quad4 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Tzn że to nie ma sensu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Panowie zakupione m62b44tu !; )) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Touras Opublikowano 5 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 5 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Słuszny zakup Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Z ciekawosci . Ile dales???wyslane z mojego E38 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Trochę dalem, dziś pierwsze odpalenie fajnie chodzi jednak .... Zabawy dopiero początek. Mechanik mi pisze, że przeplywka uwalone ok, pisze że dsc ABS nie działa (wszystko dzialalo) i spuścił olej ze skrzyni bo trzeba do wyjęcia silnika wlał to co spuścił 5.5 zeszła wlał 5.3) z powrotem i po odpaleniu wyskakuje błąd skrzyni, wcześniej działało ok... Dsc brak komunikacji ze sterownikiem, albo problem sterownik ecu-->sterownik silnika Hymm on mi napisał że składa plastiki i rozliczamy się za SWAP a reszta osobno ... Co o tym myślicie ?? ;-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Po co olej sposzczal :P? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 "bo trzeba do wyjecia" ..... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Wg. Mnie, płać za swap, jak masz argument za co, to mu potrąć z wypłaty i zabieraj do kogoś kto ogarnie ostatecznie i dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 oleju nie trzeba spuszczać odkręcasz sprzęgło od koła zamachowego i przewody od chłodnicy oleju.i wyleci max 100ml .. powinieneś auto odebrać beż żadnych kontrolek itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 powiedz gościowi żeby rowery naprawiał heheh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Czy możliwe aby był potrzebny sterownik skrzyni z tego dawcy? Co mogło pójść nie tak ? Druga sprawa dsc ABS? Jakieś sugestie ? Można czegoś nie podłączyć? Coś źle zrobić? Mówi że musiał przerabiać wiązkę silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 21 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Myślę że to nie ma sensu. Zapłać mu za swap i niech już tam nie grzebie. Oddaj auto do forumowych specow (dyzio,czaaks,Leo,z broderem pogadaj) i odbierz auto z uśmiechem na twarzy a nie zmartwieniami. Bo jeśli tego nie potrafi ogarnąć od A do Z to nic dobrego nie wróży 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 23 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Wszystko zależy co zostało zmienione. Nie oceniał bym człowieka od razu pochopnie bo nikt nie wie co dostał w zestawie i jakie były założenia przy swapie.... Każdy umie zaraz nawkładać chłopu za kołnierz a nawet nie wie co jest 5. Musisz się dowiedzieć co zostało przerobione w wiązce i dlaczego oraz jakie zestawy sterowników zostały razem spięte itd. Najwygodniej było podmienić słupki i odpalić to na sterowniku z 3,5 a później albo przeflaszować sterownik do wersji 4.4 albo podmienić sam sterownik i przepisać kody z ewsa żeby ten został w aucie. Jest na to kilka rozwiązań... Olej ze skrzyni faktycznie niepotrzebnie spuszczał bo nie jest to konieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 23 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 8 godzin temu, Leo napisał: Wszystko zależy co zostało zmienione. Nie oceniał bym człowieka od razu pochopnie bo nikt nie wie co dostał w zestawie i jakie były założenia przy swapie.... Każdy umie zaraz nawkładać chłopu za kołnierz a nawet nie wie co jest 5. Musisz się dowiedzieć co zostało przerobione w wiązce i dlaczego oraz jakie zestawy sterowników zostały razem spięte itd. Najwygodniej było podmienić słupki i odpalić to na sterowniku z 3,5 a później albo przeflaszować sterownik do wersji 4.4 albo podmienić sam sterownik i przepisać kody z ewsa żeby ten został w aucie. Jest na to kilka rozwiązań... Olej ze skrzyni faktycznie niepotrzebnie spuszczał bo nie jest to konieczne. A czy ty Adamie w takiej sytuacji bys oddał furę tak "rozgrzebaną" ? znajac Ciebie to jeszcze wszystko bylo by jeszcze ladniej niz po fabryce hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 23 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Słuchaj ja bym nie oddał no chyba że umówił bym się na określone czynności z klientem ale tak jak pisałem wszystko kwestia dogadania tematu bo głównie o to zawsze chodzi. Ja robię bardzo dużo aut i z forum i nie z forum i bardzo dużo tych aut ma takie muki porobione przez innych "mechaniorów" że czasem nie