Piotrasek-520 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Witam. Niedawno zakupiłem 520i wszystko jest ok ,lecz od dwóch dni szwankuje mi obrotomierz. Po odpaleniu działa, jak ruszę to przez chwilę jest dobrze i nagle wakometr leci na 30 i wraca - od tej chwili obrotomierz i wakometr nie działają. Jak zgaszę silnik i zapalę ponownie działa i to samo od nowa. Nieraz po jakimś czasie jak jadę zaskakuje i zaczyna działać. Co może być przyczyną, pomóżcie Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Wiesz specjalista od mechaniki to ja niejestem ale ja zrobilbym restart kompa tzn odlaczylbym na 5 min kable od aku ale to tylko moje sugestie i nie gniewajcie sie jesli sie myle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 sprawdz kostki za licznikiem(wszystkie styki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrasek-520 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Dzięki za rady, będę sprawdzał po niedzieli. Na forum znalazłem coś o połączeniach przewodów w lewym przednim progu ? I jeszcze jedno pytanko, czy w zegarach są jakieś bateryjki? Chodzi o 520i 12V M-20. <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivanoszka Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 tak! w zegarach sa dwa akumulatorki(jak paluszki), jesli padna to moga sie dziac takie rzeczy lub np. nie dzialaja diody inspekcji - ja tak mialem. niestety nie pomogla wymiana baterii wymienilem cala plytke i zaczelo dzialac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrasek-520 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Dziś wymieniłem bateryjki, sprawdziłem styki i już myślałem że jest ok - a tu znowu to samo. Jest jednak poprawa bo już zaskakuje ( czasami ale jednak) i wtedy chodzi . Nadal nie wiem jaka może być przyczyna :?: Może ktoś z was miał coś podobnego? Pomóżcie...... uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Dziś wymieniłem bateryjki, sprawdziłem styki i już myślałem że jest ok - a tu znowu to samo. Jest jednak poprawa bo już zaskakuje ( czasami ale jednak) i wtedy chodzi . Nadal nie wiem jaka może być przyczyna :?: Może ktoś z was miał coś podobnego? Pomóżcie...... uklon_bmw Jesli wymieniłes akumulatorki i dalej nie ma efektu to prawdopodobnie poprostu gdzies jest zwarcie , czasem zegary konczą żywot w ten sposób , przepatrz forum pare razy byly tematy o tym ze np obrotomierz / predkosciomierz wariuje i zazwyczaj konczyło sie to zakupem innych zegarów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Ja jednak proponowałbym sprawdzić te kostki za licznikiem. Miałem tak ostatnio z niedzieli na poniedziałek okolo 2 w nocy:-) Z padnietym alternatorem przejechałem jakieś 20 km a potem zaczęły sie dziać dziwne rzeczy jak w "Apollo 13" Przygasało wszystko co mogło, najpierw straciłem ABS potem światła mijania zrobiły sie jak pozycyjne przygasło podświetlanie zegarów i pokręteł a zegary na moich oczach po kolei: najpierw prędkościomierz po kilku sekundach obrotomierz,temperatura a na końcu wkażnik paliwa) na końcu oczywiście cewki już nie miały z czego zrobić wysokiego napiecia i po kolei czułem jak trace zapłon w cylindrach ostatnie 2-3 km zrobiłem jak BMW widmo Ja miałem totalny zanik/koniec prądu i zegary kolejno padały więc Ty możesz nie mieć dobrego i trwałego styku w tych kostkach za licznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrasek-520 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Dziś jeszcze raz posprawdzałem kostki i połączenia w zegarach, nawet je rozbebeszyłem - bez skutku . Muszę jeszcze sprawdzić kostkę z tyłu przy moście. Jeżeli to nie pomoże to chyba czeka mnie wymiana zegarów. Już zaczynam się za nimi rozglądać, a może ktoś z was ma na sprzedaż zegary do 520i / m 20 / 89 rok skrzynia manualna. pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.