BASTARS Opublikowano 23 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Może chrzczone paliwo lejesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 2 godziny temu, BASTARS napisał: Może chrzczone paliwo lejesz Różne stacje Orlenu- więc eliminuje tą możliwość. A co do kontrolki trzeba będzie oczywiście na komputer podjechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Touras Opublikowano 23 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Jak mruga check i gaśnie to może być za bogata dawka i wypadanie zapłonu na jakimś cylindrze. Sonde sprawdzisz na INPIe. Jak napięcie zmienia się stale w przedziale 0,2 - 0,7V to znaczy, że jest ok. Jak stoi to jest martwa. Przepływke sprawdzisz też w INPIE czy nie wyrzuca blędu. Jeśli nie wyrzuca to jeszcze nie oznacza, że jest w porządku. Sprawdzić ilośc mierzonego powietrza na postoju i najlepiej pod obciążeniem i porównać z prawidłowymi. Najlepiej wymontować i przeczyścić przepływkę (są spraye do tego np. CRC). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 24 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Wiec byłem na przeglądzie, pan diagnostyka zapakowałem czujnik w odbytu i wyszło coś takiego Na wolnych obrotach sonda lambda pokazuje ---- po dodaniu gazowa wskakuje na pozytywne wartości. CO ma duże wiec można powiedzieć że dostaje większą ilość paliwa niż może spalić. Testu 4 nie robiłem - zapomniałem :-( Jeszcze pod kompa i powinno być wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 24 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Taka ilość CO2 to za dużo paliwa i ta lambda, CO chyba dobre jest. Jak masz skąd to podmień lambdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Touras Opublikowano 24 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Nie ma najważniejszego czyli lambdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 24 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 No właśnie lambda pokazywała zero, dopiero na wyższych obrotach ożywa. Muszę pod kompa który powinien prawdę powiedzieć- oczywiście dam info co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 4 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Wiec tak. Bylem u Leo (jeszcze raz dziękować) i wyszło ze sonda przed katem znaków życia nie dawała. Pytanie: jaka kupić ? Odp: Bosch Wiec już siedzi na miejscu nowiutki bosch. Teraz zalać pod korek i sprawdzić jak będzie. Relacje z jazdy w czasie późniejszym ; -) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 A więc tak panowie. Zalane znów pod korek, tylko po mieście i wynik 11.6 L /100KM. Dodam że na 99% termostat padł gdy było ok 36km bo grzeje się bardzoooo długo. Odcinki samochód robi krótkie czasem z niebieskiego nie zeszło lub było na 1/2 wzorowej temperatury czyli \. Sądzę że po wymianie powinno spaść do ok 9-10L i to by było ok w okresie zimowym, gdzie temp średnio -3C. Na dniach wymieniam termostat i do rewerwy śmigam. Recenzje będą zdane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Touras Opublikowano 12 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 No i wszytko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.