knysha Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 1. Jakie orientacyjne koszta? Wiązka do przeróbek? Skrzynia i inne pierdoły zostają? 2. U kogo we Wrocławiu zrobić na cito - tylko sprawdzona i rzetelna osoba? Już miałem przygodę z jednym "tjunerem" od Hondy i wyszło mi bokiem (silnik nie przejechał 1000km po swapie...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Kompletny swap czyli silnik z osprzętem, skrzynia biegów, kompletny wydech dwu rurka,wał napędowy, komputer z ews, pestka z kluczyka i obwódka ze stacyjki to koszt ok 3000 -3 500 zl. Do tego koszt robocizny ok. 2000zl na gotowo. Skrzynia biegów mogła by zostać twoja ale tylni most nie bardzo bo 2 litry ma krótkie przełożenie, jak chcesz mieć w miarę normalne spalanie to najlepiej ori z 2.8 czyli duża głowa 2.93 ale do tego potrzebne tez grube półosie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knysha Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Sumując: ~6000-6300 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Ja robiłem taki swap w swojej e36 i wszystko na gotowo wyszło jakieś 3200 nie liczę wydechu bo zamontowałem go wcześniej do auta. Wsadzasz tylko silnik z osprzętem czyli komp+EWS + pestki z kluczyka Reszta napędu takiego jak skrzynia wał dyfer może zostać Mogłem o czymś zapomnieć nie wiem czy puszka od filtra powietrza oraz przepływka nie jest większa niż w 2.0 bo to też wymieniałem Odnośnie spalania na przełożeniu 3/45 to aktualnie jest o wiele mniejsze niz było w 2.0 Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez sebo293 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Sam swap u naszych mechaników forumowych, same dobre opinie zbierają więc lipy nie ma. Do tego komplet hebli, kup od E46 330i/d jak i tak "nowe" musisz kupić. Może M54B30? Vivek u siebie w E36 ma, może Ci powie koszta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 3 minuty temu, Pawel4freak napisał: Do tego komplet hebli, kup od E46 330i/d jak i tak "nowe" musisz kupić. Musi albo i nie musi bo od 2.0 do 2.8 tarcze przód są takie same rożni się tylko tył bo 2.8 tył ma wentylowany a 2 .0 nie ot tak różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 swap to Czakss Ci ogarnie jak trzeba. zrobi lepiej jak fabryka mi robił swap na b30 i już 18tyś zrobiłem . zero niespodzianek... tak więc polecam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 6 godzin temu, sebo293 napisał: Musi albo i nie musi bo od 2.0 do 2.8 tarcze przód są takie same rożni się tylko tył bo 2.8 tył ma wentylowany a 2 .0 nie ot tak różnica fucktyczie to już coś odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.