bolączki z układem chłodzenia sprawdź termostat i dobrze odpowietrz układ przy okazji mozna zerknać na pompe i czy visko spina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Sprawdź czy w zbiorniku wyrównawczym idzie plyn z przelewu. Jak nie to pompa się skończyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielo Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Jak odkręciłem korek od zbiornika na zapalonym aucie nic nie było widać aby coś leciało. Rozumiem że od tego przelewu powinienem zobaczyć jakiś strumień płynu w zbiorniczku jeśli dobrze rozumiem. Czyli padła pompa wody jak myślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Skoro nie ma strumienia na przelewie to prawdopodobnie moze byc pompa walnietaWysłane z mojego LG-D410 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielo Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Jeżeli to pompa, doradźcie czy ta będzie dobra http://allegro.pl/pompa-wody-bmw-5-e34-e39-520-523-525-528-530-i6566043446.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Spróbuj jeszcze dać gazu tak na 1.5-2tys obrotów i zobacz czy pojawi się tan strumień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 11 godzin temu, Niedzwiedz napisał: Spróbuj jeszcze dać gazu tak na 1.5-2tys obrotów i zobacz czy pojawi się tan strumień. Dokładnie, strumień w przelewie pojawia się po przegazowaniu silnika, na wolnych obrotach go nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 2 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 jak będziesz kupować pompę kupuj z metalowym wirnikiem ta z linka powinna być ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 2 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Odkręć odpowietrznik i zalewaj plyn do zbiorniczka.. Powinien pojawic sie płyn w odpowietrzniku.. Jak dalej nic to spróbuj na odpalonym silniku.. Bo nieprawdopodobnie jest źle odpowietrzonaWysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielo Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Wielkie dzięki za pomoc, wymieniłem pompę wody , termostat i przy okazji pasek i rolkę . Bunia teraz śmiga. Za to poznałem fajną metodę odpowietrzania która działa , choć robiłem to pierwszy raz udało mi się . Zalewasz płyn do pełna po czym dmuchasz do zbiorniczka aż przez odpowietrznik zacznie lecieć płyn po czym zakręcasz go i nadal dmuchając odkręcasz ren przy termostacie i dmuchasz aż też zacznie lecieć płyn po czym zakręcasz . Odpalasz auto czekasz aż się zagrzeje , gasisz auto i na otwartym termostacie powtarzasz operacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Ja tez tak liedys odpowietrzalem e36 i moze to smieszny sposób, ale skuteczny. Tylko trzeba uwazaj jak sie dmucha na cieplym juz silniku bo gorace leci z odpowietrznika. Mi mało ryjca nie poparzylo.Wysłane z mojego LG-D410 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielo Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 To fakt trzeba uważać na ryjka ale po za tym ta metoda jest prosta i skuteczna. Wiec jeszcze raz polecam wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Dnia 6.01.2017 o 21:50, Danielo napisał: To fakt trzeba uważać na ryjka ale po za tym ta metoda jest prosta i skuteczna. Wiec jeszcze raz polecam wszystkim. też tak odpowietrzałem kilka razy fakt szybko i skutecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.