ILoveMyKTM Opublikowano 20 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Witam Mam mały problem z moją E30, od jakiegoś czasu(stała parę miesięcy) silnik podczas pracy faluje, przerywa, dusi się i często gaśnie na wolnych obrotach. Czyściłem już krokowy i jako że doprowadzam samochód do ładu to wymieniłem od razu świece na NGK plus kable Magneti Marelli do tego kopułkę i palec Bremi niestety problem nie ustąpił. Co może być tego przyczyną? I drugie pytanie na jednym ze starych kabli zapłonowych(idący od cewki do kopułki) był jakiś czujnik, nie ma możliwości założenia go na nowe kable, czy to ma jakiś wpływ na pracę silnika? Z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 20 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Podmień przeplywke jak masz załatwić drugą od kogoś. To auto jest na gazie? Na drugie pytanie nie odp. Bo nie słyszałem o czujniku na przewodzie zaplonowym, chyba że to jakiś ekonomizer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ILoveMyKTM Opublikowano 20 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Niestety nie mam dostępu do części na podmiankę, wiem że byłoby o wiele łatwiej Auto jeździ tylko na benzynie - gazu nie widziało Mogę zrobić jakieś zdjęcia, pokazać dokładnie o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 20 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Domyślam się jak to chodzi i na 90 % obstawiam przepływomierz, proponuje znaleźć ogłoszenie z przeplywka z swojej okolicy, jechać do gościa, założyć przy nim w celu sprawdzenia, i brać jak coś. .. nie bierz tylko z silnika z gazem bo często są uszkodzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 21 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Wez jakis łatwo palny sprej (np. dezodorant) I psiknij w okolicach przeplywki i gumy miedzy kolektorem a przeplywka. W tych silnikach często te gumy pękają i silnik ciągnie lewe powietrze z ktorym sobie nie radzi. ...by Tapapapapatatalaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ILoveMyKTM Opublikowano 21 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Dobra to podjadę na lokalny złom bo widziałem tam jakieś dwie e36 z 1.8 pod maską to przełożę jeśli pasuje i zobaczę co się stanie :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudix-R1 Opublikowano 21 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Z 1.8 będzie pasować tylko guma przepływomierz - przepustnica, może być większa to razem z tą gumą podmień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ILoveMyKTM Opublikowano 21 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Podmieniłem na dwie z dwóch różnych 1.8 I chodziła jeszcze gorzej, w ogóle nie trzymała obrotów Ma ktoś w okolicy podobny silnik żebym mógł podjechać i sprawdzić? Stawiam piwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 22 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 brać jak coś. .. nie bierz tylko z silnika z gazem bo często są uszkodzone Może i to prawda ale dla instalacji starego typu, w sekwencji to bez znaczenia. Pod kompa podpinałeś? Szukał bym lewego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 22 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 A sprawdź jeszcze do tego wszystkiego czy lambda działa poprawnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 24 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Sprawdź czy lewego nie łapie,tak jak Tazunio napisał.Sprawdź czy klapka chodzi w krokowym,ciśnienie na pompie,regulator na listwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ILoveMyKTM Opublikowano 24 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Okej dzięki za podpowiedzi Jutro postaram się wszystko po kolei posprawdzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 26 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Do tego sprawdź tuleje gumową w kolektorze dolotowym. Tą do której wciskasz jeden króciec silnika krokowego. Można ja wyciągnąć bez zdejmowania kolektora. Ja raz źle złożyłem po czyszczeniu krokowego to tak właśnie miałem, że guma się podwinęła. Reszta tak jak koledzy pisali. Ściągnij rury gumowe, wymyj w ludwiku i pooglądaj i ponaciągaj i określ też wizualnie. Czasami dziura może mieć mniej niż 0,5 mm2 powierzchni i już nie bezie działać dobrze. Poza tym styki złączek. Psikanie "contaktem" nic nie da jak jest gruby brud. Patyczki do uszu i bena ekstrakcyjna dają radę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ILoveMyKTM Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 To tak większość rzeczy już sprawdziłem i nic... Dodam że teraz motor zdecydowanie lepiej pracuje jak już się zagrzeje. Sprawdzę jeszcze gumę przy krokowym tak jak kolega wyżej powiedział. Ewentualnie ma ktoś komputer żeby podpiąć i sprawdzić o co jej tak naprawdę chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Touras Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 To raczej lewe powietrze, bo jak już sie zagrzeje to zaczynają pracować sondy i koryguje dawkę wtedy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Zapomniałem dodać o czujniku na kablu zapłonowym na 4tym cylindrze. To jest tzw. impulsator. On musi być! W zestawach nie ma tego elementu - zobacz tu: http://allegro.pl/przewody-zaplonowe-bmw-3-5-316-318-518-m40-bosch-i5840363167.html "bez impulsatora" Zobacz ten zestaw: http://allegro.pl/przewody-zaplonowe-ngk-bmw-3-e30-316-i-88-91-i6336257194.html Jedna wtyczka jest rozłączona właśnie po to żeby przeciągnąć impulsator. Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez Lijo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ILoveMyKTM Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 O cholera... To właśnie o ten czujnik pytałem. Wychodzi na to że dałem prawie 150zł na złe kable... Nie da się tego jakoś obejść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Jeżeli kable były oryginalnie zarobione i żadna fajka nie była luzem to próba rozłączenia fajki zniszczy kabel. Nie jesteś jedyną osoba która tak miała Sam przez to przechodziłem...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ILoveMyKTM Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) Niestety kable są zrobione tak na stałe... No słabo wyszło. Dzięki za info, spróbuję zamotać jakieś inne Dodam tylko, że jak silnik w pełni się nagrzeje to pracuje w miarę równo, raz na jakiś czas troszkę go przydławi. Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez ILoveMyKTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Możesz spróbować przylepić impulsator, jeżeli go posiadasz, na taśmę izolacyjną do kabla i zobaczyć. Ja tak przez chwile miałem. Potem kupiłem kable nkg za ok 350zł. Założenie impulsatora też nie było łatwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ILoveMyKTM Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Mam jeszcze stary kabel z impulsatorem W takim razie spróbuję to 'założyć' w ten sposób Dzięki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 I jak tam? Jakieś nowości na froncie walki z obrotami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.