Nev Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Cześć, // zastanawiałem się czy nie wrzucić tego do "Dyskusji", ale tamten dział wyraźnie jest opisany jako niezwiązany z żadną konkretną serią // Przymierzam się do małych zmian z tyłu, ale Internet niespecjalnie pomógł mi w decyzji więc wolę zapytać Was, bo E46 tutaj cała masa. Możecie polecić mi jakieś sprężyny do polifta w sedanie? Zależy mi na jednym, jedynym parametrze: chciałbym, żeby to był beton, ewentualnie blisko betonu. Nie potrzebuję komfortu tylko precyzji, mam dość trampoliny na każdej hopce. Mówimy o -40/-35/-30. No i prawdopodobnie będzie się to wiązało z wymianą amortyzatorów, więc to samo pytanie - jeśli pojawią się tu jakieś polecane sprężyny, jakie amortyzatory do nich dobrać? Wiadomo, że nie wrzucę jakiegoś chińczyka, ale jednak w moim zasięgu jest raczej średnia półka i nie mogę sobie na razie pozwolić na ProKit. // E46 320d sedan '2003 181 HP, jakby co // Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 nie masz za dużego wyboru albo prokit albo chińczyk i w sumie różnica z 3stówek miedzy nimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Jak chcesz miec beton to pro kit nie bd chyba dobry bo jest troche twardszy od serii. Jest jeszcze eibach sportline, ale do nich to juz muszą byc amory sportowe (do eibacha mogą byc seryjne) ewentualnie jakies customowe springi i do tego jakies amory mts lub TaT. Bedzie taniej, ale nie wiem czy długo podziała. Wysłane z mojego LG-D410 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 A jak chcesz tanio i sprawdzony temat to proponuje montaż gum w zwoje. Ja mam u siebie żeby bardziej nie siadła przy obciążeniu mam ET -10. Ale jak walniesz na całej długości zwóju to będzie to czego potrzebujesz do szczęścia. Cena gumy ok 15 zł /szt. Do e46 na tył sądzę że 4 spokojnie starczą z zapasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nev Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) 2 godziny temu, CzAkSs napisał: nie masz za dużego wyboru albo prokit albo chińczyk i w sumie różnica z 3stówek miedzy nimi. Jakie amortyzatory do pro kita? Edytowane 28 Listopada 2016 przez Nev Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Jesli chcesz na prawde betony to na fb poszukaj w ktorejs z wielu grup bmw.... ktos sprzedaje customowe sprezyny wlasnie tzw "betony" i sa na prawde twarde. Najlepiej napisz z zapytaniem o nie w kazdej z grup, ktos na pewno podpowie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 A jak chcesz tanio i sprawdzony temat to proponuje montaż gum w zwoje. Ja mam u siebie żeby bardziej nie siadła przy obciążeniu mam ET -10. Ale jak walniesz na całej długości zwóju to będzie to czego potrzebujesz do szczęścia. Cena gumy ok 15 zł /szt. Do e46 na tył sądzę że 4 spokojnie starczą z zapasem.Nie pekaja od tego sprezyny? Wysłane z mojego LG-D410 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Ja w e39 mam od ok 1,5 roku i jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Ja w e39 mam od ok 1,5 roku i jest gitAha. Kiedys czytalem w internetach, ze komus cos tam pękło. Dlatego pytamWysłane z mojego LG-D410 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Odezwij się do Marleya i zapytaj o sprężyny 12kg lub 14kg firmy BC Racing do e46 sedan. a te gumy to można sobie w d***.. za przeproszeniem wsadzić. A jak Cię nie stać to sobie odpuść ten temat dopóki nie dozbierasz pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Co niby jest nie tak z tymi gumami? 