Podi93 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Dzień dobry! Mam na imię Kamil, mieszkam w Międzyborzu, około 50 km od Wrocławia na północ, na granicy województwa Wielkopolskiego i Dolnośląskiego. Mam 23 lata, obecnie większość czasu spędzam we Wrocławiu, gdzie studiuję na studiach magisterskich Bezpieczeństwo Narodowe w Wyższej Szkole Oficerskiej Wojsk Lądowych im. Generała Tadeusza Kościuszki. Jestem szczęśliwym posiadaczem BMW e46 328Ci. Od momentu uzyskania prawo jazdy użytkuję tylko i wyłącznie BMW, pierwsze było e36 318i, następne e46 318i, no i obecnie e46 328Ci. Temat z moją czarną bestią pojawi się już niedługo. Pozdrawiam i jeszcze raz - cześć! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi841 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Siemka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 4 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Witka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 4 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Siemanko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 4 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chmielu84 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Siema Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xannax Opublikowano 12 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 czesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...