RA_FEEL_IT! Opublikowano 27 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) Witam, Szperam po internecie ale wyników brak. Czy ktoś podpowie mi jak dostać się do czujnika paliwa na szynie CR oraz jak go wyczyścić? Edytowane 17 Lutego 2017 przez RA_FEEL_IT! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 27 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Nic skomplikowanego. Odkręcić obudowę filtra kabinowego i będziesz miał dostęp. A jeśli chcesz to zrobić porządnie to zrzucaj kolektor i przy okazji wyczyść tez go. Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RA_FEEL_IT! Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) Przez skurczybyka strzela mi pod maską, mocno szarpie itp. Korekcje wtrysków w normie, filtr paliwa wymieniony, pompa podprogowa pokazuję wartości poprawne więc podejrzewam winę czujnika ciśnienia na CR lub samą kostkę a że jestem lewus... stąd ten temat. Korekcje od 5:19 Edytowane 27 Listopada 2016 przez RA_FEEL_IT! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Wyczyść kostkę na początku.. wyczyść wd40 a potem posmaruj wazelina techniczna. Wystarczy i pomoże Korekcje masz słabe. Ale najpierw zajmij się kostka.Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RA_FEEL_IT! Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 OK, jutro odstawię do mechanika - zobaczę co powie. Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Daj sobie spokój z mechanikiem to jest robota na 15 minut.. Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RA_FEEL_IT! Opublikowano 29 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Może masz ochotę podjechać do mnie w sobotę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 30 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Z Zielonej Góry jestem haha ;pWysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RA_FEEL_IT! Opublikowano 30 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 (edytowane) OK, posiedzę w sobotę nad tym - o ile pogoda pozwoli :-) Edytowane 17 Lutego 2017 przez RA_FEEL_IT! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RA_FEEL_IT! Opublikowano 5 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Nie wiem, odkręciłem całą półkę filtra wraz z obudową silnika - nie ogarniam gdzie ten cholerny czujnik jest... Edytowane 5 Grudnia 2016 przez RA_FEEL_IT! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 5 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Odkręc jeszxze ta rynne. Sa dwa torxy po lewej i po prawej przynajmniej u mnie w 330d ale pewnie tu jest podobnie. Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 5 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Nr 8. Czujnik.Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RA_FEEL_IT! Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) Ma ktoś zdjęcie gdzie dokładnie on jest? Którą "rynnę" mam odkręcić? Edytowane 17 Lutego 2017 przez RA_FEEL_IT! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 18 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 W e39 m57 czyli to co ty masz wkładasz rękę za silnik między silnik a ścianę grodziową na samym środku i pod kolektor wsówasz paluszki i tam on jest wkręcony w poziomie (w kierunku przodu samochodu) wymacasz na poczatek tylko kostkę 3/4 kabelki. Odpinasz czyści kostke w czujniki kostkę na kabelkach i wsio. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RA_FEEL_IT! Opublikowano 19 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 i wszystko jasne dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Tu jest zdjęcie robione w e46 znad LP koła i wszystko ładnie widać :-) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RA_FEEL_IT! Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 (edytowane) Czyszczenie nie pomogło. Wymiana na nowy rozwiązała problem - dzięki! Edytowane 3 Marca 2017 przez RA_FEEL_IT! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.