maximus Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 poprostu zmatuj wszystko jeszzce raz i pryskaj niemusisz dawac podkladu drugi raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 a później wystarczy wypolerować, tylko nie szlifierką <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Panowie,ale po co później polerować? Poleruje sie po usuwaniu wad lakierniczych lub stary zmatowiały lakier,żeby go odnowić. Czemu ma polerować po malowaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Panowie,ale po co później polerować? Poleruje sie po usuwaniu wad lakierniczych lub stary zmatowiały lakier,żeby go odnowić. Czemu ma polerować po malowaniu? No właśnie - może chodzi o zwykłe woskowanie :wink: nowego lakieru nie ma sensu polerowac :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 1. pozbyć sie chropowatości lakieru 2. zlikwidować przejścia pomiędzy nowym lakierem a starym 3. wypolerować stary lakier żeby nie obiegał stanem od nowo nałożonego chodziło mi wyłącznie o polerowanie wokół malowanego elementu a nie elementu świeżo malowanego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 1. pozbyć sie chropowatości lakieru 2. zlikwidować przejścia pomiędzy nowym lakierem a starym 3. wypolerować stary lakier żeby nie obiegał stanem od nowo nałożonego chodziło mi wyłącznie o polerowanie wokół malowanego elementu a nie elementu świeżo malowanego sie rozumie <bmw_1> :mrgreen: <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 czyli co matuje sobie cale auto odtluszczam i maluje bez podkladu??:)nowo pomalowane auto trzeba spolerowac zeby lakier byul gladki jak szklo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 W 40stopniach Celsjusza kładziesz lakier i rozpływa sie jak margaryna na patelni. Ale teraz już sie tak nie maluje. A na jakich elementach poprzecierałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 9 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 no niestety na blotnikach z przodu to by dalo rade pomalowac jeszcze raz ale na dachu sie przetarlo i na nadkolu z tylu:(( to chyba cale auto do malowania?i do tego po polerce jakies matowe sie zrobilo nie takie blyszczace jak bezposrednio po malowaniu:((( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.