ivanoszka Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Witam! mam problem, ustawilem dzisiaj luzy zaworowe na 0,25mm sprawdzone 2x listek szczelinomierza wchodzi z oporem ale wchodzi, przed ustawieniem mialem luzu po okolo 0,4 - 0,5. tutaj zaczyna sie moj problem, mianowicie po regulacji auto wyraznie oslablo, nie ma juz efektu wciskania w fotel po przekroczeniu 3500obr. i ogolnie jest mocno mulowata, co moze byc przyczyna takiego stanu?? moj silnik to m20b20 zasilany LPG. jutro zamierzam poprawic na 0.3mm co o tym sadzicie ?? ps. cicnienie na pierwszych 4 garach 10bar na 5 - 9bar na 6 - 8bar wiec chyba nie ma zle co?? dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Witam! Z tego co się orientuje to przy tym motorze i po pewnym przebiegu lepiej niech klepia zawory i nie ustawiac ich tak na ciasno. Mam taki sam motor i nie podobało mi się że tak klekotały,kumpel który zejezdził niejeden taki motor powiedział żebym ich nie ruszał. A z tym ciśnieniem to tak nienajgorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivanoszka Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 dzieki za szybka reakcje jesli chodzi o cisnienia to zapomnialem dodac ze sprawdzalem na zimnym motorze wiec faktycznie moze nie jest tak zle. jesli zas mowa o zworach to tez slyszalem takie opinie, ze lepiej niech klekocze niz regulowac, ale dzisiaj nie mialem co robic i sie za to zabralem:P - mam co chcialem:) wiec jutro tez bede mial co robic. jesli sa jakies jeszcze pomysly to chetnie poczytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziela Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 przy gazie dobrze jest ustawic troszeczke wiekszy luz, szczegolnie na wydechowym tak o 0.05, szczelinomierz musi sie przesuwac w miare bez oporu ale po dodaniu 0.05 nie powinien sie ruszyc. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 witam! ja w takim silniku ustawiłem zawory na 0.25 ciasno i było minimalnie klepały ale było ok. i juz dużo opini słyszałem że lepiej jak klepia wtedy nie wypalają sie gnizda zaworów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivanoszka Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 dobra, za 2h zabieram sie za regulacja ustawie troche luzniej na 0.35 i zobacze czy moc wroci, jesli tak to zostawie jesli nie to sam nie wiem, ogolnie jest to dla mnie bardzo dziwne bo moc spadla bardzo wyraznie. wieczorem zdam relacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 ja myśle że 0.35 to troszke za duży luz zrób może na 0.25 lużno! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivanoszka Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 no dobra, moze o.35 to za wiele, zrobie 0.28 albo 0.3 czytalem gdzies, chyba na e30.de ze to jest dopuszczalny luz. po ustawieniu potestuje i jak bedzie za glosno klepalo to ustawie troche mniej, zaznaczam ze cisza nie jest moim priorytetem, wole zeby szybko jezdzil i klepal niz byl "cicho" i zamulal:) [ Dodano: 18 Kwiecień 07, 20:20 ] czesc!! ustawilem na 0.3mm wydaje mi sie ze moc wrocila do normy, nie wiem dlaczego wczesniej spadla. dzieki wszystkim za pomoc, temat uwazam za zakniety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.