Azev_24 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Prosze o pomoc w sprawie przełożeń dyfra.. Zmieniłem w e30 320 cabrio skrzynie z automatu na manual.. dyfer został ten sam i wydaje mi sie ze auto "wolno" jedzie... proszę o pomoc jakie powinno być przełożenie dyfra zeby auto jechało szybciej? Gdzie na moscie jest tabliczka z oznaczeniem? Jak mam rozumieć oznaczenia na dyfrów? Tzn wiem ze występują od 2,79 do 4,10... Ale nie wiem jak to sie przenosi na predkośc...Z góry dziękuje za pomoc.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b129 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Witam. Jezeli załozyłes oryginalna skrzynie od m20b20 to najlepszy dyfer bedzie o przełozeniu 4,10 lub 4,27 bo takie szły seryjnie z tymi silnikami i recznymi skrzyniami biegow Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azev_24 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 czyli rozumiem ze im wyższe oznaczenie na dyfrze tym auto bedzie jechało szybciej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 czyli rozumiem ze im wyższe oznaczenie na dyfrze tym auto bedzie jechało szybciej? no nie zupełnie, szybciej jechało czy lepiej przyspieszało :?: bo to trzeba rozróżnić, im wyzsze oznaczenie tym dyfer krótszy czyli lepiej przyspiesza ale prędkość max mniejsza, czyli mniejsze predkości max na poszczególnych biegach ... najlepszy dyfer bedzie o przełozeniu 4,10 lub 4,27 bo takie szły seryjnie z tymi silnikami i recznymi skrzyniami biegow oj chyba nie seryjnie po '85 szły dyfry 3.94 i 4.10, załuż 4.10 i będzie good szczególnie na miasto bo w trasie mniej ekonomiczny będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 oj chyba nie seryjnie po '85 szły dyfry 3.94 i 4.10,... 3.94 czy 3.91 ? byl taki 3.94 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 3.94 czy 3.91 ? byl taki 3.94 ? właściwie to juz sie pogubiłem, każdy pisze co innego, juz sam nie wiem jakie szły :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 w 320 byly 3.91 i 4.10 3.64 byl w 325 pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azev_24 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 A gdzie odczytam (w którym miejscu) jakie przełożenie mam? Mam 3 dyfry wiec cos napewno uda mi sie wybrac... Teraz mam most oryginalny od automatu.. auto fajnie sie wkreca ale nie jedzie... Chce wiekszej predkości maksymlnej kosztem przyspieszenia.. Dzisiaj popołudniu wykręce dyfer z 320 chyba to bedzie z '85 i zobacze co tam siedzi Pozdrawiam [ Dodano: 19 Kwiecień 07, 09:20 ] aaa jeszcze jedno... może ma to jakieś znaczenie ze wsadziłem silnik i skrzynie od 320 z 86? silnik pewnie zadne ale może skrzynia?? [ Dodano: 19 Kwiecień 07, 14:54 ] oki już coś wiem mam w cabrio '91 (pierwotnie 325 automat) chyba 4,45 w 320 '86 mam 4,10 a w 320 '85 mam 3,64 zakładam 3,64... chce jezdzic szybciej chce ktos dyfer 4,45?? tanio oddam jak skoncze napisze jaki efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 znalazłem sam to zresztą wrzuciłem do nas , dawnooooo temu :wink: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00023/f00023.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azev_24 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 oki zamierzony efekt osiągnięty... auto ma ta samą predkość na ok 600 obrotów silnika mniej... co prawda juz nie pali gumy na dwójce ale jest tak jak chciałem.... Dziękuje wszystkim za pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 czyli wyjdzie ekonomiczniej :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.