piotr328 Opublikowano 8 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Mam taki problem z m54b30i,że ruszam z jedynki wbijam 2ę i mam szarpniecia nie ma płynnej zmiany biegów i trzeba namęczyć sie żęby jakos jechac potem wszystko jest ok przy zmianie na 3-4-5 co może byc powodem tych dziwnych objawów? ktoś przerabial to już? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechue Opublikowano 8 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Szarpnięcia silnika, czy szarpnięcia odczuwalne na drążku zmiany biegów? Bardzo skąpo opisałeś swój problem i ktoś nieuprzejmy mógłby napisać Ci rozwiązanie np. "to ruszaj z dwójki". Nagraj może jakiś film i wrzuć będzie łatwiej zdiagnozować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr328 Opublikowano 8 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 jest tak ze jak ruszasz to trzeba sprzeglem sie bawic by nie szarpal wyczuc poprostu 2ke jak dajesz jest to samo nie ma tak jak powinno byc ze wbijasz bieg i dajesz gazu i plynnie sie rusza lub zmieniasz bieg puszczasz sprzeglo i dajesz gazu i plynnie jedziesz z dolu obrotow.Jest tak ze robisz redukcje i dajesz gaz i odrazu szarpie nie ma plynnego ruchu sa takie skoki szarpane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 8 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Na moje oko masz gdzies luz na odcinku skrzynia-wal-dyfer-polośki. Albo po prostu zajechane sprzeglo/krzywy docisk. TAPNIĘTE Z MOJEGO GALAXY NOTE 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr328 Opublikowano 8 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 tylko,ze mnie sie wydaje ,ze to wina silnika bądz sterowanie jakies moze złe bo to jest nie jak mechaniczne uszkodzenie tylko jakby przepustnica zle reagowala na pedal gazu bo nie ma stukow mechanicznych nic nie czuc luzow zadnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 8 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 A świece kiedy były wymienione? Wykrec wszystkie i sprawdź czy któraś nie jest okopcona na czarno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 8 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 I tu podstawowe pytanie: - diagnoza na kompie była? co INPA mówiła o błędach? nie było diagnozy? No to z fusów trudno będzie orzec co siedzi w silniku - może jaki chochlik? Z podobnymi objawami INPA mi mówiła o wypadających zapłonach na kilku cylindrach - różnie - wymiana świec na nowe pomogła wyleczyć z choroby. INPA! albo inna diagnostyka - nic na skróty. Po co gdybać i kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr328 Opublikowano 8 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 byl wpiety i zadnych bledow nie pokazalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 10 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 To co najmniej dziwne, bo przy kulejącym silniku powinno coś zostać, choćby w zdarzeniach byłych - nie koniecznie w bieżących. A może diagnostyka była niezbyt profesjonalna? Mam na myśli źle zinterpretowane błędy lub nie tam gdzie trzeba, albo nie takim interfejsem co trzeba? Na pewno był pod INPA podpięty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr328 Opublikowano 11 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 tak napewno pod inpa był podpiety i robil to czlowiek ktory jest mega ogarniety a silnik nie kuleje na wolnych no w sumie na zimnym troszke nim rzuca ale chwile do rozgrzania i potem idealna praca jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 12 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Właśnie wtedy - na zimnym silniku powinien być zdiagnozowany. Zakładając, że wina leży po stronie układu zapłonowego, na 100% byłby ślad w INPA - błędy shadow. Jak dla mnie to nieprawdopodobne by nie było śladu w INPA po szarpaniu silnikiem. Teoretyzując dalej, gdyby była zbyt uboga mieszanka przy zimnym silniku - na ssaniu - mogłoby właśnie szarpać, ale INPA to też wykryje. Może nie koniecznie pokaże prawdziwy i dosłowny błąd-przyczynę ale odpowiednia interpretacja na to pozwoli. Może lewe powietrze w obrębie DIS'y albo odmy. O ile się nie mylę, odkręcenie korka wlewu oleju powinno wpłynąć na obroty jałowe zimnego silnika i o ile tego zjawiska nie ma to bierze lewe powietrze. Jak się mylę to mnie ktoś poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.