Maajkii Opublikowano 23 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Siema Pany. Dziś u siebie zuważyłem pierwszy i jedyny problem. W trasie do Białegostoku chciałem pojechać trochę szybciej i przy 170km/h odcielo mi turbo. Trochę zwolniem but i znów proboje 160-170 odcina. Miałem kompa jedyny błąd to P1470 przeszukałem forum ale nic konkretnego. Miał ktoś podobny przypadek lub zna rozwiązanie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 23 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Masz problem z cisnieniem doladowania. Sprawdz dobrze turbo. Czujniki. TAPNIĘTE Z MOJEGO GALAXY NOTE 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 23 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Geometra turbiny sie moze przycina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 23 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Jak wyłączyć silnik i ponownie odpalić to móc wraca chociaż na chwilę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 23 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Ja nawet nie musze go gasić wystarczy ze na chwilkę zwolniem z 160 do 140. Zauważyłem ze jak nie wcisne gazu w podłogę to pójdzie do tych 190 a przy pelnym bucie go odetnie wcześniej. Poszukam dzisiaj nieszczelności bo chyba za głośno ta turbina gwizdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 23 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Chyba mam przyczynę. Patrząc na rurę która idzie w dół od egr jest z gumy jakby kolanko również z gumy które łączy z intercoolerem z jednej strony nie ma opaski domyślam się ze przez to na większym bucie ciegnie lewizne i przeladowuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 23 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 (edytowane) Myślę że tu wszystko widać. Dopuszczam taka możliwość ze to to bo czasem mi błąd egr wyrzuca Edytowane 23 Października 2016 przez Maajkii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 23 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Zrób i sie przekonasz TAPNIĘTE Z MOJEGO GALAXY NOTE 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 23 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Zanim będę mógł się bujnac 160 to minie trochę czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 23 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Znalazłem odpiete podcisnienie.. teraz auto zaczęło rzucać obrotami po podłączeniu. Niestety moim programem korekcji wtryskow nie sprawdzę ale widzę ze przy 3wtrysku kostka była rzezbiona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 23 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 (edytowane) Czy winny może być przepływomierz? Zauważyłem ze przy jego odłączeniu praca silnika w ogóle się nie zmienia a samochód jeździ identycznie jak z podpiętym.. Jeszcze raz przysinalem i postanowiłem znów przycisnąć i znów powtórka.. podpialem kompa i teraz tak : Oraz filmik z pracy : http://www.youtube.com/watch?v=zOH5TBHG1d8 Edytowane 23 Października 2016 przez Maajkii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 24 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Panowie ogarnięte. Nie wiem co do końca było przyczyną ale wrzuciłem następujące rzeczy i samochód odżył : 6x wtryski wiązka wtryskiwaczy wyczyszczony kolektor wyczyszczony czujnik doładowania używany podgrzewacz cieczy 2x nowe elektrozawory 4x nowe świece żerowe beru wszystkie podciśnienia Jeździ jak nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 24 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Ooo noo widzisz brawo Ty TAPNIĘTE Z MOJEGO GALAXY NOTE 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 24 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Po byłym M57D30 na szczęście nic mnie nie zdenerwowało bo wiedziałem dokładnie co i jak oczywiście nowe podkładki miedziane pod wtryski, i adaptacja na kompie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Mozliwe ze walnieta wiazka wtryskow tak cudowala.. u mnie nie laczyla kostka na 1 wtrysku i czasami mialem wrazenie jakbym jechal 85konnym golfem do tego rzucalo silnikiem.. poprawilem kostke i jak reka odjalwysłane z internetu przez tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Panowie, problem znów powrócił... W dodatku wczoraj przejechałem się E39 530D, fakt ze w manualu ale... moje w porównaniu do tamtego w ogóle nie jedzie... Słaby dół jak cholera... Czekam na kabelek do inpy, powinienem mieć w czwartek i będę walczyć z tematem... Moje przypuszczenia to albo zmienna geometria ( chociaż sztanga pracuje... ) albo może pompka progowa lub jakiś czujnik... Jedyny błąd jaki do dziś mam w sterowniku to P1613... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Witam wszystkich. W końcu podpiąłem inpe. Niestety kilka rzeczy mi nie pasuje.. Po 1. Pompka progowa, wartość w ogóle się nie zmienia. Czyżby czujnik przy filtrze paliwa? 2. Wartość wtryskiwaczy, ciężko mi uwierzyć, że mają takie korekcje. Czyżby trzaśnięta wiązka? Załączam screeny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 6 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Cewka na 6 wtryskiwaczu byla uszkodzona. Problem rozwiązany. W tygodniu wpada calkiem nowiutkie turbo nie zadne regenerowane Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Na bogato A tak z ciekawości ile taka nowa turbinka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 2670 brutto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 9 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Hmmm...nie lepiej było wziąć od Rogera duże turbo z e60? Nawet jak masz podciśnieniowe sterowanie wkładasz plug&play... Ja z tego co pamiętam płaciłem 1200 zł z gwarancją na rok. GT2260V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Nie zapominaj, że mam automat i mi większe turbo do niczego nie jest potrzebne ma byc tylko bezawaryjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.