abnamro Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Panowie i Panie prosze Was o opinie o E30 2,0 lub 2,5l. Zastanawiam sie nad kupnem kolejnej E30 (mam obecnie 1,8i). O budzie, blasze, zawieszeniu nie piszcie bo to wiem :D ale interesuja mnie sprawy motoru. Czy jest awaryjny, jak sprawa kosztów sie ma i na co zwrocic uwage przy ewentualnym kupnie. Dzieki za jakiekolwiek opinie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b129 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Witam Plaga m20 to pekajace dzwigienki zaworowe(wymieniłem juz 7),wałki rozrzadu tez nie najlepsze,no i trzeba uwazac zeby nie przegrzac bo głowica zaraz moze peknac,panewki tez potrafia sie odezwac no ale motor musi byc juz niezle zajechany. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoh85 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Tylko 325. Pali niezauważalnie więcej od 320, a frajda dużo większa. I powodzenia w szukaniu. Kumpel szuka już pół roku. Na forum jest obszerny temat na co zwracać uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 jesli masz wybierac pomiedzy 2.0 a 2.5 to zdecydowanie szukaj 2,5 bo spalanie jest praktycznie takie same ale sila buni o wiele lepsza POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 a z tym pękaniem głowic to bez przesady, oczywiście jak ktoś przegrzeje, wiadomo to 6 garów alu a blok żeliwny więc........ jak ktoś kontroluje temp. to nic nie pęka, w porównaniu z M40 to i tak swietny silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scraby81 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 zgadzam sie ze 2,5 bo frajda wieksza.... :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-bmw320 Opublikowano 3 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 zdecydowanie 2,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 6 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 terz się zgadzam 325 ! na pierwszym silniku złapało mi co prawda panewke ale to moja wina włożyłem drugi i dostawał ostro teraz bratu ją sprzedałemi kilka razy dziennie śmiga bokiem - budzik zamykany notorycznie i chodzi super !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu Opublikowano 6 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 szukaj 2,5 chociaz ciezko znalesc w dobrym stanie Nie ma co sie oszukiwac ale zadko kto dba o te motory w E30 ... 2,0 slabsze i spalanie jest takie jak w 2,5 o ile nie wieksze awaryjnosc taka sama , ogolnie to glowice jak napisal piotr ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 10 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 a z tym pękaniem głowic to bez przesady, oczywiście jak ktoś przegrzeje, wiadomo to 6 garów alu a blok żeliwny więc........ jak ktoś kontroluje temp. to nic nie pęka, w porównaniu z M40 to i tak swietny silnik Jesli moge zapytać, co takiego złego jest w silnikach m40? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 10 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Jesli moge zapytać, co takiego złego jest w silnikach m40? wpisz w wyszukiwarce M40 i poczytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 11 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Szukałem i nie bardzo wiem o co chodzi. Tzn głównie jest tam o rozrządzie że trzeba wymieniać te hydrauliczne popychacze jak zacznają przeciekać czy coś ta kiego. O to chodzi? No i że jest na pasku a nie na łańcuchu, ale boże drogi paska nie wymienia sie co 2 tys. Teraz zrobiony powinien dojeździć do końca istnienia autka:). Jesli cos jescze to napiszcie. W czym lepszy jest m10 itp. Sam mam m40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iskra_Pszczyna Opublikowano 11 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Moge Ci tylko powiedziec tyle. Kup 2,5! Pozdro <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 12 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 dolaczam sie do zdania kolegow,2.5 jest nieporownywalnie lepsze ale ma jedna wade a mianowicie to silnik dla ludzi z wyobraznia ktorzy mieli juz jakas stycznosc z bmw. spora moc kusi .ja tam osobiscie najpierw wskoczylem na slabsze szesc garow,a potem na 2.5. tylko znalesc w polsce nie bite albo w niezlym stanie graniczy z cudem,a jak sie znajdzie to wlasciciele najczesciej wiedza co sprzedają i cena zastanawia czy nieodczekac i nie kupic juz m50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.