syndrom Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Witam, mam taki problem iz wymienilem opony na letnie uzywane i nie moge znalezc przyczyny dlaczego one piszcza zawieszenie z przodu mam nowe i ustawienie zbieznosci kol nic nie dalo jakies sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adihash Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 mniej gazu przy ruszaniu kolego a tak serio to jesli piszcza ci na zakretach to na 100% musisz ustawic zbierznosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 a dlaczego jeśli piszczą na zakrętach to trzeba zbieżność ustawiać?? co ma wogóle zbieżność do piszczenia opon w zakrętach?? Jakiej marki masz te opony?? wejdź na www.opony.com i poczytaj opinie innych na temat tych gum, może poprostu ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 a dlaczego jeśli piszczą na zakrętach to trzeba zbieżność ustawiać??co ma wogóle zbieżność do piszczenia opon w zakrętach?? a no to spróbuj sobie skręcić drążki do środka a potem sobie np. na deszcz wyjedz :lol: to zobaczysz co ma zbieżność do piszczenia i trzymania kierunku jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 łazik, tle że ja się pytam po co patrzyć na zbieżność jeśli opony piszczą na zakrętach?? a pozatym to problem chyba polega tylko na piszczeniu akurat tych opon, bo jak się domyślam na zimówkach problemu nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Z tego co pamiętam to oponki u Syndroma napewno nie były zimowe , raczej rajdowe (slicki) :mrgreen: Zbieżność może być ok , lecz cała buda może być krzywa :roll: Ale raczej to wina oponek . Ktoś się ich pozbył bo piszczały pewnie :mrgreen: bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 hehehe, pewnie tak ja włąśnie znam pewien przypadek oponek które nawet jadąc powoli przy skręcie potrafią sobie radośnie zapiszczeć, fajne efekty takiego piszczenia na mieście, kiedy ludzi słysząc pisk spodziewają się jakiegoś wariata a tu się autko powoli w zakręcie toczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 hehehe, pewnie takja włąśnie znam pewien przypadek oponek które nawet jadąc powoli przy skręcie potrafią sobie radośnie zapiszczeć, fajne efekty takiego piszczenia na mieście, kiedy ludzi słysząc pisk spodziewają się jakiegoś wariata a tu się autko powoli w zakręcie toczy mialem tak w innym aucie, do czasu ustawienia zbieznosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 łazik, tle że ja się pytam po co patrzyć na zbieżność jeśli opony piszczą na zakrętach?? chodzi o to że jak opony mają złą zbieżność to cały czas kontrują i szybciej się np. scierają a co za tym idzie piszczą.kiedy niema dobrej zbieżności to opona nietylko kręci się w kierunku jazdy ale przy okazji jeszcze się cała ściera bo niejest ustawiona idealnie w tym kierunku :wink: p.s. trochę namieszałem ale chyba zrozumiesz o co chodzi :wink: w rajdach naprzykład jest to dosyć często stosowane w zależności od nawierzchni drogi ale w cywilnych autach niejest to raczej zalecane ze względu na zużycie opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syndrom Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 ale mowie wam, ze zbieznosc ustawialem z tego co udalo mi sie zauwazyc piszcza mi tylne opony, przednie sa cicho i teraz mam pytanie, czy zbieznosc ustawia sie takze na tylnych kolach ? bo jak bylem na ustawianiu fachmeni zalozyli na tylne kola tylko miarki na ktore swiecili laserem przyczpionym do przednich kol. I krecili srubami drazkow. I problem jest taki, ze one nie piszcza przy skrecaniu (chociaz zdaza sie) ale one piszcza non stop w zaleznosci od nawiezchni, np. piszcza zawsze kiedy przejezdzam po zebrze (bardziej sliska nawiezchnia). zimowe sliki poszly juz na przemial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Jeśli oponki piszczą to mogą być trzy przyczyny: - zbieżność , rozbieżność - złe kąty nachylenia koła(swożnia zwrotnicy) - zła mieszanka ,z której wykonano opony(sprawdz datę produkcji tych piszczacych opon-może już się zestarzały) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syndrom Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 no sa troche spekane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.