Inżynier Opublikowano 5 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Przy prędkości obrotowej ok. 1900 obr./min, bez dodawania ani odejmowania gazu silnik (320d 150 Km) zaczyna się lekko dławic, po naciśnięciu lub odjęciu gazu silnik zaczyna pracować równomiernie. Tak dzieje się od 130 tys. km. Obecny stan licznika 300 tys. Co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Podepnij na poczatku inpe bo mozesz wrozyc z fusów tak jak ja Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inżynier Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Postanowiłem podpiąć INPE samemu a ponieważ do wczoraj nie miałem o tym zielonego pojęcia proszę o konsultacje. Postanowiłem kupić:http://www.ebay.de/itm/Auto-OBD2-16pin-BMW-INPA-Edia-EOBD-Interface-Diagnosegerat-USB-Scanner-K-D-CAN-/161888798052?hash=item25b1530564:g:iBgAAOSw5ZBWIJu3#rwid oraz:https://diagnose-software.myshopify.com/pages/bmw-diagnose-software-paket-ediabas-inpa-ncs-expert żeby przeprowadzić diagnozę w czasie jazdy. Czy to wystarczy? Na co muszę zwrócić szczególna uwagę zęby nie popełnić jakiegoś błędu? A może od kogoś "krok po kroku" instrukcja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 12 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Mogles wszystko kupic na viaken.pl a program w pelni spolszczony rowniez z DDE4 i DDE5 wzialbys odemnie z chomika Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapec Opublikowano 17 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Cześć, Jeżeli nie rozwiązałeś jeszcze problemu, to polecam, aby ktoś doświadczony zrobił Ci adaptację przepływomierza DISEM i problem powinien zniknąć, tez się męczyłem, jeżdżąc 1,5 roku z tym problemem, po adaptacji problem ustąpił. Moze w twoim przypadku jest podobnie. Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inżynier Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Czesc kapec, czy miałeś ten problem zawsze przy określonych obrotach, czy tak jak ja co jakiś czas przez np. pol dnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapec Opublikowano 19 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Kilka miesięcy sie meczylem z tym, np jadąc na dwojce badz trojce i delikatnie trzymajac gaz w okolicy 1900-2200 auto zaczynało szarpać, jak by nie dostawał paliwa(szczegolnie gdy był w trakcie dogrzewania). Wystarczyła adaptacji przeplywomierza w DIS i problem zniknął. Moze i u Ciebie pomoże. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inżynier Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Będąc we Wrocławiu naprawiałem auto u pana Wasilewskiego który zrobił miedzy innymi adaptacje przepływomierza, od tej pory przejechałem 5000 km i szarpanie nie wystąpiło ani razu. Dzięki za dobra rade. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapec Opublikowano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Ciesze się ze mogłem pomoc. Jakbys mial jakies jeszcze niepokojace objawy, to napisz priv, moze bede w stanie pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.