Dexter1919 Opublikowano 10 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Witam wszystkich. Proszę o pomoc w takim pytaniu. Najpierw zrobiłem uszczelkę pod głowicą. Auto straciło moc ale jeździło przez miesiąc. Potem jednego poranku nie odpaliłem. Starter się kręci ale odpala. Wymieniłem świecy - nie odpala. Świecy mokre, pompa paliwa działa idealnie, filtr paliwa wymieniony - nie odpala nadal. Ale ...jak auto długo stoi (około 8 godz) to da się odpalić na minutę. Ale obroty 600-800 i potem gaśnie. Jeżeli ktoś miał coś podobnego proszę podpowiedzieć. Bo już nie wiem na co narzekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 11 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Ja miałem przez dwa lata z rzędu podobny problem. -Sprawdź czy jest iskra -Spróbuj odpalić na "dezodorant" -Podepnij kompa i zobacz co tam siedzi. -Zrób test kompresji (u mnie zawory się nie domknęły i nie sprężało mieszanki, głowica się zawiesiła) -Sprawdz/ podmień akumulator. Dlaczego robiłeś UPG? Auto straciło moc po tym zabiegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter1919 Opublikowano 12 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Iskra jest Do kompa nie da się podłączyć bo mechanicy mają kolejkę na miesiąc, tak samo z testem kompresji. Akumulator mam nowy UPG robiłem bo wydmuchało uszczelkę potem miesiąc czasu jeździłem bez zarzutów. A moc straciło pewnie przez filtr paliwa który był baaardzo zapchany że powietrze nie przechodziło nawet. Dziś wymienię pompę paliwa, może ciśnienie nie daję przez to że pchała benzynę w zapchany filtr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 21 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 A skąd jesteś? Akurat mam interfejs diagnostyczny to jeśli to w granicach Wrocławia to mogę podjechać np jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iparts Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Najlepszym rozwiązaniem będzie podpięcie samochodu pod komputer diagnostyczny i sprawdzenie błędów. Dobrze Ci kolega napisał, żebyś spróbował odpalić na "dezodorant", ale może zamiast dezodorantu to polecałbym użyć samostartu, lub przy najmniej Plaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Stawiam na czujnik położenia wału korbowego. Mi też padł zaraz po wyminie uszczelki ale pod pokrywą zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz2989 Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Bardzo możliwe że padł ci czujnik położenia wału jeżeli miałeś na początku falowanie obrotów silnika i tracił na mocy to czujnik do wymiany. I nie kupuj zamiennika tylko simens oryginalny tam przychodzi i lepiej go kup przynajmniej ci posłuży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.