Looker Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Witam Mam E36 318i M43 zagazowana. Ostatnio zaczęła gasnąć na wolnych obrotach zaraz po odpaleniu na benzynie, dopiero jak weszła na wyższe obroty ok 3000 obr/min silnik stabilizował się i wszystko było ok na benzynie (na gazie jest zawsze ok ) Czasem załapie dopiero po 3 razie. Zacząłem szukać silniczka krokowego bo to może być jego wina ale nie mogę go znależć Podchodziłem do tego ze 3 razy już (z książką "Sam naprawiam" i z info z forum) ale nie znalazłem. Czy ktoś może opisać dokładnie gdzie go szukać ? I jeszcze jedno pytanie. Czy może nie być silniczka krokowego jak jest instalacja gazowa i może założona być śrubka albo coś innego? Jeszcze jedno : Jeśli nie ma silniczka krokowego to co może być odpowiedzialne jeszcze za gaśnięcie na benzynie na wolnych obrotach zaraz po odpaleniu ? Z góry dzięki <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 nie no silniczek krokowy masz zawsze (bynajmniej tak mi sie wydaje) a co do instalacji to osobiscie jej nie mam ale z tego co wiem kumpel mial podobny problem i sie go dokladniej dzis wypytam ale pamietam ze raz na jakis czas trzeba bylo przejechac z jakies 200 km na benzynie bo cos tam sie dzialo niedobrego z benzynka ps a moze cos nie tak z filtrem paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 nr 8 na zdjeciu to silniczek krokowy tak wyglada: http://allegro.pl/item190594153_silniczek_krokowy_bmw_318_518_m43_okazja.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Looker Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Wszystkie filtry wymieniłem w listopadzie więc chyba to nie filtr. Zaraz po odpaleniu (na benzynie) musze dać jej gaz tak do 3000-4000 obr choć na chwile bo jak nie dam gazu to zaczyna szarpać i się dusić i najpierw przez parę sekund podusi się na ok 500 obr a po chwili całkiem sie zadusi Instalacja gazowa włącza się jak silnik przekroczy ok 3000 obr i nawet jak jest zimny więc czasem tak robie że odpalam daję tak na 3500 obr inst gazowa się włącza i jest wtedy ok ale wiem że tak silnik strasznie katuję bo powinien się rozgrzać a jak go rozgrzać jak na bezynie czasem gaśnie Dziś jeszcze poszukam tego silniczka. Pytam czy jest czy nie go nie ma bo coś takiego znalazłem: http://forum.maxbimmer.pl/topics20/ins-gaz-2-generacji-z-s-krokowy-czy-bez-kroko-vt4143.htm?highlight=silniczek+krokowy Pozdrawiam <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Po tym co piszesz to nie wina silniczka krokowego tylko przepływomierza , znajomy miał podobnie tez po odpaleniu silnik dostawał telepawki dopiero po jakichs 2-3 minutach "przetrzymania na gazie" wracał powiedzmy do normy tzn obroty nie spadały ponizej 500. Jesli masz mozliwosc to znajdzi kogos z takim samym przepływomierzem i zrób przekładke na chwile zeby sprawdzic :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 1 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 jak już znalazłeś krokowy to wypnij wtyczke jak bunia zgaśnie to krokowy jest ok jeżeli nie to silniczek albo się zawiesza albo cewka silnika spalona tak miałem na gazie u mnie pomogło! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Looker Opublikowano 1 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Wężyk nr 11 ze schematu od Kosy który idzie od przepustnicy do silniczka krokowego u mnie nie idze do tego silniczka :shock: Łączy sie z kolektorkiem od instalacji gazowej (tak myśle) i od tego kolektorka odchodzą cztery wężyki do każdego cylindra i przy tym kolektorku jest właśnie jakaś śrubka (wydaje mi się że regulacyjna) ale nie chcę jej na razie ruszać żeby czegoś nie spier.... Późnie porobie parę zdjęć to może ktoś coś zauważy. <bmw_3> Pozdr bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 1 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 no zdjęcia będą pomocne to coś ci więcej powiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-bmw320 Opublikowano 1 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Kolego jeżeli masz gaz sekwencyjny to przepływomierz i silniczek krokowy odpada no chyba że ktoś wcześniej dodał tam swoje pięć groszy przyczyną mogą być przytkane wtrskiwacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Looker Opublikowano 2 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Witam Porobiłem kilka zdjęć z silnika. Postaram się jakoś to opisać. Zdjęcie A - nr.1 pokazuje miejsce gdzie wężyk od spodu kolktorka łączy się z nim (z tym kolektorkiem). Ze schematu wynika że ten wężyk powinien się łączyć z silniczkiem krokowym ale tak nie jet. nr.2 - to jest właśnie ta śrubka o której wcześniej pisałem nie wiem do czego ona jest nr.3 - są takie cztery wężyki i wchodzą do silnika Na początku myślałem że ten kolektorek nr.1 jest od instalacji gazowej ale na nim jest znaczek BMW więc chyba nie jest ale wężyk który powinien się łączyć z silniczkiem krokowym łączy się z tym kolektorkiem :shock: Zdjęcie B - nr.4 to właśnie ten wężyk który idzie do kolektorka nr.1 ze zdjęcia A a nie do silniczka krokowego Zdjęcie C - na czerwono zaznaczyłem drogę którą idzie ten wężyk pod kolektorem Czy ktoś wie o co w tym chodzi ? <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 2 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 na tych zdjęciach no nie widać krokowego jest możliwe że jak masz lpg to krokowy ci zdemontowali widziałem takie instalacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-bmw320 Opublikowano 9 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 na tych zdjęciach no nie widać krokowego jest możliwe że jak masz lpg to krokowy ci zdemontowali widziałem takie instalacje Krokowego tu nie widać bo go nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Looker Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 maciek-bmw320 skoro piszesz ze nie ma tu krokowego to moze wiesz co jest odpowiedzialne za regulacje biegu jałowego. z góry dzięki za pomoc <bmw_3> <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Krokowy bedzie pod kolektorem Trzeba sciagnac i tam sobie siedzi <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.