wojtek75 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Witam!Zastanawia mnie jedna rzecz!W ostatnim czasie coraz bardziej klepie mi motor(1,8 M40) i zastanawiam sie czy to tylko popychacze czy coś więcej?Dodam że silnik się nie muli i nie mam problemów aby go wykręcic do odcinki Czytałem gdzies ze jesli jest zużyty wałek i dzwigienki to ciezko go wkrecić na wysokie obroty. I czy do wymiany popychaczy trzeba zrzucić głowice? <bmw_1> :party: I może gdzieś jest opisane jak to zrobić? Pozdrawiam! <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 poszukaj o rozrządzie było już chyba wszystko :lol: jesli są zużyte elementy wałek, popychacze, dźwignie to odcinka coraz bardziej się przesuwa na niższe obroty, początki śmierci popychaczy to własnie klepanie coraz mocniejsze, coraz dłużej klepią na zimnym silniku, często na zimnym juz nie klepią ale stale dopiero na gorącym, popychacze jak i dźwignie mozna wymienić bez zciągania wałka czyli głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek75 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Znalazłem dużo info na temat rozrządu w M40 ale nigdzie nie mogę znależć jak wymienić popychacze bez demontażu wałka Znajomy mechanik sądzi że mówi że wymieniał je ale za każdym razem ściągał wałek! Już nie chciałem sie z nim kłócic bo i tak wiem że Wy napewno lepiej znacie te motory i wiecie co piszecie <bmw_1> bmw_beer Jak macie jakieś linki do stron co do wymiany tych popychaczy to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 nie znam takich stron ale sam zmieniałem popychacze jaki i dzwigienki bez demontażu wałka, generalnie zasada jest taka że mamy długi pręt/wkrętak i opierając go o wałek ( nie o ślizgi) końcem naciskamy dzwigienkę od strony sprzężyny i robiąc dźwignie dosiskamy sprężynę uwalniając w ten sposób popychacz i wyciągamy popychacz i zwalniamy dzwignię, należy pamiętać o zatkaniu kanałów olejowych, i UWAGA jeśli ześlizgnie nam sie wkrętak to sprężyna potrafi wystrzelić pastylkę/ podkładkę ( nr 13 z rys ) , sam nie raz jej szukałem :evil: , tak to wygląda: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AJ51&mospid=47273&btnr=11_0434&hg=11&fg=25 ta zabawa wymaga nieco wprawy i treningu, ale warto :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek75 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Dzięki. Już widzę światło w tunelu teraz muszę się zmobilizować i wytargać kase na popychacze ale chyba kupie te z allegro bo w InterCarsie są prawie 2x droższe :evil: Jeszcze raz Dzięki <bmw_2> bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 teraz muszę się zmobilizować i wytargać kase na popychacze ale chyba kupie te z allegro bo w InterCarsie są prawie 2x droższe zastanawia mnie tylko, czy te febi są takiej jakości jak np. LUK, INA i 2x droższe. Nie wiem, czy to nie ma bardzo duzego znaczenia w poprawnym działaniu tej części, oprócz oczywiście dobrego wałka i dzwigienek. Zastanów się zanim wydasz połowę mniej. Ktoś mi kiedyś tłumaczył, że te markowe są np. w środku chromowane, a te tanie nie, ale mogę się mylić ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Febi są bardzo dobre ... tak samo jak LUk oceń wałek pod palcem czy nie jest wytarty czy nie ma raka takich wżerów ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek75 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 ok! dzieki! też sprawdze. mam nadzieje że wałek nie dostał w kość <bmw_2> bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmw316i Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 co to są te popychacze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 nr 3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 co to są te popychacze? Mieć 4 cylindry i nie wiedzieć co to popychacze...to się nazywa szczęśliwy posiadacz Beemki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 w autoryzowanym sklepie w w-wie popychacze INA 60 zł/szt, oryginały 80 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 3 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Zadzwoń do Inchcape i zapytaj bo często bywa tak , że orginały są w cenie zamienników. nr OE: 11 33 1 433 672 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-bmw320 Opublikowano 3 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 witam powodem tych stuków może być zatkana rurka doprowadzająca smarowanie popychaczy trzeba ją dokładnie wyczyścić i przedmuchać powietrzem myślę że po tym zabiegu wszystko będzie ok pozdrawiam <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.