Dan Opublikowano 4 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Witam panowie i panie mam problem a mianowicie prawdopodobnie mam do wymiany sondy lambda w swoim e36 m52b20 mierzylem miernikiem i cały czas praktycznie jest po 4.6 v na ciepłym silniku no to chce wymienić sondy tylko jest problem bo one są 5v a nie jak większość 1v i cenny są naprawdę wysokie czy można pójść jakoś po kosztach by mnie to tyle nie kosztowało ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Po kosztach to tylko używka. Niestety tytanowe tyle się cenią. Obydwie padły? Dobrze to mierzyłeś? W inpie najlepiej to widać jak pracują, może warto na komputer podjechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 8 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Mierzylem to miernikiem bo inaczej nie mam możliwości kolega inpa się nie podlonczyl . A jeszcze takie pytanie jak odepne sondy to jakie powinno być na wiązce od ecu ?? Bo też mi wychodzi 4.7v tylko na zimnym to tylko sprawdzałem . Sondy używki już są drodze oby to było to . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Sondy masz mierzyć gdy są podłączone, silnik pracuje i jest rozgrzany, napięcie ma oscylować pomiędzy 1 a 5vWysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Tak też robiłem . Teraz wymieniłem sondy na inne używane i dalej to samo no teraz napięcie jest 4.2-3 v ale chodzi mi o to jakie zawsze komp daje napiecie jak nie ma sony podłączonej bo już nie wiec co może być nie tak i może to sterownik wysiadł Napisze jakie mam objawy silnik się nie wkręca na obroty strasznie się dławi zwłaszcza przy obrotach 2-3.5 tys na wolnych tak jakby troszkę nim za bardzo telepało dość mocno kopci. a co zrobiłem to tak wymieniony czujnik wału korbowego , przepływomierz na używany teraz sondy też na używane . oleju ani płynu nie ubywa wiec nie wiem już sam co to a dodam że mam lpg gdzie tego problemu ąż tak bardzo nie czuć tylko może delikatnie. a jak odłączę choćby jedna sondę to jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 9 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Lpg podpiętę pod sondy? Problemem może być gaz, lewe powietrze, puszczające wtryski gazu, przepustnica, komputer jakieś błędy pokazuje? Jakie korekty na wtryskach?Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Tak Lpg podpięte jest pod sondy. Lewe powietrze sprawdzałem i nic na to nie wskazuje aby było psikałem plakiem po wszystkim i nic wiec raczej jest dobrze zatkam dolot powietrza to silnik też momentalnie gaśnie. Wtrysk faktycznie jeden mi padł i tylko ten jeden wymieniłem a reszta to nie wiem . a przepustnice w jaki sposób sprawdzić ? Dziś kolega mi próbował ustawić gaz i wtedy się okazało że jadać na benzynie na trzech pierwszych wtryskach go zalewa bo czasy wtrysków są o połowę większe prawie. jak odpene sondy to jest to równo . pytanie czemu go tak może zalewać ? Podpinam go pod kompa niestety nie inpe to pokazuje błędy 202 i 203 a to zdaje się od sond są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Jeśli wtryski gazu są lipne to sterownik silnika ustawi złe dawli paliwa dla wtryskiwaczy benzyny. Skasuj adaptacje i pojeździj trochę ma samej benzynie, zobacz co sie będzie działoWysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 A jak zresetuje komputer zakrece gaz na butli to będę miał pewność że to nie przez instalacje lpg ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 11 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 202 i 203 to błędy związane zazwyczaj z zbyt bogatą mieszaną lpg, ale z tym normalnie można jeździć.Skasuj błędy i pojeździj na benzynie (nie trzeba zakręcać butli, wystarczy przełączyć na centralce). Obstawiam że problemem jest instalacj LPG, albo słabe komponenty albo już zużyte. Po pierwsze, twoje problemy są na LPG i Benzynie? Czy tylko na LPG? To co opisujesz wygląda jak rozjechana instalacja gazowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Problem jest głownie na benzynie na lpg to czuć ale bardzo delikatnie chodź teraz kolega mi ustawiał mapy od lpg i jest jakoś gorzej, Ale nie tak źle jak na benzynie właśnie chce wykluczyć że to nie przez lpg i jak to zrobić ?? a lpg też nie ustawie jak na benzynie mi auto źle jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 12 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Jeśli benzyna kuleje to problem tkwi w silniku lub osprzęcie. Niestety albo będziesz się sam bawił i sprawdzisz cały układ zapłonowy, albo zleć to komuś. Roboty jest sporo, wiec znajdz kogoś kto ci podepnie kompa i dokładnie sprawdzi w czym tkwi problem. Z jakich okolic jesteś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Problem rozwiązany niewiem jakim trafem ale przepiolem wtyczki sond na odwrót i auto jeździ dobrze i sondy też już mają normalne wskazania gaz wyregulowalem i wszystko śmiga tylko z tego wszystkiego zaliczyłem mała kolizję jak by ktoś miał atrapę grila po liftowy i błotnik prawy w dobrym stanie i cenie to chętnie przygarne . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.