Ajoksander Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Witam Mam problem a mianowicie mam luz na przekładni kierowniczej, po za tym wszystko jest ok, sprawdzałem, zero luzów, i ściaga mnie na lewo a mechanik ni moze ustawic zbieznosci. Jak ustawi to przejade siem sprawdzamy i znowu gdzies spieprzylo troche. Pomóżcie Pozdro Alex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Posprawdzaj kolego drążki kierownicze! te przy maglownicy!! Ja tez tak miałem okazało sie ze to on był winowajcą!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 troszke dziwne ze mechanik nie wie o co chodzi. Na twoim miejscu pojechalbym do kogos innego kto troche lepiej bedzie sie znal i ci powie co jest nie tak. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 ja myśe tak jak kolega pisał tam pewnie masz luz na droszkach! bo na przekładni raczej nie powinno byc luzu bo napewno masz wspomaganie i przekladnie tak szybko nie padają! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajoksander Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 na drążkach nie ma luzu bo wszytko zostało wymienione co padło nawet dwa wachacze i jak jest zgaczony to ma luz na kolumnie znaczy na przekładni. nie ma ruchu na wyjsciu jak sie rusza prawo lewo delikatnie a jest naa wejsciu moze jest jakas sruba do niwelowania luzu?? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 a może masz luz na krzyżaczkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 ja myśe tak jak kolega pisał tam pewnie masz luz na droszkach! bo na przekładni raczej nie powinno byc luzu bo napewno masz wspomaganie i przekladnie tak szybko nie padają! Na przekładni musi być luz(montażowy) Gdybyś nie miał luzu na przekładni kierowniczej to nie obróciłbyś praktycznie kierownicą pomimo wspomagania. nie ma ruchu na wyjsciu jak sie rusza prawo lewo delikatnie a jest naa wejsciu moze jest jakas sruba do niwelowania luzu?? Na obudowie przekładni kierowniczej znajduje się sruba(17mm)z imbusem w środku-to jest właśnie regulacja.Należy poluzować tą 17 tkę i dokręcać imbus,potem dokręcić tą 17 tkę. Ja jednak przestrzegałbym przed sporym dokręceniu imbusa bo przekladnia kierownicza w e 34 to przekładnia ślimakowa,w której zużyciu ulega środkowa część slimaka a krańce zewnętrzne praktycznie się nie zużywają.Jeśli dokręcisz za mocno by zlikwidować luz w srodkowej cześci slimaka to jego krance będą już bardzo mocno trzymały.Koło kierownicy nie będzie powracało do pozycji nazdy na wprost i koła też(stale bedziesz musiał trzymac kierownice by móc jechać prosto i ręce będą boleć). W tamtym tygodniu wymieniłem zawieche z przodu i też chciałem kasować wszystkie loozy- miałem tylko na kolumnie kierownicy(mechanik odradzał mi jego kasowanie w dużym stopniu ale ja sie uparłem i na drugi dzień byłem u niego spowrotem by popuścił regulację) Krzyżaki sprawdz sobie prewencyjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoCureK Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 WitamMam problem a mianowicie mam luz na przekładni kierowniczej, po za tym wszystko jest ok, sprawdzałem, zero luzów, i ściaga mnie na lewo a mechanik ni moze ustawic zbieznosci. Jak ustawi to przejade siem sprawdzamy i znowu gdzies spieprzylo troche. Pomóżcie Pozdro Alex Cześć Wrzucę ci parę linków do podobnych tematów, poczytaj je poszukaj innych może ci to coś pomoże. Niektórych luzów nie widać na oko na kanale na trzepakach: http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/search.php?search_id=2003238208&start=50&sid=c40c890dcf76c44d0deb7a1e395cbfe4 http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=47094&highlight=dr%B1%BFek+%B6rodkowy&sid=c40c890dcf76c44d0deb7a1e395cbfe4 http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=43929&highlight=dr%B1%BFek+%B6rodkowy&sid=c40c890dcf76c44d0deb7a1e395cbfe4 http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=46393&postdays=0&postorder=asc&highlight=dr%B1%BFek+%B6rodkowy&start=0&sid=c40c890dcf76c44d0deb7a1e395cbfe4 http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=45097&highlight=dr%B1%BFek+%B6rodkowy&sid=c40c890dcf76c44d0deb7a1e395cbfe4 http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=42523&postdays=0&postorder=asc&highlight=dr%B1%BFek+%B6rodkowy&start=15&sid=c40c890dcf76c44d0deb7a1e395cbfe4 powodzenia w szukaniu i daj znać co było!!! bmw_beer Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 ja kupilem kiedys auto ze skrzywionym amortyzatorem . w zaleznosci od tego jak sie ustawil , zmienial sie kat pochylenia a co za tym idzie zbieznosc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajoksander Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 ok dzieki koledzy za pomoc jestem bardzo wdzieczny, stawiam browara na zlocie (jak sie zjawie) :drunk: 3mcie sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.