23 minuty temu, michal_f napisał: Odezwij się do Marleya i zapytaj o sprężyny 12kg lub 14kg firmy BC Racing do e46 sedan. a te gumy to można sobie w d***.. za przeproszeniem wsadzić. A jak Cię nie stać to sobie odpuść ten temat dopóki nie dozbierasz pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Co niby jest nie tak z tymi gumami? Bo to druciarstwo, bo wypadają. Jak chcesz mieć sztywnej to wymienia się amortyzatory i sprężyny na twardsze. To tak samo jak obnizasz auto, ucinasz sprężyny czy wymieniasz je na krótsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Gumy miałem już w kilku bmw i w audi i zadanie swoje spełniały. Zostaly do tego stworzone i u mnie zawsze zadanie spełniały na 5+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Chłopak szuka taniej alternatywy więc lepiej poszukać rozwiązania niż go zniechęcać. Nie każdego stać na KV za 6 koła. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 3 minuty temu, michal_f napisał: Bo to druciarstwo, bo wypadają. Jak chcesz mieć sztywnej to wymienia się amortyzatory i sprężyny na twardsze. To tak samo jak obnizasz auto, ucinasz sprężyny czy wymieniasz je na krótsze? A się z tobą nie zgadzam. Jak zakładam by niżej nie siadła mimo że sprężyny mam -40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Chłopak szuka taniej alternatywy więc lepiej poszukać rozwiązania niż go zniechęcać. Nie każdego stać na KV za 6 koła. Czy ja gdzieś pisałem o KW? Przecież sprężyny tylne BC Racing czy nawet ISC Racing to nie jest jakiś mega duży wydatek.. Jak wcześniej napisałem, jak kogoś nie stać to niech nie bawi się w druciarstwo, bo później zaczyna się cięcie sprężyn i inne różne pomysły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Pytałem o gumy bo sam ich używałem przez pewien czas. Fakt, że jedna po jakimś czasie wypadła ale jako tymczasowe rozwiązanie wydaje się OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 57 minut temu, Forest napisał: Pytałem o gumy bo sam ich używałem przez pewien czas. Fakt, że jedna po jakimś czasie wypadła. Ja mam na trytki- opaski do kabli. Guma przywiercona i trytki guma-zwój. Gra jak ta lala zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 5 godzin temu, michal_f napisał: To tak samo jak obnizasz auto, ucinasz sprężyny czy wymieniasz je na krótsze? zapytaj Dyzia jak to się robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 30 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 23 godziny temu, cziko napisał: Ja mam na trytki- opaski do kabli. Guma przywiercona i trytki guma-zwój. Gra jak ta lala zawsze. Mam to samo, kwestia doboru gumy -szerokości i ilości. Na pingponga z tyłu najlepsze rozwiązanie zwłaszcza dla posiadaczy lpg i ciężkich butli. Gumę można tak dobrać, że na małych dziurach sprężyna pracuje normalnie, a na sporym walnięciu opiera się o gumę. Ja tak zrobiłem do mi ET34 na 17' haczyło o ranty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 pokazcie link z tymi gumami jak to wyglada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 4 minuty temu, Kandyn napisał: pokazcie link z tymi gumami jak to wyglada. http://allegro.pl/gumy-usztywniajace-sprezyny-jakosc-najlepsze-40mm-i6333462218.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Widze, ze tanie to jak barszcz. A odleglosc miedzy zwojami to mierzymy jak sprezyna na aucie czy luzem ? Znalazlem jeszcze jeden sposob jak zrobic beton Wysłane z mojego LG-D410 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Tu to musi być naprawdę beton Kogoś poniosło trochę z ta spawarka. A zwoje sprężyny musisz zmierzyć na podniesionym aucie i guma z lekkim oporem musi wejść, wtedy nie ma szans żeby wypadla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 (edytowane) Taki beton to ja rozumiem Co do gumek to zależy co chcesz uzyskać. jak na podniesionym aucie powciskasz gumy to uzyskasz beton totalny, jak na opuszczonym to możesz sobie zostawić luz między gumą a zwojem i będzie miękko ale bez pinponga. Gumę koniecznie w trzech miejscach trzeba nawiercić i zamocować na trytkę inaczej wypadnie. W e36 guma 30' na środku spreżyny, przymocowana do dolnego zwoju ma około 1mm luzu do zwoju górnego. Robotę robi Ps. jak wstawisz za grube gumy to ci tyłek podniesie. Edytowane 1 Grudnia 2016 przez ponury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.