wiem czy się śmiać czy płakać. Bo Każdy jest znachor i znawca marki robi to z pasją a realia później weryfikują wszystko i okazuje się że lepiej chyba buło skręcać długopisy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 23 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 (edytowane) No i wlasnie o tym mowie ty bys nie oddal tak i paru innych kolegow riwniez pewnie bo wiedza co z czym jak i dlaczego. Jesli gosc sie tego podjal i stanelo na tym na czym stanelo że kolega tu pyta co dalej po "mechaniku" (oczywiscie dobrze po to jest forum zeby pytać ) robic to chyba sam nie wie za co sie zabrał. A to on powienien wiedziec co gdzie i jak przełożyć zeby to grało i wlasnie takie auta dostaja forumowi szpece pozniej i jest "ooo panie a kto tak panu spierd..." Ja tez ostatnio mialem kilka robót po "elektrykach" a pozniej klient kreci nosem ze musze sciane pruć bo "elektryk" nie tak przewody polozyl. Edytowane 23 Lutego 2017 przez Xaime91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 (edytowane) Panowie, auto poskładane wczoraj byłem sie przejechać ale po kolei. Jeżeli chodzi o skrzynie, dolał ziomek 2 litry i działa ok, wiec sprawa skrzyni załatwiona. Pompa DSC ponoć podmienił czujnik ze swojej e39 i u mnie wszystko działa. (pytanie teraz czy mojego czujnika do swojej nie przekrecił hehe, nie no żartuje troche zaufania) Auto jeździ odpala, chodzi w miare ładnie na razie bez przepływki i filtra powietrza. (kupie przepływkę i cały dolot najlepiej do przepustnicy) Musze załatwić sobie jeszcze jakieś lampy bo nie mam (paradoks ; D) i myślę, że w przyszłym tygodniu wyjadę. Aha jeszcze jedna wazna rzecz.... W kabinie cos hałasuje podobnie do piszczącego/grzechoczącego wentylatora/dmuchawy. Odrazu wyłączyłem climatronic bo pierwsza myśl że to ale nie. Hałas wzrasta wraz z prędkościa obrotową silnika podczas jazdy, na jałowym tego nie ma... Ktoś ma jakaś sugestie? Międzyinnymi dlatego nie zabrałem jeszcze auta bo ma z tym walczyć. Edytowane 24 Lutego 2017 przez quad4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Touras Opublikowano 24 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 To najważniejsze, że już działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) Panowie proszę o kolejne wskazówki, dziś odebrałem auto załatwiłem czujnik pompy ABS i już na szczęście działa jednak problem jest że skrzynia. Czy skrzynia od m62b35tub będzie pasowała do M62B44TUB ? W sensie mój mechanik twierdzi że najprawdopodobniej inny jest konwerter. Pytam z tego wzgledu, że odrazu po wyjeździe skrzynia wyrzuciła błąd i działa na jednym biegu. Według mechaniora wymiana oleju dobila skrzynie, wcześniej przed swapem działała ok, jedynie przy wrzuceniu D i dodaniu odrazu gwałtownie gazu szarpalo tak samo z R. Nadmienie iż tydzień temu jak byłem się przejechać dzialala jednak było to 5 minut jazdy. Ze skrzyni leci olej. Kupować używkę czy regenerować ta? Sam silnik ładnie chodzi nie mam zastrzeżeń. Szczerze brakuje tylko żeby rozrząd padł lub vanosy ....;->>> PS. Skrzynia zaczęła terkotac dźwięk dokładnie taki jakby wpadło coś do wentylatora kabiny. Dźwięk dobiega prosto z lewarka zmiany biegów , występuje tylko podczas jazdy i wzrasta wraz z prędkością obrotową silnika tak jak pisałem wcześniej z tym, że wcześniej działało. Edytowane 3 Marca 2017 przez quad4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 3 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 20 minut temu, quad4 napisał: Szczerze brakuje tylko żeby rozrząd padł lub vanosy ....;->>> Czemu ich od razu nie zrobiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 55 minut temu, Pawel4freak napisał: Czemu ich od razu nie zrobiłeś? Bo stałoby jeszcze rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 3 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Z czego jest sterownik silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) Kupiłem komplenty swap z osprzetem, ews,pestka,komp,sterownik z b44 Macie jakiś patent na przeniesienie pestki z kluczka facelift do pre facelift? Łatwiej byłoby zakupić obudowę z facelift, włożyć pestkę i zrobić grot ale szczerze wolałbym zachować oryginalny kluczyk ps. dzieki za zainteresowanie ; ) Edytowane 3 Marca 2017 przez quad4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 3 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 miałem taki przypadek z tym terkotaniem.... koło zamachowe było pęknięte i dawało takie znaki..... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.